~*~*~* ENSIKOT viikko 18 ~*~*~
Avasimpa uuden pinon kun ei vielä näkynyt tälle viikolle olevan :)
Kommentit (31)
Eilen kävin siskon luona lyhennyttämässä hiukseni. Lähti sitten oikeen reippaasti pituutta kun eivät ylety enää kun vain olkapäille asti. Ja otsatukkakin tuli tekstua. Että pikkasen uutta ilmettä sain ja ukko tokas että " et näytä enää itteltäs,hanki ne hiukset takasin" =)
Hain äsken ton nelijalkasen karvaturrin tänne ja reppana on ihan ihmeissään kun ei ole aikaisemmin täälä meillä käynyt. Mä kun olen pelännyt tätä mun allergiaa,että saas nähä kui tukkoseks nyt sitte meen.
SEllasta kyselisin,että te jotka ootte lukenut noita vaavi lehtiä,niin oletteko koskaan testaanut niitä reseptejä mitä sielä välillä on?
Mä ajattelin nyt viikonloppuna testata jotain pastaruokaa,vaikka ne onkin lapsiperheille tarkotettu,mutta kumminkin.
KaTa: Nyt saat yllätyksen..elikkä me ollaan oltu yhdessä vasta vähän yli vuos. Juu,nopeeta toimintaa kun jo nyt lapsesta haaveillaan. Oltiin ehditty seurustella 2kk kun mentiin jo kihloihin. Ja nyt sitten ollaan puolisen vuotta asuttu saman katon alla.
Eli viime kesä tapailtiin kyllä ahkerasi kun aika ensi rakastuneita oltiin.
Ketään ei onneks ystävistä ole kommentoinut mitään tästä meidän etenemisestä. Eräs ystäväkin myös seurustellut vuoden verran ja yrittävät myös lasta.
Tämä vain nyt tuntuu niin oikealta,joten miksi odottaa pidempään kun tuo kuumeilu on jo niin kovaa?! Ollaan kyllä kaikesta puhuttu..ja oon miettinyt että mitä jos kaikki ei meekään niinkun pitää kun tuo mieskin vielä niin nuori. Mutta kyllä tämä tästä.
Suunnitelmissa olisi,että kun mies tulee intistä niin ostettais oma koti. Saas nähdä kuinka käy.
No nyt tuli kyllä purettua aivan kauheesti,joten siirryn sohvalle lueskelemaan tuota vaavi lehteä,joka vihdoinkin tuli.
Hauskaa viikonloppua kaikille ja paljon plussatuulia piinailijoille päin puhaltelen.
Kuten varmaan arvaattekin täti löysi tänne ja ihan ajallaan.. kp 31 vaihtui 1:ksi ja yrityskierto taitaa olla kymmenes joka tätä myöten alkoi.
Kyllä kuulkaa vituttaa, mutta en luovuta.. en varmasti..
Palaan paremmin kun pahin masis on ohi
T. Juli kp 1/30
Halaus kuumeilukamulle *halihali* Jaksamista ja tsemppiä tuhat kiloa!
HERMIONE, moikka! Hurjasti sulla on jo viikkoja, puoliväli jo häämöttää :)
Hurjasti huiskutuksia o/ muillekin!!! Vähän lyhykäiset kommentit, en oo ihan perillä ihmisten kuulumisista, oon enemmän taustaillut tuolla l-puolella. Paitsi MARYROSELLA taitaa olla ihana karvainen vauva siellä hellittävänä, oih!
ON: Ollaan saatu lähete lapsettomuuspolille ja eka aika on tän kuun lopussa. Sitä odotellessa siis, vaikka pienesti sitä luomuplussaa tietty toivookin.
Onkos NELLAMAIJA tai NUUTSI-TUUTSI jossain siellä taustalla...?
Mukavaa viikonloppua enskoille! toivottelee Aqua
Voi itku Juli, olen niin pahoillani sun puolesta =( Toivoin niin sulle plussaa.. Niinku varmasti kaikki muutkin täällä. Voimia sulle!
KaTalle tsempit *bdbdbd*
Aqualle ISO MOI!! Kiva kuulla sinustakin =) Noi raskausviikot menee kyllä nopeasti, vaikka alussa kyllä aika mateli kun vaan odotti et täyttyy se rv12 ja pahin keskenmenonriski olis takana.
Toivoisin niin kovasti teille vanhoille kuumeilukamuille plussia! Mukavaa että pääsette aloittamaan tutkimukset, jospa se tärppi sieltä vihdoin tulisi. Luomuplussa olisi kyllä ihana uutinen! Kaikkea hyvää sinulle!
Terkkuin hermione
harmi juttu. Mä kun jo kuvittelin että sä olisit sen plussan sieltä napannut.
Ei muuta kun uutta yritystä vaan peliin niin kyllä se vielä sieltä tulee.
ON: Tättärä yrittää jo tehdä lähtöään,hyvä niin. Eipä se kauaa mun luona sitten jaksakaan vaikka niin raivolla tänne lopulta tulikin. Hyvä niin että häipyis nyt että ehtis vielä yritellä ennen sen ukon lähtöä.
Tänään olis tarkotus väsätä pitzaa. Ihan ite tehä pohja ja kaikki =)
pieni hemmottelu hetki kunhan ukko tulee autoa laittamasta. Sitä ennen pitäis mennä vielä ton koirulin kanssa lenkillekin.
Voimia kaikille tädin yllättämille ja pupuiluintoa oviksen bongareille!
Sekä onnellista masunasukin kasvatusta kaikillevieraileville odottajille!!!
marzu_83: Tehän ootte ollu jo pitkään yhdessä. :D Me kyllä pistetään paremmaksi. Tavattiin avon kanssa viime toukokuussa, virallisesti alettiin " seurustelemaan" heinäkuussa, yhteen muutettiin (ostettiin oma asunto) elokuussa, kihloihin lokakuun 30. (4kk yhdessäoloa takana) ja häät on nyt 26.5. <3 Vauvasta alettiin puhumaan jo alku-syksystä ja ehkäisy lopetettiin marraskuussa. Nyt ollaan oltu n.11kk yhdessä ja siitä 7kk kihloissa... heh... miten niin minä lasken.
Julille isot pahoittelut! *hali* Kun luin aiemmin sun tekstin, niin olin tosi varma että sulla tärppää. :( Täällä ollaan hengessä mukana, noi mun koiruudetkin antaa virtuaalisesti sulle vierihoitoa täältä. <3
Taustailen tässä vielä vähäsen, ilmoilen lisää sitten seuraavan kierron alussa.
-Koiruus- yk 6 kp 25/28
Tänään se tättärä sitten tuli tänne. Seuraavaksi sitten haaveillaan helmikuun vauvasta. Tästä kerrosta positiivisena edistyksenä löydän sen hailakan + viivan kp 54..eli hedelmöittyminen onnistuu, mutta kiinnityksessä vielä parannettavaa(??). Ehkä jo ens kierros tarrautuu kovemmin kiinni niin saan matkalaisen. Hope so :)
Voipi olla että tämäkin leidi hiljenee taas vähäksi aikaa, kun tota insinöörityötä tarvii taas puskea eteenpäin, mutta viim. loppukierrosta taas ilmaannuun paikalle ja toki taustailen.
Julille pahoittelut, yksikin päivä yli norm. kierron saa varmasti toiveet ylimmilleen, kun on noinkin kellontarkka kierto :(. Tsemppiä uuteen yritykseen -kyllä me vielä onnistutaan! :D
Hermionelle, kiitokset tsempityksestä ja taustatuesta. kiva kun käyt meitä vanhoja täälä moikkaamassa :). Mahtavat viikot muutes, kohta jo puoliväli! On aika menny nopeasti..huoh*
aquakin oli käyny, MOI!!
Marzulle, myös tsemppiä uuteen kiertoon :). Seuraavaksi onnistutaan kaikki. -Niin tuosta suhteen etenemisestä. Kaikki etenee kuin itselle katsoo sopivaksi -ei mielstäni aikarajoitusta. Tunsin minäkin mieheni kanssa heti sielunkumppanuutta ja tiesin, että hänestä tulee lasteni isä ;), mutta piti oma ammatin saanti varmistaa jne. varovainen kun olen. Ja tosiaan kun ei koskaan tiedä kuin kauan kestää ennen kuin raskautuu niin hyvä aloittaa harjoittelut ja yritykset heti kun siltä tuntuu.
Nyt menen laittamaan pihakukkaset taas uuteen uskoon. Kuulemiin...
terv.Kata kp 1 / 27-62 (ka 36) -just juu
HERMIONE: Voi kun olit ihanasti kirjoittanut, tuli niiiiin hyvä mieli, kiitos!!! Ja *halaus*
KATAN oli tätsä (vihdoin?) löytänyt. Jotain kiinnittymistä ilmeisesti sitten sulla yrittänyt kuitenkin tapahtua, kun hailakan plussan sait, hmm... Hermoja raastavaa varmasti tollanen pitkä kierto, huh! Tsemppiä ja +++tuulta tähän kiertoon!!!
KOIRAMAMMA, te olette nopeita :) no mitäs sitä aikailemaan kun oikea ihminen osuu kohdalle :) nim. " 8 vuoden harkinta-aika ennen naimisiin menoa"
Mukavaa ensi viikkoa!
Aqua kp 21/28-38 yk 15
Marzu: Tätipahoittelut! Voi video tota breikkiä, lähepä sinne saaristoon mukaan ;) Mä oon juu lukenut noita Vauva-lehden reseptejä. En ole kokeilemaan ryhtynyt, koska tykkään ite todella tulisesta ruoasta (ja nehän ei sitä juurikaan ole..) Mutta ajattelin että kun joskus jälkikasvua siunaantuu, niin voisipa niitä reseptejä kokeilla! Meillä on muuten tuon vauva-jutun kanssa samantyyppinen tilanne; eiväthän mun vanhemmat tätä ihan hyväksy (isoveli sai tämän ikäisenä perheen, nyt eronnut)¿ Mutta kun tuntuu oikealta jne. Yhdessä tosin ollaan oltu reilut pari vuotta, tunnettu vielä kauemmin. Avomiehes on sitten varmaan saman ikäinen kun minä? Vm.88? Tsempitystä nyt sinne, ei annetta turhien murheiden latistaa!
Baulie: Siellä olikin ollut railakas vappu :D Ja hei kuule, mä olen kuumeilun alkamisesta asti tilannu Vauva- lehteä¿.
Janna, moi! Jaksamista sinne töiden pariin, ja paljon plussasäteitä!
Katalle tätipahoittelut, mutta onnittelut viimeisestä tentistä! Jaksamista insinöörityöhön!
Juli: Voi himskatti!! Jaksuhali sinne ja aurinkoisia ajatuksia¿
Aqua: Morooo! o/ Juu, tässä se pikkunen 8viikkonen pallero nukkuu sylissä kun kirjoittelen¿ ihana kun vielä tuoksuukin ihan koiravauvalle =) Hyvä juttu toi lähete, meillä se vasta edessä ehkä vasta kesän jälkeen¿
Vilkutus-huiskutuksia Dizkulle, hermionelle (puolivälin tienoilla jo!), Sara-Marialle, paarulle, nellamaijalle ja kaikille muillekin!
ON: Ööh.. ei muuten haisuakaan kp:sta! Oon tehny vaan töitä nyt kun kerran pääsee rahan makuun. Ja lisäks vuorot on pääasiassa iltavuoroja, niin eipä tässä oo ajatuksissa muu kuin työ :) Toiv. että tää kuumeilun ajattelematta jättäminen toisi iloisia uutisia :) Mä tässä laskeskelin, että eipä kauaakaan, kun meikäläinen painaa valkolakin päähän, just lähetettiin äipän kanssa kutsukortteja! :D Tänään pitäisi illalla vielä mennä töihin, sitä ennen ajattelin käydä ostamassa jotkut uudet farkut :)
Plussasädetystä kaikille enskoille!
-Mary
Vieläkös tein joukkoon yks tyttö mahtuis lisää?:) ois kiva muitten samassa tilanteessa olevien kanssa piinailla ja pähkäillä..
Ite oon vm-86 ja mies on vm-77. Meil on takana tosi pitkä yhteinen historia mut seurustelemaan alettiin ehkä joku vuos sitten. Miehellä on yks laps ennestään ja nyt siis ensimmäinen yhteinen toiveissa:)
viime kesänä tuli yks km ja nyt vast uskallettiin uudestaa yrittää.
En edes tiedä mikä kp on menossa, mut nyt pitäis tädin tod.näk. tällä tai ens viikol tulla kyläilee ni sit vois ihan kunnolla alkaa yrittää:)
T. Helmiinaks :)
Täällä ei mitään vieläkään. Odotan viikonlopun yli ja sit maanantaina soitan lääkäriin..Jossitellu olen jo kovasti. Tänä aamuna tuli uusi ajatus..mitä jos alkio alkanut kehittymään (selittäisi ekan ja ainoan +) ja sitten mennyt vain kesken, mutta kohtu ei ole tyhjentynyt. Jep, se kuulostaa jo järkevältä, mutta tietty ikävältä...
Julille mulla on nyt kyllä peukut ja varpaat pystyssä! Meinasitko milloin testata :) hui, jänskättää ihan sun puolesta :). Toivottavasti tulos on se oikea eli +!!
Marzu, tuohan voi tehdä vain hyvää kun jaksottuu tuo pupuilu..tulee laatu yksilöitä sitten :) Vaikka onkin varmaan haikeaa kun toinen melkein aina poissa. Onko teillä aiempina kesinä ollut sama tilanne, eli olettteko ollu täysin eri puolilla maata töissä?
Baulielle terkut, kiva kun pyörähdit!
Janna@, täysin ymmärrettävää että mieli tekee taustailla ettei koko ajan vauvat ja raskaus pyöri mielessä. Minäkin olen kyllä suurimman osan kierrosta aina taustajoukoissa, mutta aina loppuajasta kiva tulla purkailemaan jännitystuntoja enskojen kanssa :)
Sitten vielä aiheesta kateus...On se hassua, että vaikka kuinka suo kaikille, sen tosissaan haluaville, vauvan/vauvamahan niin kyllä se aina aika ajoin kirpasee kun näkee kadulla, kaupassa jne. odottavia tai pientä vauvaa vaunuissa työntäviä äitejä. Ehkä se on vain niin pinnalla omissa ajatuksissa niin se vetää usein mielen apeaksi, että miksi muilla mutta ei meillä..mutta sitten taas toisinaan jos saa vaikka hoivata tai ylipäätään näkee tutun vauvaa niin kyllä siitä on vilpittömästi onnellinen heidän puolestaan. :)
Tänään mulla on ehkä elämäni vika tentti (sillä varauksella tietty, että innostun joskus vielä lisää opiskelemaan). Täytyypä siis lähteä siihen valmistautumaan.
Viikonloppuja niille, jotka sen jo onnekkaina ovat päässeet aloittamaan!
paljon ++ tuulia piinaileville ja lohdutukset tädin yllättäneille!
terv.Kata