Jos teet töissä virheitä, kertoisitko niistä kumppanillesi.
Oletko huolissasi siitä, että kumppanillasi saattaa olla uusi käsitys sinusta?
Kommentit (22)
Joo ja se on aivan innoissaan. Vaatii aina kertomaan lisää väärinpäin kirjatuista tositteista.
En ole huolissani, koska en ole valinnut mieheksi idioottia, joka määrittelee puolisonsa arvon jonkun töissä tehdyn virheen takia. APn esittämässä esimerkissä huonon kumppanin valinta on ollut huomattavasti se suurempi virhe kuin ne työvirheet.
En ikinä. Kumpikaan ei puhu kotona työasioista, sillä vaitiolovelvollisuus itsestään selvää. Eikä myöskään työkavereista. Se mitä tapahtuu työpaikalla, se jää sinne. Ja sitä kutsutaan moraaliksi.
Jos teen työssäni virheen, niin puoliso saa kuulla sen uutisista ja lukea siitä lehtien etusivulta.
Virheiden myöntäminen on monessa työssä edellytys että etenee muttei niitä kotona tarvi kai käsitellä
Hyvä kysymys. En tee virheitä niin en tiedä mitä tekisin. Helppoahan se on sanoa että kertoisin virheistäni näin teoreettisella tasolla mutta en tiedä miten toimisin jos omalle kohdalleni sattuisi.
Vaimoni sanoo minulle aina, että hänen työympäristönsä on kamala, hän ei tule toimeen työtovereidensa kanssa ja vihaa asiakkaitaan, mutta hän on silti töissä siellä, joten ei pitäisi olla suurempia ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
En ole huolissani, koska en ole valinnut mieheksi idioottia, joka määrittelee puolisonsa arvon jonkun töissä tehdyn virheen takia. APn esittämässä esimerkissä huonon kumppanin valinta on ollut huomattavasti se suurempi virhe kuin ne työvirheet.
Jos hän teki virheen tahallaan ja meillä on yhteinen laina maksettavana, voisin luulla, ettei hän pelkää virheensä seurauksia.
Vierailija kirjoitti:
Jos teen työssäni virheen, niin puoliso saa kuulla sen uutisista ja lukea siitä lehtien etusivulta.
Tai voit nähdä sen täältä.
Mun miestä ei kiinnosta pätkääkään jos olen pätkässyt jonkun putken väärän mittaseksi.
Vierailija kirjoitti:
On isoja ja pieniä virheitä.
Uskon, että vaimoni ei ole koskaan väärässä, päätellen siitä, miten hän kasvatti meidän lapsiaan; hän on sekä hyvä äiti että hyvä työntekijä.🙂
Vierailija kirjoitti:
En ikinä. Kumpikaan ei puhu kotona työasioista, sillä vaitiolovelvollisuus itsestään selvää. Eikä myöskään työkavereista. Se mitä tapahtuu työpaikalla, se jää sinne. Ja sitä kutsutaan moraaliksi.
Ei yksityiskohtia, ehdottoman luottamuksellista.
Tunnen vaimoni melko hyvin, joten kun hän vaikutti viime aikoina todella alakuloiselta, arvelin hänen kärsivän työongelmista, koska olin kuullut hänen valittavan aiemmin.
Eilen hän kysyi minulta varovaisesti, voisimmeko muuttaa asuntoon, jossa on pienempi asuntolaina ja joka on lähempänä päiväkotia, jos hän ei halua jatkaa nykyistä työtään eikä ole löytänyt uutta. Näin vaimoni voisi käyttää enemmän aikaa pienten lastemme hoitamiseen, kunnes hän löytää uuden työpaikan.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen vaimoni melko hyvin, joten kun hän vaikutti viime aikoina todella alakuloiselta, arvelin hänen kärsivän työongelmista, koska olin kuullut hänen valittavan aiemmin.
Eilen hän kysyi minulta varovaisesti, voisimmeko muuttaa asuntoon, jossa on pienempi asuntolaina ja joka on lähempänä päiväkotia, jos hän ei halua jatkaa nykyistä työtään eikä ole löytänyt uutta. Näin vaimoni voisi käyttää enemmän aikaa pienten lastemme hoitamiseen, kunnes hän löytää uuden työpaikan.
Muuta pienempään ja syrjäisempään paikkaan, jossa on vähemmän tummaihoisia ihmisiä, jos et pidä heistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai voit nähdä sen täältä.
Onneksi mieheni ei o tääl
Ei, irtisanoutuisin työstäni ja vaihtaisin työpaikkaa niin nopeasti kuin mahdollista, jopa saisin ylennyksen ja palkankorotuksen. Kumppanini pitäisi tätä normaalina muutoksena.