Olin la viettämässä kaverin synttäreitä ja nyt taas tekis mieli lähteä bailaamaa, huono äitikö?
Niin mitäs sanotte, en tiiä pitäiskö kuiteskin jäädä perheen kanssa kotia, mutta kovin tekisi mieli bilettään???
T:äiti 23v.
Kommentit (7)
Siis lähtisin kymmenen jälkeen, lapsi nukkumassa, ja tulisin ennen kuin perhe edes herännyt... joten eipä kai siitä kukaan kärsi, paitsi minä, kun aamulla olisin väsynyt;(
Jos ukkoskaan ei siitä välitä niin anna mennä.
Mitä se haittaa jos joskus vähän useammin käy? Hauskaa iltaa! =)
Ois paljon kivempi, kun sekin kävis joskus, niin mullekaan ei tulis näin kauheita tunnon tuskia, koska ite tykkään kovin käydä tanssimassa. Nykyisin oon käynyt jopa kaksi kertaa kuussa, ennen paljon harvemmin. jotenkin tuntuu, että pitäis pysyä kotona ja leikkiä onnellista perhettä.
ravintoloissa. Sieltä kun uus ukko löytyy niin vanha saa jäädä ja koko elämä menee sekaisin ja mukulat kärsii.
Vierailija:
ravintoloissa. Sieltä kun uus ukko löytyy niin vanha saa jäädä ja koko elämä menee sekaisin ja mukulat kärsii.
mennä ja toi sun ikäs viä kans niin nuori et helposti oerhe jää kun mamma bailaa. Yritä jäädä vaan kotiin niin aamulla viimeistään olet tyytyväinen kun et lähtenyt.