Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eronnut vanhempi, tuliko sinusta onnellinen eron myötä?

Vierailija
09.02.2026 |

Usein sanotaan, että kaksi onnellista kotia on lapselle parempi kuin yksi onneton. Ja varmasti näin. 

Nyt kysynkin eronneilta vanhemmilta, tuliko teistä onnellisia, kun erositte? 

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. 3 vuotta ehdin olemaan yh:na 3 lapsen kanssa, upeita vuosia. 

Jaa,ja nytkö on tekoisä hankittuna?

Vierailija
42/46 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastaan. Olin onneton siinä suhteessa, ja nyt eron jälkeen olen edelleen onneton. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti, mutta tämä vaati sen että miehellä ei ole mitään pääsyä elämääni tai valtaa sen yli, eli luovuin myös lapsesta. Niin kauan kun oli yhteistyötä niin hän hankaloitti elämääni, pahoinpiteli minua ja teki tuhoa sitä mukaa verkostoissani kun ei päässyt enää käsiksi minuun. Sille tielle jäi, sukulaisteni kanssa minua vastaan, mikä on aika järkkyä

Pari vuotta tuosta hirveästä ajasta meni aika lailla vaan selviytymiseen, mutta nykyään olen onnellinen. Miehestä eroon pääseminen oli jopa lapsen jättämisen arvoista by 1000%

Olen pahoillani puolestasi. Tuo on kyllä todella rankkaa.  

Vierailija
44/46 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies jätti toisen naisen takia 16 vuoden avioliittovuoden jälkeen. Aivan yllättäen. Minulta ei kysytty mitään.

Minusta ei tullut onnellista, vaan traumatisoitunut ja elämääni pettynyt ihmisraunio.

Vierailija
45/46 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, olen onnellisempi, kun saan elää rauhassa ilman jännitteitä. 

Vierailija
46/46 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. 
Huono valinta oli alun perin, mutta minkäs teet kun miehen huonous tuli ilmi vasta lasten myötä. Nyt onnellinen, ei tarvi enää kestää miehen narsistista käyttäytmistä,esim. huutokonsertteja öisin, joilla piti väkisin hereillä ja pettämisiä.