Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko positiivinen asia, jos henkilöllä on lapsia useamman kuin yhden kumppanin kanssa? (Älä avaa ketjua, jos pelkkä otsikko ärsyttää sinua)

Vierailija
11.02.2026 |

Mä olen miettinyt, että jos henkilöllä on lapsia useamman kuin yhden kumppanin kanssa vakituisessa parisuhteessa ollessa, niin onko se positiivinen merkki? Sehän kertoo siitä, että tämä henkilö on niin suosittu ja

upea, kun useampi kuin yksi henkilö on halunnut saada lapsen hänen kanssaan. Eli se tavallaan nostaa henkilön statusta: hän on sitä parempi kumppanina, mitä useamman henkilön kanssa hän on lisääntynyt. Esimerkiksi jos on vaikka nainen, jolla on kolme lasta ja kaikilla eri isät, niin se kertoo siitä, että kolme miestä on valinnut hänet lapsensa äidiksi, joten siinä naisessa on pakko olla jotain erityisen upeaa.

Kommentit (249)

Vierailija
61/249 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän naisen jolla 5 lasta ja kaikilla eri isä. Helppo tapaus ja ei todellakaan vaimomateriaalia.

onko tämä nainen kaunis, hoikka, mukava ja tienaa hyvin? Jotain spesiaalia siinä naisessa on pakko olla, kun peräti viisi miestä on halunnut lapsia hänen kanssaan. 

Miksi hän ei ole pysynyt noissa suhteissaan vaan aina vaihtanut miestä?

Vierailija
62/249 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole positiivinen asia. 

Lapsia moni saa vahingossakin, eli ei ole kyse siitä et olis valittu valioyksilö lasten äidiksi tai isäksi.

Arvostan pitkää, elinikäistä liittoa, ja kykyä siihen. Kertoo hyviä asioita ihmisestä et kykenee pitkäjänteisyyteen ja haasteiden käsittelemiseen.

Mut provohan tää oli ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/249 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoruuden välttämiseksi olkoon kullakin oma puoliso .  Yksi riittää .  Mutta kun sekoillaan tulee monia puolisoita .  Lapsen takia pitäisi olla yksi puoliso jonka kanssa kasvattaa ne aikuiseksi ja kouluttaa.  Sitten ollaan isovanhempia.  Yhdessä.  Kun sekoilee tulee sotkua.  Sisaruksilla onkin eri isät äidit yhtä äkkiä. Lapset on sekaisin.  Kuka kenenkin on. ELATUSMAKSUT maksamatta monella toisilla ei. Tapaako he isää äitiä vai vain äitipuolia isäpuolia. Erotessa pitää sopia kasvatuksesta ja elatuksesta kuin jos uudestaan menee yhteen jonkun kanssa niin miettii sitten miten lapset suhtautuu uusiin kumppaneihin tai kumppani suhtautuu lapsiin. 

Vierailija
64/249 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan nainen helppo patja johon kuka tahansa voi käydä laskemassa rojut sisään. Vähän kuin yleinen vessa.

Vierailija
65/249 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävä otsikko

Vierailija
66/249 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reikä se on rotallakin. Jos ei flaksi käy baarissa niin voi ottaa sen rumimman mukaan ja panna takaapäin tai laittaa sille paperipussi päähän. Harmi vaan jos tulee paksuksi. Sitäpaitsi rumat ei ole niin ronkeleita kortsujen suhteen. Tiedän naisen jolla on 4 lasta ja kaikilla eri isät. Yksikään mies ei ole jäänyt sitä norsua katselemaan. Sitten lapset on ihan pashana kun eivät tiedä että siis tuo on minun veli...puoli jonka isä on siis.. kukas se nyt olikaan? Ne jo aikuiset lapset jotka on joutuneet tuollaiseen sisko-velipuoli härdelliin ovat sanoneet että todella itsekästä äidiltä tuollanen sekoilu. Kiva kun ei uskalla panna enää ketään kun ei tiedä että onkohan toi sukua mulle.

Vierailija
67/249 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän vastaavan tapauksen joka jätti ehkäisyt väliin eikä ainakaan yksi mies halunnut lapsia. Siltä pohjalta se upeus..

Vierailija
68/249 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän yhden kasvoiltaan missiä muistuttavan naisen, jolla on lapsia kolmen eri miehen kanssa. Luulen, että nainen on voinut ulkonäkönsä vuoksi helposti vaihtaa miestä lennosta. Missään oikeissa töissä tuo nainen ei ole viihtynyt. Miehet aina elättäneet. Tasokas nainenhan on evoluutiobiologian mukaan kaunis, hyvä synnyttämään ja hoitamaan lapsia, ap on siinä mielessä oikeassa.

Vierailija
69/249 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ÄLÄ AVAA JOS VASTAUKSESI ON "EI OLE".

Hyvä ap, sä saat kyllä aina myönteistä palautetta jos ihmiset uskoo sua.

Vierailija
70/249 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulle on se ja sama, jos miehellä on vaikka 1-3 lasta, kunhan kaikilla on sama äiti. En edes deittaile, jos on enemmän kuin yksi äiti kuvioissa

Vierailija
71/249 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tulee sellaisesta ihmisestä mielikuva, että hänelle on oma onni tärkeämpi kuin lasten. Ei ne lapset nauti mistään uusperhe-sekoilusta eikä sellainen perhe tunnu enää ikinä perheeltä.

Jos ero tulee, niin lapset ensin aikuiseksi ja sitten miettimään omia kuvioita. Ei yhtään lasta lisää. 

Vierailija
72/249 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole positiivinen asia. 

Lapsia moni saa vahingossakin, eli ei ole kyse siitä et olis valittu valioyksilö lasten äidiksi tai isäksi.

Arvostan pitkää, elinikäistä liittoa, ja kykyä siihen. Kertoo hyviä asioita ihmisestä et kykenee pitkäjänteisyyteen ja haasteiden käsittelemiseen.

Mut provohan tää oli ;)

Mä en ymmärrä tätä, kun jotkut edelleen vuonna 2026 jankuttavat siitä, että on olemassa "vahinkoraskauksia". Jos ei käytä ehkäisyä, niin se on tietoinen riski, että raskaus voi alkaa. Ja jos ei halua raskautta, niin sitten käyttää ehkäisyä. Kun käyttää hormoniehkäisyä tai kortsua, niin raskauden alkamisen todennäköisyys on erittäin vähäinen, joskus suorastaan olematon.

Vierailija
73/249 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan nainen helppo patja johon kuka tahansa voi käydä laskemassa rojut sisään. Vähän kuin yleinen vessa.

entä miten kuvailisit niitä miehiä, joilla on lapsia usean naisen kanssa?

Vierailija
74/249 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

. Tiedän naisen jolla on 4 lasta ja kaikilla eri isät. Yksikään mies ei ole jäänyt sitä norsua katselemaan.

millainen tämä nainen on? Onko hän kaunis, hoikka, mukava ja varakas? Olisi kiva tietää, millainen nainen on niin suosittu miesten keskuudessa, että peräti neljä miestä on valinnut hänet lapsensa äidiksi?

Vierailija
75/249 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minulle on se ja sama, jos miehellä on vaikka 1-3 lasta, kunhan kaikilla on sama äiti. En edes deittaile, jos on enemmän kuin yksi äiti kuvioissa

miksi et deittaile miehiä, joilla on useamman kuin yhden naisen kanssa lapsia?

Vierailija
76/249 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle tulee sellaisesta ihmisestä mielikuva, että hänelle on oma onni tärkeämpi kuin lasten. Ei ne lapset nauti mistään uusperhe-sekoilusta eikä sellainen perhe tunnu enää ikinä perheeltä.

Jos ero tulee, niin lapset ensin aikuiseksi ja sitten miettimään omia kuvioita. Ei yhtään lasta lisää. 

aijaa? Valtaosa uusperheessä elävistä lapsista ovat erittäin tyytyväisiä tilanteeseensa.

Vierailija
77/249 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP

Vierailija
78/249 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
79/249 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ne miehet eivät ole jääneet parisuhteeseen vaan nainen on aina joutunut hakemaan uuden miehen lastensa isäksi.  Ei minusta nosta naisen statusta mitenkään, että kaikki miehet juoksee karkuun kun ensimmäinen tilaisuus tulee. Minusta kaikkien kanssa lisääntyvä nainen on lähinnä helppo tai yksinkertainen tai molempia.

Vierailija
80/249 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

aijaa? Valtaosa uusperheessä elävistä lapsista ovat erittäin tyytyväisiä tilanteeseensa.

Kenen mielestä? Niiden vanhempien?

Nostan hattua niille vanhemmille, jotka aidosti pistää lapset ensimmäiseksi eron jälkeen. Esim. ei muuta yhteen uuden kumppanin kanssa, vaikka sellainen olisikin. Lapsen harrastuksen kautta tiedän paljon kouluikäisiä lapsia. Ei näistä kukaan puhu positiivisesti äiti-/isäpuolista tai sisaruksista. Suurimmalle osalle se tuntuu olevan vain ylimääräinen stressitekijä, että kotona on ns. ylimääräisiä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä