Vauvapalstalla pitäisi keskustella synnytyksestä, revenneistä p*lluista, roikkuvista tisseistä jne. Eikä mistään politiikasta!
Kun ette te naiset kumminkaan ymmärrä poliitikasta yhtään mitään, niin parempi olla nolaamatta itseään.
Kommentit (27)
Klikkaa siitä valitse alue ja mene keskustelemaan.
Synnytyspalstat erikseen, täällä pitää keskustella vauvoista!
Sulla henkiset kyvyt eivät sitten riittäneet erottamaan tekstiä AIHE VAPAA?
Niistäkö sä persuincelli haluat keskustella? 🤣 Mene seksipalstalle outoine fetisseinesi.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole olemassa vapaata aihetta palstalla. Kaikki sensuroidaan tai poistetaan saman tien.
Vierailija kirjoitti:
Synnytyspalstat erikseen, täällä pitää keskustella vauvoista!
Eli kuolleista sikiöistä, joiden aivoista valmistetaan mm kasvuhormoneja pimeille markkinoille.
Myös neekerinkyrvästä pitää keskustella !
Vierailija kirjoitti:
Olen demariämmä ja hyväksyn TÄMÄN viestin!!!!
Tänne pitäisi saada oma ketju "tussut pilalla" 😌
Minulle sopii oikein hyvin, että persut menevät takaisin hommalle länkyttämään identiteettipolitiikasta. Ei niitä missään vaiheessa tänne edes kaivattu eikä pyydetty.
Vierailija kirjoitti:
Minulle sopii oikein hyvin, että persut menevät takaisin hommalle länkyttämään identiteettipolitiikasta. Ei niitä missään vaiheessa tänne edes kaivattu eikä pyydetty.
Mitä jos kaikki lakkais länkyttämästä siitä? Ai, mut se vaihtoehto ei enää sit kelpaakkaan. Tekopyhä.
Samaa mieltä alotuksen kanssa. Politiikka pitäs laittaa banniin. Eihän täällä saa edes sanoa m-sanaa, joten mikä järki puhua politiikkaa jos yhden laidan sanoma estetään kokon-...ahaa, tajusin just miks se sallitaan. Tyypillistä.
Vierailija kirjoitti:
Ok, homo.
Persut tekevät paljon lapsia ulkomailla matkustaen mutta samalla ei lapsilleen tulevaisuutta, leikkurit.
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Miesten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole olemassa vapaata aihetta palstalla. Kaikki sensuroidaan tai poistetaan saman tien.
Tämä on AIHE ÄLYVAPAA.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok, homo.
On heteromiehiäkin jotka tykkää saada perseeseen isoa kyrrpää Ei se ole vain homojen ilo
:DDD