" vaunu-kilpi" , mistä?
eli esikoinen syntyi -04 ja siitä asti olen etsinyt ja halunnut rekisterikilven kaltaisen kilven joita usein näkee vaunuissa. sen jälkeen kakkosellekkaan -05 en löytänyt ja nyt kolmesta odotellessa kiinnostus heräsi taas...
en tiedä miksi, mutta jotenkin haluan aivan mielettömästi sellaset kilvet isommillekin jotka ei enää vaunuja käytä...
Kommentit (8)
siis tarkoitin kilpeä mihin tulee lapsen nimi ja syntymäpäivä, ollaanko samanlaisessa kilvessä? jos niin miten asia mahtaa toimia käytännössä kirjoituksen osalta?
kiitos tiedosta =)
kilven toiveiden mukaisella nimellä ja päiväyksellä, eli kassalla ei ole kaikkia mahdollisia nimiä vaan malli :)
Itse tilasin muutama vuosi sitten meidän molemmille lapsille netistä. Sen jälkeen näitä vastaavia on tullut myyntiin juuri lastentarvikeliikkeisiinkin, mutta tykkään ehdottomasti eniten tuosta alkuperäisestä mallista, johon törmäsin jo useita vuosia sitten:
http://www.supergrafik.se/default.aspx
Kun itse tilasin, noita päivämäärän värivaihtoehtoja oli vain punainen ja sininen, mutta nyt näyttää olevan jo vaikka kuinka monta eli voi valkata vaunuihin sopivaksi :). Kun vaunukäyttö on ohi, olen ajatellut pistää rekkarit käyttöön lastenhuoneen oviin.
Turussa ainakin Vaunupisteestä saa noita tilattua, joten luulis niitä nyt saavan vähän kaikkialta... siis mistä kaupungista vaan...
Hinta oli kyllä aika kallis, muistaakseni yli 30 ¿.