Joku jättänyt turussa paheksuvia lappuja koirankakkojen viereen.
Leena Lindroos huomasi viime sunnuntaina, että joku oli jättänyt paheksuvia paperilappuja koirankakkojen viereen Kaarinassa. Lindroos kertoo havainnoistaan Turun Sanomille.
Lappuihin oli kirjoitettu punaisella tussilla vain yksi sana: häpeä.
Mystinen kakkalaputtaja oli käynyt ainakin Kaarinan Piispanristillä. Lindroos sanoo TS:lle törmänneensä lappuihin myös viime kesänä Kiurupuistossa.
Lindroos on samaa mieltä laputtajan ilmeisestä viestistä, että koirankakat tulisi kerätä pois, mutta hän ei ymmärrä tapaa, jolla asiasta huomautetaan.
Koirankakat on ehdottomasti kerättävä pois, mutta en silti ymmärrä näitä lappuja. Kun lunta sataa, laput jäävät lumen alle, eivätkä ne maadu, Lindroos sanoo Turun Sanomien haastattelussa.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hemmetti! 🤣
Kyllä sitä koiraa hävettää kun lukee sen lapun. Noh joo. Aikoinaan itse keräsin katujen varrella koirani jätökset. Siinä auttoi sekin, kun kaupunki oli laittanut aika paljon kakkaroskiksia katujen varrelle.
Tuollainen lappujen jättäminen on melko hyödytöntä.
Muistan kun kerran toisenkin oluen juotuani soitin musiikkia isosti. Ilmoitustaululle oli jätetty lappu siitä. Jätin alle lapun:
"Voi rakas naapuri. Olisit tullut sanomaan, että on liian lujalla. Olisin välittömästi hiljentänyt. Nyt kärvistelit, etkä uskaltanut tulla sanomaan, joten oma vikasi."
Kyllä ihmisen pitää itsekin tajuta, ilman että aina pitää huomauttaa.
Siinä taas kirjoittaa joku omasta mielestään täydellinen.
No ei, mutta tässä olen kyllä mielestäni oikeassa. Olen kyllästynyt siihen, että ihmisille pitää rautalangasta vääntää mikä on hyväksyttävää ja mikä ei. Monelta puuttuu täysin sellainen ajattelu, että onkohan tämä minun toimintani ihan ok muille ihmisille, häiritseeköhän tämä muita.
Siinä taas kirjoittaa joku omasta mielestään täydellinen.