Jäikö vaginapumppu keskustelu kesken, kun
Kommentit (3)
Kaipa niitä naiset käyttää, kun niitä myynnissäkin on . Sehän voisi olla varsin hyvä laite ainakin iäkkäämmille naisille: verenkierto lisääntyy ja samoin lymfakierto , jota ei sydämen toiminta kierrätä. Kaipa siitä nautintoakin olis.
Vaimoni ihastui joskus nelikymppisenä ajatukseen tuollaisesta ja mietti millainen se mahtaisi olla. Katseli netistä kuvia turpeaksi pumpatuista pilluista. Kysyessäni ekaa kertaa käynkö hankkimassa sellaisen, kielsi että ei häntä oikeasti sellainen kiinnosta, mutta lopulta kun kolmatta kertaa kysyin muutaman päivän päästä, posket punottaen myönsi "voisin mä kokeilla sellaista". Vierailin seksivälineliikkeessä ja ostin pillupumpun vaimolleni, en ollut pitkään aikaan nähnyt vaimoani niin innoissaan minkään seksiin liittyvän äärellä ja paketti oli äkkiä avattu.
Viimein päästiin kokeilemaan sitä, reunojen silikoninen tiiviste oli aavistuksen kovaa ja karvoituksen vuoksi sinne vuoti hiukan ilmaa eikä alipaine pysynyt, mutta sipaisu likkaria reunoille ja nivusalueelle auttoi. Uudelleen paikalleen ja alipainetta pumppaamaan sen käsipumpulla. Pikkuhiljaa pillun ulko-osat alkoi turvota isommaksi ja vaimo kertoi sen tuntuvan jännältä. Häppärit näytti myös muuttuvan turpeammiksi. Siinä mallissa ei ollut mitään täristintä ja niinpä sain luvan tyydyttää vaimoni käsin pumpun imukuvun irrottua. Oli muuten todella liukkaana jo valmiksi, joten häpyhuulten väliin ei tarvittu lisäliukastetta.
Ilmeisesti se imu oli herkistänyt paikkoja tai sitten se kapistus oli muuten niin kiihottava, mutta vaimoni ei ole koskaan ennen saanut orgasmia sormettaessani niin nopeaan, ei tainnut kestää sitä edes paria minuuttia. Orgasmin laannuttua aloin siirtyä päälleen kivikovan kullini kanssa, vaimo tarttui kulliini ja ohjasi sen sisälleen, voihkaisi kunnolla kun painoin sen tehostetun hitaasti sisälleen aivan juurta myöten. Tuntuma oli huomattavasti täyteläisemmän tuntuisen hyväilevä. Taisi olla itselläkin kiihotus huipussaan, kun laukesin hitaalla naimisella alle viiden minuutin.
Vaimoni kyllä piti siitä imutouhusta jonkin aikaa, mutta niin sekin kapistus jäi parin kuukauden päästä kaapin peränurkkaan pölyttymään, kuten kaikki muutkin seksilelut on jääneet lyhyehkön alkuinnostuksen jälkeen. Herkempi ja täyteläisempi olo oli se miten vaimoni minulle pillupumpun vaikutuksia kuvaili.
Ai se on poistettu? No olipa yllätys. Eihän täällä saa nainen mistään kirjoittaa kun kaikki heti poistetaan. Mä olen siis sen ketjun ap enkä ehtinyt nähdä yhtäkään kommenttia.