Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos miehet ja naiset kuuluvat yhteen, miksi heteronaiset saavat vähiten orgasmeja?

Vierailija
11.02.2026 |

Miehet eivät osaa tyydyttää naisia, mutta osaavat kyllä tyydyttää miehiä. Hetero- ja homomiehet saavat yhtä paljon orgasmeja. Eniten orgasmeja naisille taas saa aikaan toinen nainen. Näyttää siltä että eniten muna tyydyttää miehiä🤭

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varsinkin nää saitin lesbot luulee kaikkien naisten olevan samanlaisia. Vaimoni ei ole ja onkin aina rakastanut ja vaatinut mun isoa ja paksua kulliani. Pelkkä nuoleminen ei ole koskaan poistanut panetusta. Tosin nykyään se nuoleminen on ainoa vaihtoehto, jos vaimoni haluaa saada orgasmin.

Sinäkin tarvitset isoa paksua kullia eturauhastasi stimuloimaan

Vierailija
22/39 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkään jo nuorena kaikkeen turtunut easymode ei voi nauttia normaalista seksistä tavallisen miehen kanssa.

Miehet kyllä pystyvät nauttimaan normaalista seksistä tavallisen miehen kanssa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis että nainen -jolla on pillu - tietää paremmin mikä tuntuu miltäkin pillussa.

Ja tällä sitten keulitte ja haette jotain paremmuutta miehistä?

Paitsi alhaista, myös helvetin typerää.

Kaksi naista on kuin polkupyörä, jossa molemmat pyörät ovat ympyrän mallisia. Kun nainen ja mies yritetään yhdistää, yritetään polkea pyörällä jossa toinen pyörä on neliön mallinen

Vierailija
24/39 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eniten orgasmeja nainen saa kyllä itsensä kanssa. Ei toisen naisen kanssa.

Jos kyseessä on heteroakat. Säälittää kuinka te pystytte saamaan orgasmeja vain yksin🤭

No onneksi sinä et tule jatkamaan geenejäsi seuraavaan sukupolveen.

Valitettavasti sinä tulet jatkamaan matalaa älykkyyttäsi, velkaasi, perinnöllisiä sairauksiasi sekä rumaa pärstääsi seuraavaan sukupolveen, joka luultavasti palaa elävältä ydinpommin paineaallossa.

Vierailija
25/39 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heteronaiset eivät taida olla niin orkkukeskeisä. He haluaa lähinnä miesseuraa.  

Itse lesbona olen sitä mieltä, että vika on miesten osaamattomuudessa, mutta heteronaiset ovat kyllä ihan älyttömän vaatimattomia. Pitää olla itsekin typerä jos XY:n kelpuuttaa kumppaniksi

Saisit sinäkin kerran munaa niin parantuisit typeristä mielipiteistäsi.

Jos sinä saisit munaa peppureikääsi, saisit orgasmin noin 80% todennäköisemmin kuin yksikään nainen munasta

Vierailija
26/39 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eniten orgasmeja nainen saa kyllä itsensä kanssa. Ei toisen naisen kanssa.

Jos kyseessä on heteroakat. Säälittää kuinka te pystytte saamaan orgasmeja vain yksin🤭

n.

Jos miehellä on suu ja sormet, hän voi helposti antaa naiselle orgasmeja.

Mulla on sellainen mies, joka antaa mulle joinen päivä, ja niin monta kuin haluan.

Ilmeisesti ne miehet ovat itsekkäitä jotka eivät sitä sormeaan saa liikkeelle.

Vierailija
27/39 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varsinkin nää saitin lesbot luulee kaikkien naisten olevan samanlaisia. Vaimoni ei ole ja onkin aina rakastanut ja vaatinut mun isoa ja paksua kulliani. Pelkkä nuoleminen ei ole koskaan poistanut panetusta. Tosin nykyään se nuoleminen on ainoa vaihtoehto, jos vaimoni haluaa saada orgasmin.

Joku yrittää taas esiintyä minuna ja sinä menit heti halpaan. Mutta vastaan silti, koska feikkikommentti pitää paikkansa. Minä en tunne mitään mielihyvää perseessäni, eturauhanen ei ole vieläkään tähän ikään mennessa kasvanut, eikä sen rassaaminen tee muuta kuin paskahädän tunnetta. Olen liian hetero perseen päpläämiseen, joten ei voisi vähempää kiinnostaa. 

Vaimoni sen sijaan ei ole saanut omasta kivasta koskaan mitään irti, ei tunnu miltään. Mutta minun kanssani kymmeniä vuosia yhdynnöissä ja suuseksillä sormettaen.  Jokainen voi arvioida onnistumisprosenttia seksikerroissa, kun siitä oli puhe. Laskeskelin, että vaimon rosentit on 99,5% ja omani on 99.95%, otos viimeiset 50v ja seksikertoja joku n. 7000.  Omani vähän laski, kun jouduin kerran käyttämään vahvoja lääkkeitä sairasteltua. Mulle annetut muutama sata suikkari puuttuu noista. Meillä molemmat olemme aina huolehtineet, että toinenkin saa, joten saamisiin on panosettu puolin ja toisin. . Siitä suurkiitos vaimolle. 

Finsex tutkimuksen mukaan naisen harrastama omakiva, eli lisää naisen kykyä saada miehen kanssa orgasmeja, saattaa jopa huonontaa yhdyntäorgasmien saamista. Täällä haukutaan kullin vaikutusta ja merkitystä turhaksi. Ne vaimon kymmenien vuosien aikana saamat tuhannet yhdyntäorgasmit eivät todellakaan ole olleet turhia. Hän on syystäkin siirtänyt vastuun hänen orgasmeistaan minulle, mutta on myös aktiivisesti osannut ottaa kullillani orgasmeja itse. Siksi rakastanut kulliani alusta lähtien ja vaalinut sen terveyttä. Kun mieskin on terve, niin pysyy miehen kullikin terveenä ja toimintakykyisenä. 

Vierailija
28/39 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaus edelliseen, vaimolla 98,5%

Vierailija
29/39 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku yrittää taas esiintyä minuna ja sinä menit heti halpaan. Mutta vastaan silti, koska feikkikommentti pitää paikkansa. Minä en tunne mitään mielihyvää perseessäni, eturauhanen ei ole vieläkään tähän ikään mennessa kasvanut, eikä sen rassaaminen tee muuta kuin paskahädän tunnetta. Olen liian hetero perseen päpläämiseen, joten ei voisi vähempää kiinnostaa. 

Vaimoni sen sijaan ei ole saanut omasta kivasta koskaan mi

Mutta silti se vaimon Jelly Jortikka on seikkaillut perseessäsi niin monesti. Lopeta jo toi esittäminen ja valehtelu. Yksi s..tanan luuseri sä vaan olet.

Vierailija
30/39 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä taas olet toisten välineistä ja seksistä kateellinen homo., joka  suoltaa  jatkuvasti paskaa suustaan.,  kun omaa seksielämää ei ole. 

Vierailija
31/39 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Pate.

Puhe sun anaalin ja vaimon dildon kohtaamisesta ei ole paska puhetta. Dildon kärjessä sitä itteään on saattanut olla. Joten älä jaksa itkeä.

Vierailija
32/39 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te kaikki piilohomo vässykät olette vaan niin kateellisia kullilleni ja panojeni määrästä. Vaimo aina halunnut ja palvonut isoa ja paksua kulliani. Kuin iso tammen oksa. Vaimo ei saa enää kullillani, mutta olen sille nuollut 12679 orgasmia ja nuolet joka viikko yhden lisää. Miettikääs kateelliset vässykät sitä. Olettekohan koskaan edes pillua saaneet saati oikeasti nähneet. Naisista ette ymmärrä kyllä yhtään mitään.

Vierailija
33/39 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei Pate.

Puhe sun anaalin ja vaimon dildon kohtaamisesta ei ole paska puhetta. Dildon kärjessä sitä itteään on saattanut olla. Joten älä jaksa itkeä.

On se ihan rehellistä kateellista paskan puhumista. Vuosia sitten tehty kertakokeilu ei tehnyt homoksi, vaikka kuinka  näytät homo rukoilevasi.  Tuli selväksi mitä olin vaimolta pyytämässä.  Toki siinäkin kerta kokeilu 50 vuodessa riitti osoittamaan ettei ole meidän juttu.  En ollenkaan ihmettele, ettei naiset halua.  Touhutkoon homot keskenään. 

Vierailija
34/39 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei Pate.

On se ihan rehellistä kateellista paskan puhumista. Vuosia sitten tehty kertakokeilu ei tehnyt homoksi, vaikka kuinka  näytät homo rukoilevasi.  Tuli selväksi mitä olin vaimolta pyytämässä.  Toki siinäkin kerta kokeilu 50 vuodessa riitti osoittamaan ettei ole meidän juttu.  En ollenkaan ihmettele, ettei naiset halua.  Touhutkoon homot keskenään. 

Älä homo yritä selitellä. Olisit nyt rehellinen edes itsellesi. Vaimon dildo perseessä väität, että et ole homo.

Vierailija
35/39 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te kaikki piilohomo vässykät olette vaan niin kateellisia kullilleni ja panojeni määrästä. Vaimo aina halunnut ja palvonut isoa ja paksua kulliani. Kuin iso tammen oksa. Vaimo ei saa enää kullillani, mutta olen sille nuollut 12679 orgasmia ja nuolet joka viikko yhden lisää. Miettikääs kateelliset vässykät sitä. Olettekohan koskaan edes pillua saaneet saati oikeasti nähneet. Naisista ette ymmärrä kyllä yhtään mitään.

No voi harmi. Nytkö kateus nousi taas yli hilseen. Vaihda lääkitys vahvempiin  ja pidä sometaukoa. 

Vierailija
36/39 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä pappa olet täysin väärä ihminen kehottamaan kenellekään sometaukoa.

Vierailija
37/39 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos naiset, ja miehet eivät kuuluisi yhteen, ei täällä olisi ketään homostelemassa, tai toosaa nuolemassa. 

Vierailija
38/39 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evoluution näkökulmasta naisen orgasmi on ollut merkityksetön.

Riitti että vahvin ja kyvykkäin mies survoi siittiöt sisään.

Vierailija
39/39 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alunperinhän kyse on lisääntymisestä. Biologiselta kannalta naisen orgasmilla ei ole väliä, mutta siemennesteen pitää purskahtaa ulos ja purskahdus tapahtuu helpommin kiihottuneena. Nykyaikana sitten taas ongelma on yleensä väärä kumppani. Rakastava kumppani kyllä varmistaa, että nainenkin saa.