~*~*~* ENSIKOT viikko 18 ~*~*~
Avasimpa uuden pinon kun ei vielä näkynyt tälle viikolle olevan :)
Kommentit (31)
Kotiuduin just töistä...
Kiitos Juli!!! juu no mä odottelen nyt ens viikonloppuun ja testaan uusiks jos tätiä ei näy.Kyllä silti meinasin tänään pikkasen maistella siideriä.
Mutta palaillaan tuossa vappu huiskeiden jälkeen taas!!!
Tulin pitkästä aikaa ilmoittelemaan ittestäni.
Onnea vaan kaikille plussanneille ja paljon vauva liimaa ja tarrasukkia matkaan mukaan:)
Oli siellä mukavia kuulumisiakin neuvola käymisistä:)
Mut nyt sit vähän omaa napaa elikkä täti tuli taas ajallaan ja veti mielen apeaksi:/ Mut toivottava vielä ois et joskus vois omaa nyyttiä rutistaa. Mut nyt tuntuu et mun on vaan unohettava tää piinailu joksikin ajaksi. Vetää mieltä vaan niin apeaksi et ei jaksa enää piinailla. Joten eikun kaikille vaan plussa onnea ja käyn joskus teitä täällä taas moikkailemassa.
T:Dizku
jaahas, taas mennään epäselvillä vesillä.
Testasin eilen ja tuloksena nega, mutta menkkoja ei vielä näy..ei kuulu.
nyt jo kp 57. Meinasin et olisko ollu kemiallinen raskaus, ja eikö vuotojen pitäisi alkaa kuitenkin vai olenko nyt taas ihan pihalla?? Meinasin vielä ainakin viikon odotella ja sit testaan uusiksi ja jos vielä nega niin tarvii kysellä lääkäriltä mikä neuvoksi..
Hauskaa vappua vain kaikille
terv.epätietoinen
pakko tulla vielä kamun kans katoo pinoja...
Hyvää vappua kaikille enskoille!!
ei ole vieläkään täti yllättänyt joten odotellaan...
tosin ukko on juottanut hotshotteja aika pahasti joten....
katsellaan huomenna joskos jotain jostain tajuiskin
Kiirettä on pitänyt, zorro kaverit! :/
Nopeasti pinot luettuani voisin kommentoidakin jotain:
hapö: voimia sinne! kuitenkin tuo mielenrauhaa varmasti se, että nyt hommat etenee positiivisempaan suuntaan. auringonsäteitä sinne!
Marzulle ja Katalle peukut pystyssä!
Vilkutukset hapölle, sara-marialle, julille, dizkulle ja kaikille muillekin!
Omasta napasesta ).(
Eli siis niinkuin sanoin, kiirettä on pitänyt. Meille tuli lauantaina koiravauva ja alotin viime viikolla työt, joten tekemistä on riittänyt yllin kyllin. ja osasyy on tää tylsä alkukierto, ei kummempia tapahdu. sen vuodon vuoksi kävin sitten viime viikolla gynellä. gyne ultras ja tutki vatsan päältä; ei mitään poikkeavaa. eli siis ihan joku kiertohäiriö oli kyseessä tai jotain. neuvoi sitten minua olemaan stressaamatta raskautumisesta ja että ensi kuussa palailen. olisi tarkoitus tehdä miehelle siemennesteanalyysi ja mulle loppukierron hormonikartoitus. tästä kierrosta sitä ei voi mulle tehdä, koska menkat oli niin epänormaalit. kahtellaan, kahtellaan. kyllä tää tästä :) vauvakuumetta on pikkasen kyllä helpottanu tuo koiravauva <3
sori omanapainen viesti,
mutta oli pakko ilmoitella, että hengissä ollaan :)
Hauskaa vappua kaikille, ja nauttikaa ihanasta kevätauringosta!
-Mary
[color=fuchsia]Ompas ollut hiljainen taas meidän pino, mutta kai kaikilla on ollut niin vappusäpinöitä. Mitäs vappuna puuhailitte? Meillä on isäntä ollut flunssassa, joten vappu meni vaan löhöillessä (minä tietysti siinä siivellä) Vähän huolestuttaa tuo ukkokulta kun on jo kuudetta päivää kuumeessa, tänään menee toistamiseen lääkäriin.[/color]
[color=blue]DIZKU: No voi itkujen kevät :( Pahoittelut tädistä ja tsemppiä ensi kiertoon!![/color]
[color=fuchsia]MARZU ja KATA: No ompas kummallinen tilanne molemmilla, tätiä ei näy ja testit negaa. Toivottavasti saatte nyt pikimmiten selvyyden tilanteisiinne ja jos vaikka ne nega vielä plussiksi muuttuisi *bdbd*[/color]
[color=blue]MARY: Onnea koiravauvasta! :) Meilläkin on kolme noita karvaisia vauvoja (kaksi kissaa ja koira), kyllähän ne sellaisiakin piristysruiskeita on. Mukava että saatte pian selvyyttä asioihin ja pääsette tutkimuksiin![/color]
[color=fuchsia]ON: kp 29/30 (27-32) eli täällä piinaillaan. Kovasti yritän pessimistinen olla, mutta kyllä sitä aina innostuu haaveilemaan kun tämä aika on menossa. Tissit on kipeet niinkuin yleensä tätiä ennen, mutta olo on aika etova. Se voi tosin johtua tuosta flunssasta joka meillä jyllää ja jolta en ole täysin välttynyt minäkään. Jännityksellä odotan perjantaita, aika monta kiertoa täti tullut aika kellon tarkasti ja kierto ollut sen 30. Saa nähdä.[/color]
[color=blue]Tulkaas enskat kertomaan kuulumisia!![/color]
[color=fuchsia]T. Juli[/color]
Moikka kaikki!
Oon ollut taustalla hetken aikaa, kun on mukamas niin kiirettä ettei ehdi pinoja kunnolla lukea ja vastailla ja kommentoida. Nyt ryhdistäydyn! :)
Ekana Dizkulle pahoittelut. :( Mutta samalla onnea uuteen kiertoon!
Marzu ja Kata ovat tosiaan pulmallisessa tilanteessa. Katalla varsinkin taisi olla tosi pitkä kierto. Oletteko ajatelleet mennä terveyskeskuksen testiin jossain vaiheessa? Lieneekö sellaisesta hyötyä? Tsemppiä molemmille! Toivottavasti negat vielä plussaks kääntyy!
MaryRose - vaikka olenkin taustaillut, olen vähän pihalla sun asioista :( Eli sulla ollut jotain outoja vuotoja?? Toivottavasti asiat järjestyvät parhain päin! Onneksi tosiaan teillä on nyt ihana koiranpentu. Siitä varmasti riittää iloa. Ja ennenkaikkea saa vähän muuta ajateltavaa! Se on varmasti hyväksi.
Juli - sullakin taitaa olla jännimmistä jännimmät piinapäivät menossa.. bdbdbdb!
ON: Ovis ohi, ei vielä piinaviikko, mutta kyllä kovasti jo piinailuttaa.. :) Hellyyttä riitti kovasti, joten nyt vain odotellaan.. En tikkuile, joten en tiedä ihan varmaksi milloin ovis oli, mutta limoista ja tuntemuksista päättelen, että mahdollisesti sunnuntaina (eli kp14). Eilen (kp16) kyllä oli munasarjat jotenkin todella kipeät taas. Kävellessä sattui. Outoa. Onko teillä kokemusta moisesta? Tänään on näköjään taas sekin laantunut. Noh, katsotaan mitä tulevaisuus tuo........
Hauskaa loppuviikkoa!
- Paaru, kp 17/27-29, yk3
moi vaan taas kaikille. Vappu meni ihan rauhallisissa merkeissä, edellinen viikonloppu taas ei kun vieraita oli viikonloppua viettämässä. Onneks ei oltu mitään suunniteltukkaan ku meidän koiruli joutui maanantaina leikkaukseen, saatiin olla sitten hänen kanssaan kotona.
Juli: *bd* ja plussatuulia piinailijalle
Mary: Onnittelut vielä kerran koiravauvasta, on ne niin sulosia :)
Dizkulle pahoittelut tätskä, sen saapuminen vie kyllä mielen joka kerta maahan. Jaksuja sinne.
Marzu ja Kata: toivo ei oo vielä heitetty, eiköhän ne negat sieltä plussaks vielä muutu *bd*
hapö: oli myös piipahtanut. Hyvä että teillä on päästy hoitojen kanssa alkuun, paljon plussatuulia
Omaan napaan ei varmaan kuulu mitään ihmeellistä, ovis tuntemuksia en oo juuri kerenny bongaileen saati sitten tikutteleen. Peittoja on kyllä välillä heiluteltu. Saa tässä vielä odotella ennenkuin todella voi alkaa edes piinaileen/odottelen tätskää.
Nyt pitänee taas jatkaa työntekoa, mutta koitan aktivoitua taas palstailun suhteen.
-Sara-Maria kp 25/33-46-
Kiitos vain kaikille tsempityksestä!
Tässä juu ihmeissään saa olla. Pitkäkiertolainen olen yleensäkin, mutta nyt paukkuu kyllä kaikki enkat rikki :)! Taitaa olla jo kp 59(!?!) Laskeskelin tuossa, että keskiarvoisesti kierrot olleet kp 36..(vaihtelee siis kp 27-47) Ja hassun tilanteesta tekee se, että testasin kp 54 himmeän, mutta selkeän värillisen + viivan ja sitten su tai ma taas tuli nega.
Iltaa myöten aina alkaa vatsaa kivistämään, ei mitää suolistohommia, vaan ihan kuin kohtua supistelisi(?)..tosin ei sekään varmasti normaalilta vatsatoiminnalta voi tuntua jos menkat jää tulematta ilman raskautumista..vaikeaa,vaikeaa..
Tilasin eilen lisää testejä ja odotan niiden saapuvan huomenna niin pe aamuna testaan ja jos sit taas nega ja täti yhä poissa niin otan kuuman linjan neuvolan tädille.
Nyt sarjassamme tyhmiä kysymyksiä, mutta tietämättömän tarvii kysyä..eli: Voisiko olla mahdollista, että miehen hormonit (sperman mukana tulleet) vaikuttavat testitulokseen? Tätä olen meinaan ajatellut mahd. syyksi, mutta ei mitään tieteellistä faktaa minulla ole.
terv.Kata
Kata: Vieläkin piinaa...! Peukutuksia nyt vaan kauheasti. Mä en osaa vastata tohon sun kysymykseen... toivon kuitenkin hartaasti että seuraavaksi testaisit sen vahvimmista vahvimman plussan! :)
Juli: Täällä meikä pitää peukkuja pystyssä teitille! *bdbd* Kyllä me ne plussat vielä saadaan, toivottavasti sinä nytten ja mä sitten perässä :) Ja meilläkin on kissa ja hamsteri tuon koiravauvan lisäksi. Kissa yritti ensin isotella pennulle, nyt jo ottanut isoveljen roolin :)
Sara-Maria: Peukkuja tulevaan piinaan... Eikös sulla ollut myös koira, vai muistanko ihan väärin?
ON: Eipä mitään kummempaa. Kp:sta ei tietoa, enkä jaksakaan laskeskella niitä. Nyt vaan keskityn tuohon koiravaaviin. Sille piti matolääkettä käydä hakemassa uus kuuri, kun emältä oli tullut jo odotusaikana ilmeisesti matoja. On se kyllä ihan ku vauva :D
-Mary
Kiitos kaikille peukuista,mutta mieli veti apeaks tänään. Täti punainen kaahasi ferrarilla ja lujaa kesken työpäivän paikalle ja toi tullessaan kovat ala-selkä kivut. En sitten tiedä onko pitkässä kierrossa ollut syynä joku häiriö hormooneissa vai miksi nyt tää näin venähti. Normaalisti ollu nyt toi kp 26-28 ni nyt paukkas 33 asti. Kyllä tässä rupes jännittää jo ihan hirmusati. Nyt jotenkin masis olo. Toivottavasti huomenna posti tois tullessan tuon uuden vaavi lehen ku ei tänään sitä vielä näkynyt,niin vähän sais jotain iloa päivään.
Ens kuussa alkaakin jonkin asteinen " breikki" tähän yritykseen kun tuo ukko lähtee saaristoon 3kk kesätöihin niin ei nähä kun kahtena päivänä viikossa (ma ja ti). TUlee mulle yksinäiset viikonloput sitte =(
No,sovittiin nyt etten ees yritä tikutella tässä kierrossa kun ei yhtään nyt osaa sanoo kui pitkä tästä sitten tulee. Mutta sen verran ajattelin että tuolla laskurilla lasken millon se saattais olla jos ees vähän yrittäis siihen aikoihin sitten pupuilla.Säästyypä nuo tikut sitten myöhempään käyttöön.
Nyt pakko koittaa jotenkin mennä helpottaa näitä kipuja.
Katalle vielä bdbdbdbdbd,meillä näyttikin olevan vähän samat ongelmat tässä. Toivottavasti säkin saat pien selvyyttä pitkittyneeseen kiertoosi.
~marzu~kp 1/33 (26-33??) yk 5 alkoi sitten tänään
[color=fuchsia]Taas oltiin toisella sivulla, missäs enskat luuraa? Oi niitä aikoja kun pelkästään enskojen päiväpinot oli moni sivuisia.[/color]
[color=blue]MARZU: No voi hitto! Pahoittelut tädistä, olisi saanut pysyä kokonaan pois kun kerran tuolleen viivytteli. Toisaalta hyvä että tuli kun et kerran raskaana ole ettei enempää veny kierto. Tosi outoa. Tsemppiä uuteen kiertoon!![/color]
[color=fuchsia]KATA: No onko siellä tullut mitään selvyyttä? *bdbd* edelleen, toivottavasti huomenna testi plussaa!![/color]
[color=blue]MARY: Kiitos peukutuksista! Juu, kyllä nyt olis meidän molempien aika jo pikkuhiljaa hilata itsemme tuonne o-puolelle! Mutta nautitaan noista karvaisista vauvoista, niitä kun sentäs on :)[/color]
[color=fuchsia]SARA-MARIA JA PAARU: Kiitos peukutuksista! :) Pikkuhiljaahan teilläkin alkaa jännät päivät lähestymään :)[/color]
[color=blue]ON: kp 30/30 (27-32) Vielä ei ole tätiä näkynyt, mutta se jännin päivä onkin vasta huomenna. Joka toinen hetki tuntuu että olisko tärpännyt kun on näin etova olokin ja joka toinen hetki sit koitan palauttaa itseäni maan pinnalle että " haloo, tissit kipeet niinkuin aina ennen tätiä ja tuo etova olokin johtuu luultavasti flunssasta" [/color]
[color=fuchsia]On se silti mukava piinailla :)[/color]
[color=blue]Mukavaa torstaita kaikille ja tulkaahan ilmoittelemaan itsestänne! Esittelypinossa on monta nimeä jotka ei sano mulle yhtään mitään![/color]
[color=fuchsia]T. Juli[/color]
[color=blue]
Marzu: pahoittelut tätskän johdosta. Harmittavaa jos teille kesänmittainen tauko tulee, toivottavasti ovis osuu tuohon kohdalle kun miehes on kotosalla.
Mary: juu onhan meillä tuo koiruli, pennuks mä sen vielä luokittelen vaikka ikää sillä on vuoden verran.
Juli: mäkin muistan niitä aikoja kun enskojen pinot oli tosi pitkiä. Eiköhän se täti nyt tajua pysyä poissa ja plussa tulla *bd*
Kata: mikäs siellä on tilanne?
[color=maroon] On:iin ei mitään ihmeellistä, ei oireita vielä suuntaan eikä toiseen mitä nyt välillä tuota alavatsanseutua jomottelee.
Viikonlopuks reissuun lähdössä, huomenna kiireinen päivä tiedossa töissä joten en kerkeä täällä varmaan piipahtamaan. Toivottelen siis kaikille plussarikasta viikonloppua
-Sara-Maria-
Juliaanan kehoituksesta tulen nyt jotain höpisemään :)
Vappuaatto meni meikäläisellä mukavasti, seuraava päivä ei niinkään... Pönttöä kävin halailemassa pariin kertaan aamulla ja nukuinkin monta tuntia. Ihan itseaiheutettua, eli ei voi syyttää kun omaa nassua! Ja tää reissu oli eka kerta, kun ylipäätään krapulassa voin pahoin... Onneksi mies oli ymmärtäväinen, odotin vähän jotain päinvastaista <3 Baarissa olin pitkästä aikaa ja niin näytti olevan monet muutkin...
Voi hitsi kun tuon uuden vauva-lehden kansi on nätti... Mutta, mitäpä minä vielä sitä lukemaan, kun ei ole vauvasta tietoakaan ;)
JULIAANA: Kauhiasti onnenpotkuja täältä sinne! Toivoahan vielä on ja paljon :) Mikähän tuo mainitsemasi tuhru kp 27 oli? No, ei sillä varmasti ole merkitystä, kun vielä olet kuivilla vesillä ;) Ja kun oireetkin ovat noin lupaavat!
MARZU: Pahoitteluni... Voi itkujen itku :/ Kaiken lisäksi miehesi lähtee muualle töihin, joten näätte jatkossa harvemmin... Voimia!
DIZKU: Harmin paikka! Ehkä se on oman mielenrauhan kannaltakin hyvä unohtaa piinailu, vaikka vaikeaa on... Toisaalta juuri se saattaakin kasvattaa niitä plussamahdollisuuksia. Mulle tuli tuossa kun menkat viimeksi alkoivat, niin semmoinen hetki kun tajusin kirkkaasti, että " lapsi on tervetullut, sitten kun on sen aika" . Vaikea selittää, mutta tämän vuoden yrityksen tiimellyksessä mulle on vaivihkaa iskenyt päähän semmoinen ajatus, että " oma lapsi on pakko saada" . Ihan järjetöntähän tuo on, tiedän. Mutta, omaksi onnekseni tiedostin asian ja päätin vähän höllätä... Vaikka ei tässä veren maku suussa ollakaan lasta yritetty, mutta välillä tuntui että ajattelin asiaa turhan paljon.
KATA: Ompas sulla kinkkinen tilanne... Voimia :) Toivottavasti asia kallistuu siihen meidän niin kaikkien toivomaan suuntaan, plussaan! Mietin tosin itse ovistestiä viime kierrossa tehdessäni, että miehen sperma varmasti vaikuttaa testitulokseen. Pari tuntia ennen tikuttamista silloin oltiin hommailtu ja testituloshan meni pieleen... Testasin sitten siitä pari tuntia eteenpäin ja testi toimi moitteettomasti. En sitten tiedä, että voisko r-testiinkin vaikuttaa... Saattoihan tuo o-testi tosin mulla epäonnistua jostain muustakin syystä.
MARYROSE: Hyvä, että sait vuotoasiaan jonkinlaista selvyyttä. Varmasti helpotti ainakin se, että mitään poikkeavaa ei masusta löytynyt :) Ja voimia teille sinne tutkimuksiin, alku on varmasti henkisesti raskasta kun mitään tutkimustuloksia ei vielä ole, vain se epätietoisuus... Ainakin itse pitäisin varmaankin tuota alkuaikaa melko pelottavana ja jännittävänä. Mutta ihanaa, että tuo koiravauva on vienyt sydämenne :)
PAARU: Tsemiä tulevalle piinaviikolle! Ainakin olette tehneet kaiken, minkä voitte ;P Mulla ei ole kokemusta mainitsemastasi särystä mahd. ovulaation aikaan... En osaa sanoa sitäkään, että olisko ovis ollut sitten kp 14 vai vasta kp 16... Mutta, päivä sinne tai tänne, ainakin ajoitus on ollut melkoisen hyvä!
SARA-MARIA: Peukkuja, peukkuja :)
OMAA: Kiertopäiviä en ole seuraillut, päätin viime kierron jälkeen vähän hellittää... Yritän mielenvoimalla keksiä muuta ajateltavaa aina, kun päähän pälkähtää nuo kp:t ja kaikki muut... On onnistunut aika hyvin, vauva-jututkin on nyt vähän taka-alalla omassa päänupissa. Sen verran kuitenkin tiedäm, että kierto on puolivälissä joskus viikonlopun tienoilla.
Täällä lueskelen kuitenkin päivittäin, täytyypä jatkossakin kommentoida kun on ollut hiukka hiljaista. Vilkutuksia kaikille :) JA NIITÄ PLUSSIA KIITOS :)
-Paula-
(Vuosi toivottu ja yritetty...)
Meitsillä alkoi just viikonloppu taasen =)
isosiskon pitäis tulla leikkaamaan mun hiuksetkin tänään,jos vain...sillä kun ollut taipumusta luistaa tosta hommasta. Se siis on ihan ammatiltaankin kampaaja. Jep.
Nyt jo vähän parempi mieli ton tätskän suhteenkin.
Huomenna haen isukin luota mun rakkaan koirulin meille viikonlopuks hoitoon. Saan purkaa hoivaamistarpeeni siihen sitten. Hirveesti en kyllä sais sitä halitella kun toi allergia on niin paha,mutta minkäs teet kun on se niiiin lutunen.
No niin rauhotutaampas nytten.
Selvisihän nytten tuokin miksi ei ole vaavi lehteä näkynyt. Toivottavasti huomenna tulis sitte niin sais viikonlopuks lukemista.
Tsempitykset kaikille ja palaillaan.....
Juli,sara-maria ja baulie: Kiitos pahoitteluista. Kyllä tää tästä taas iloksi muuttuu. Ja ukon kanssa pupuillaan sitten kesällä aina kun vain nähdään. Onneks se 3kk menee kuitenkin aika nopeesti ni sit saan sen taas mun luo =)
Tulin nyt minäkin taas tovin tauon jälkeen ilmoittautumaan. :)
Eli täällä ollaan edelleen, taustailemassa ja teitin juttuja vakoilemassa. Työ vie vaan tällä hetkellä lähes kaiken ajan. Aamulla pitää lähteä ja illalla vasta kasin tai ysin aikaan kotona. Inhaa. :( Nyt tänään vapaapäivä ja kampaaja-päivä! Aivan ihanaa. :) Sit taas huomenna ja sunnuntaina töihin, paluu todellisuuteen. :)
Katalla vielä piinailuja...? Vähän oudompia piinailuja vaan. :)
Selkiytyisi nyt suuntaan tai toiseen, mun mielestä ns. piinaviikot on välillä aika hermoja raastavaa. :)
Vähän vaikeaa taas tauon jälkeen höpötellä, mutta koitetaan stempata tässä. Edelleen vaan vähän sama tekniikka käytössä ja palstailu vähemmällä, jos se auttais siihen ettei tätä rojektia koko ajan ajattelisi. Vaikkakin se taitaa olla ittensä huijaamista, kun kuitenkin käyn täällä palstalla joka päivä. :)
Noh, nyt taas muisti pätkii, jotain piti vielä sanomani....
Kaffekupponen kouraan ja suihkuun, niin se virkistää. :)
Ihanaa päivää kaikille, vaikka tuo ilma hirmu kylmältä vaikuttaakin!
-Janna-
Nyt en ehdi enempiä kirjoitella, mutta pakko tulla kertomaan että vielä ei tätiä ole näkynyt ja kp on 31/30 (27-32), kellon tarkasti se on monta kiertoa tullut kp 31 aamupäivällä. Tää päivä on siis tosi jänskä..
Tosin oon ihan varma että kun saan tän kirjoitettua ja meen vessaan niin tadaa.. tättärä on tullut.. saa nähdä..
Tulen paremmin kommentoimaan myöhemmin ja kertomaan tilanteen.
T. Juli
Mukavaa perjantaita kaikille, pakko käydä aina vakoilemassa vanhojen kuumeilukamujen kuulumisia.
Jännään siis KaTan ja Juliaanan kuulumisia,
toivottavasti plussat saisitte!!! ++++ Peukut ja varpaat on täällä pystyssä =)
Plussaonnea toivottelen kaikille enskoille ja mukavaa viikonloppua!
hermione rv18+3
Tässä vielä linkkelö viime viikon turinoihin:
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=10140459&p=2&tmode=1&smod…
Pikaisesti:
MARZU: No voi hitto sentäs, olisi se vahva plussa sieltä saanut nyt tulla. Jotenkin mulla on kuitenkin sellainen kutina että olisit raskaana jos mieskin näki ekassa testissä viivan. Ja kun se täti kerran ei ole kurvannut paikalle niiin älä luovuta kamu hyvä.. *bdbd*
Oma napanen:
Kp 27/30 (27-32) ja aamulla vessassa käydessäni huomasin että pöksyihin oli tullut aavistuksen verta tai jotain tummaa kuitenkin. Paperiin ei tullut yhtään mitään eikä koko päivänä ole tullut mitään. Nyt ihmettelenkin suuresti että mitä hitsiä, koska menkkojenkaan ei pitäisi alkaa kuin vasta perjantaina ja lyhyimmänkin kierron mukaan vasta huomenna. Mä jo ajattelin että olisko jotain kiinnittymisvuotoa, mutta mihin aikaan se pitäisi olla? Kyllä se taitaa kuitenkin niin olla että se täti vaan ilmoittelee tulostaan :(
Nyt en ehdi tämän enempää höpötellä, mutta johan mä oonkin viime viikon pinoon höpissyt ihan tarpeeksi :)
Kivaa wappuwiikkoa kaikille! :)
T. Juli