Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uusi tutkimus yllättää: kannabista käyttäneiden aivot erottuivat edukseen

Kommentit (158)

Vierailija
141/158 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa täällä vihaista porukkaa. Kukaan ei pakota teitä polttamaan kannabista. Arvelen tosin, että monet raivoviesteistä ovat yhdeltä ja samalta vihaajalta. Meneeköhän toi tunne sulla jo vähän yli. Jos olen nisti niin sitten olen nisti, ei voi mitään. Yhdestä, kahdesta kannabistuokiosta kuussa en kuitenkaan luovu. Toisille se pahe on suklaa, mulle se on kannabis. 

Kai ymmärrät, että kannabis on paljon pahempi pahe kuin joku suklaa? Ei ole mitään coolia käyttää huumeita.

Kannabis ei ole huumeita. Se ei ole kokaiinia, amfetamiinia eikä heroiinia. Kannabis on vain kannabista.

Kasvi jolla on haittoja.  Monella kasvilla voi olla haitallisia  vaikutuksia  elimistöön. Tiettyyn elimeen tai kokonaisuuteen.   Lääkkeellinen käyttö on eri, koska  lääkkeissä punnitaan hyödyt ja  välttämättömät  haitat. 

Vierailija
142/158 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Onpa täällä vihaista porukkaa. Kukaan ei pakota teitä polttamaan kannabista. Arvelen tosin, että monet raivoviesteistä ovat yhdeltä ja samalta vihaajalta. Meneeköhän toi tunne sulla jo vähän yli. Jos olen nisti niin sitten olen nisti, ei voi mitään. Yhdestä, kahdesta kannabistuokiosta kuussa en kuitenkaan luovu. Toisille se pahe on suklaa, mulle se on kannabis. "

Vai yhdeltä ja samalta vihaajalta, kun tässä on kymmeniä ERI ihmisiä kirjoittelemassa. Kannabis on jo tuhonnut aivojasi ja lisää vaurioita on tulossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/158 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Onpa täällä vihaista porukkaa. Kukaan ei pakota teitä polttamaan kannabista. Arvelen tosin, että monet raivoviesteistä ovat yhdeltä ja samalta vihaajalta. Meneeköhän toi tunne sulla jo vähän yli. Jos olen nisti niin sitten olen nisti, ei voi mitään. Yhdestä, kahdesta kannabistuokiosta kuussa en kuitenkaan luovu. Toisille se pahe on suklaa, mulle se on kannabis. "

Vai yhdeltä ja samalta vihaajalta, kun tässä on kymmeniä ERI ihmisiä kirjoittelemassa. Kannabis on jo tuhonnut aivojasi ja lisää vaurioita on tulossa.

Tämä. Useampi täälä pilveä vihaa eikä yksi tai kaksi ihmistä.

Vierailija
144/158 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Narkin höpö puheita.

Piikititkö taas kannabista?

Kannabista EI piikitetä. -eri

Et ymmärrä sarkasmista mitään, olet niin yksinkertainen.

Vierailija
145/158 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä yliopistokaupungissa nimenomaan vihataan kannabiksen ja muiden huumeiden käyttäjiä, koska heistä on harmia. Kovasti viranomaiset yrittävät löytää huumeet ja niiden käyttäjät ja poistaa ongelmat. Huumeiden vaikutuksen alaisena ajaminen on huolestuttavasti lisääntynyt. Se vaarantaa liikenteen ja varsinkin pienet lapset ja vanhukset.

Vierailija
146/158 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa täällä vihaista porukkaa. Kukaan ei pakota teitä polttamaan kannabista. Arvelen tosin, että monet raivoviesteistä ovat yhdeltä ja samalta vihaajalta. Meneeköhän toi tunne sulla jo vähän yli. Jos olen nisti niin sitten olen nisti, ei voi mitään. Yhdestä, kahdesta kannabistuokiosta kuussa en kuitenkaan luovu. Toisille se pahe on suklaa, mulle se on kannabis. 

Kai ymmärrät, että kannabis on paljon pahempi pahe kuin joku suklaa? Ei ole mitään coolia käyttää huumeita.

Kannabis ei ole huumeita. Se ei ole kokaiinia, amfetamiinia eikä heroiinia. Kannabis on vain kannabista.

Huume se on. Älä yritä hienostella sitä.

Huume tai päihde mutta kannabis ei ole huumeita vaan yksi aine.

Vierailija
147/158 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki saat poltella rauhassa sätkäsi ja poliisikaan ei ole asiasta kovin kiinostunut. Turha täällä kuitenkin on käännyttää muita kannabisuskovaisiksi. Vaikka siitä joku päivä tulisikin laillista, minulle se olisi edelleen turha ja tarpeeton päihde, jota en suosittelisi kenellekään.

Vierailija
148/158 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Useampi täälä pilveä vihaa eikä yksi tai kaksi ihmistä.

Juu ehkä peräti kolme ihmistä. Kannabista käyttää kuukausittain yli 100 000 suomalaista ja vuosittain yli 200 000.

Vierailija
149/158 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olekkaan mutta huume se silti on. Ei se muuta sitä faktaa mihinkään. Myös rikos suomessa. Rikolliset sitä käyttää.

Vierailija
150/158 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävä aloitus.

Vierailija
151/158 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Narkin höpö puheita.

Ei niin eikä kannabiksen käyttäjä ole narkkari. 

Kyllä on. Hän on myös diileri, koska ei se heinikko ilmaiseksi kasva. Jollain pitää rahoittaa käyttö ja siksihän nämä aina myös myyvät.

Kyllä on pihalla joku ja pahasti. " Myyvät ja diilaavat rahoittaakseen oman käytön".. Anna mun nauraa.

Vierailija
152/158 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Narkin höpö puheita.

Ei niin eikä kannabiksen käyttäjä ole narkkari. 

Kyllä on. Hän on myös diileri, koska ei se heinikko ilmaiseksi kasva. Jollain pitää rahoittaa käyttö ja siksihän nämä aina myös myyvät.

Kyllä on pihalla joku ja pahasti. " Myyvät ja diilaavat rahoittaakseen oman käytön".. Anna mun nauraa.

Sossun rahoilla ne monesti pilveä ostaa. Niinkuin rikolliset tekee.

Vierailija
153/158 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei olekkaan mutta huume se silti on. Ei se muuta sitä faktaa mihinkään. Myös rikos suomessa. Rikolliset sitä käyttää.

Kyllä sitä käyttää ennemminkin töissä olevat.

Vierailija
154/158 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai sinä ymmärrät että töissä käyväkin voi olla rikollinen? Rikollisia ne on silti.

Vierailija
155/158 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tapauksia joissa lapset on viety pilven polton takia esim kun eivät ole lapsia tarpeeksi ajatelleet. Pilvi ollut selvästi tärkeämpi vaikka laitonta. Rikolliset on rikollisia.

Vierailija
156/158 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai sinä ymmärrät että töissä käyväkin voi olla rikollinen? Rikollisia ne on silti.

Kun käyttökin on rikos niin joo ollaan ihan hirveitä rikollisia. Poltetaan kannabista ja jopa nauretaan. Onhan nuo niin kauheita tekoja että ehdottomia linnatuomioita voisi antaa. Jos kannabis olisi edes sallittua niin käyttö ei olisi rikos. Täyttä ajan ja resurssien tuhlausta jahdata ja tuomita pössyttelijöitä.

Vierailija
157/158 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sivusta seurannut siskon käyttöä ja sen kaveripiirejä jo 30 vuotta. Ei riittäny kannabis vaikka sitä kovasti puolustellaan vaan koko ajan kovempia humeita vedettiin. Sitten tuli mukaan lainat ja vkivalta lainoja kun perittiin. Lapset kärsi ja sukulaiset myös. Turha mitenkään hienostella että ongelmia ei ole.

Vierailija
158/158 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun käyttökin on rikos niin joo ollaan ihan hirveitä rikollisia. Poltetaan kannabista ja jopa nauretaan. Onhan nuo niin kauheita tekoja että ehdottomia linnatuomioita voisi antaa. Jos kannabis olisi edes sallittua niin käyttö ei olisi rikos. Täyttä ajan ja resurssien tuhlausta jahdata ja tuomita pössyttelijöitä.

Ei sitä laillisteta. Lopeta käyttäminen jos vituttaa olla rikollinen.