Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauvapalstalla pitäisi keskustella synnytyksestä, revenneistä p*lluista, roikkuvista tisseistä jne. Eikä mistään politiikasta!

Vierailija
11.02.2026 |

Kun ette te naiset kumminkaan ymmärrä poliitikasta yhtään mitään, niin parempi olla nolaamatta itseään.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös neekerinkyrvästä pitää keskustella ! 

Ok, homo.

On heteromiehiäkin jotka tykkää saada perseeseen isoa kyrrpää Ei se ole vain homojen ilo 

Myönnä nyt vain homoutesi, niin elämäsi helpottuu. 

Vierailija
22/27 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös neekerinkyrvästä pitää keskustella ! 

Ok, homo.

On heteromiehiäkin jotka tykkää saada perseeseen isoa kyrrpää Ei se ole vain homojen ilo 

Myönnä nyt vain homoutesi, niin elämäsi helpottuu. 

En myönnä koska olen 78v transvestiitti mummo venäjältä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Synnytyspalstat erikseen, täällä pitää keskustella vauvoista! 

Tämä on osio Aihe vapaa. Eli täällä voi keskustella vaikka mistä. Vituttaako?

Vierailija
24/27 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle sopii oikein hyvin, että persut menevät takaisin hommalle länkyttämään identiteettipolitiikasta. Ei niitä missään vaiheessa tänne edes kaivattu eikä pyydetty.

Mitä jos kaikki lakkais länkyttämästä siitä? Ai, mut se vaihtoehto ei enää sit kelpaakkaan. Tekopyhä.

Samaa mieltä alotuksen kanssa. Politiikka pitäs laittaa banniin. Eihän täällä saa edes sanoa m-sanaa, joten mikä järki puhua politiikkaa jos yhden laidan sanoma estetään kokon-...ahaa, tajusin just miks se sallitaan. Tyypillistä.

Osoitit juuri miksi olisi kiva jos te länkyttäjät pysyisitte siellä Ylilaudalla tai missä nyt sakkinne milloinkin sekoilee. Täällä olisi kiva olla ilman teitä, koska mitään lisäarvoa ei tekopyhä ulinanne tuo mihinkään.

Vierailija
25/27 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ymmärrä kyllä miehet politiikasta tai mistään muustakaan yhtään sen enempää.

Vierailija
26/27 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun politiikka vaikuttaa suoraan siihen, millaisessa maailmassa ne syntyvät vauvat tulevat elämään: millaisen koulutuksen saavat, terveydenhoidon ja minkälaiseksi yhteiskunta muodostuu. Vaikuttaa myös odottavien ja synnyttävien äitien kohteluun ja saamaan hoitoon, esim synnytysrepeämien korjaamiseen, saako julkisella vai ei? Vaikuttaa vanhempienvapaisiin, vaikuttaa työllistymiseen äititysloman jälkeen. Vaikuttaa ihan kaikkeen. 

Moni on tässä poliittisessa ilmapiirissä ja elinkustannusten noustua päättänyt jättää lapset tekemättä. Kun se on melkoisen kallis projekti. 

Vierailija
27/27 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle sopii oikein hyvin, että persut menevät takaisin hommalle länkyttämään identiteettipolitiikasta. Ei niitä missään vaiheessa tänne edes kaivattu eikä pyydetty.

Mitä jos kaikki lakkais länkyttämästä siitä? Ai, mut se vaihtoehto ei enää sit kelpaakkaan. Tekopyhä.

Samaa mieltä alotuksen kanssa. Politiikka pitäs laittaa banniin. Eihän täällä saa edes sanoa m-sanaa, joten mikä järki puhua politiikkaa jos yhden laidan sanoma estetään kokon-...ahaa, tajusin just miks se sallitaan. Tyypillistä.

Osoitit juuri miksi olisi kiva jos te länkyttäjät pysyisitte siellä Ylilaudalla tai missä nyt sakkinne milloinkin sekoilee. Täällä olisi kiva olla ilman teitä, koska mitään lisäarvoa ei tekopyhä ulinanne tuo mihinkään.

Et sitten keksinyt mitään vastaan sanottavaa, niin toistit vaan saman kommentin ja lisäsit "tekopyhän" koska tais kalikka kalahtaa. :D Todista toki et oon väärässä ja argumentoi miten mun kommentti oli tekopyhä, ei taida onnistua :D Vasemman laidan taktiikka "syytetään toisia siitä mitä itse tekee" taas vauhdissa. Ilman sun kaltaisia narsisteja tää alusta ois paljon parempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän