Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten taksi

Vierailija
09.02.2026 |

Taksi vain naisille ja lapsille. Loistavaa, toivottavasti rantautuu koko Suomen alueelle.

Äijät on tietty kiukutelleet ja uhonneet. Ja nyt on kaksimieliset törkeydet aloitettu. 

Käytös kertoo vain sen, että tällaista toimintaa tarvitaan .

Mitä mieltä sinä olet?

Kommentit (264)

Vierailija
81/264 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en nyt ymmärrä, miksi niin moni mies on pahoittanut tästä mielensä?

Pk-seutu muuttuu vain hullummaksi ja turvattomammaksi, eikö miehistä ole hyvä että uskaltaa oman tyttärensä tai äitinsä laittaa taksiin ylipäätään? 

Tasa-arvon kannattajana minua vaivaa asia. Työntekijän sukupuolella ei saa olla väliä Suomessa eikä sen perusteella saa syrjiä ketään.

Mistä asti kantismiestä on kiinnostanut syrjintä, kunhan ei itse ole sen kohteena?

Vierailija
82/264 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua itse naisten taksi varsinaisesti vituta. Vaan se, että Suomen monikultturistumisen myötä tällaista palvelua edes tarvitaan. Ja valitettavan usein naiset ovat itse olleet tämän kehityksen suurimpia kannattajia, varoituksista huolimatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/264 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleeko seuraavaksi, naisten bussit, ratikat ja lentokoneet?

Jos sellainen on taloudellisesti kannattavaa, niin tulee. Japanissahan on jo pelkästään naisille tarkoitettuja metro ja junan vaunuja. Ei sekään ole ollut pelastus, sillä niissäkin tulee jatkuvasti seksuaalista ahdistelua toisilta naisilta. Eli ahdistelua on edelleen, mutta nyt vain eri sukupuolelta kuin on perinteisesti ollut.

Vierailija
84/264 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omat osastot mielellään. En oikein pidä siitä että aamujunassa on naisia samassa vaunussa viemässä istumapaikat.

Vähän sama siis mitä jenkkilässä tehtiin rodullistetuille. Miehille omat tilat, naisille omat. Kiitos.

Vierailija
85/264 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ei äänestetä pääministeriä,vaikka yleensä suurimman hallituspuolueen puheenjohtajasta tulee,tosin Demareissa ei tähänkään voi luottaa,sillä tästä on kokemusta äänestä SDP,tä  jos puheenjohtajana rikollinen Antti saat äärivasemman sannulin tilalle.

Vierailija
86/264 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä asti kantismiestä on kiinnostanut syrjintä, kunhan ei itse ole sen kohteena?

1900-luvun alusta alkaen suunnilleen.

Vierailija
87/264 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos joku olisi perustanut miesten taksin, niin feministit rääkyisivät jo kurkku suorana

Tässähän on turvallisuus perusteena. Miksi kukaan vastustaisi sitä? WoWo on loistava idea! Todellakin käyttäisin.

Miksi kenenkään pitää matkustaa niissä epäturvallisissa takseissa ja miksi ne kuskit on ylipäätään tuotu maahan?

En tiedä miksi persut tekevät niin joka kerta ollessaan hallituksessa. 2015-2016, 2023 ja 2025.

Onko muuten  Riku Petteri Niemi tuttu? Lapsesta saakka raiskaillut ja lapsia hyväksikäyttänyt. Mittava ura, vaikka ikää vain 24 vuotta.

https://yle.fi/a/74-20207763

Ihan turha syytellä muita siitä mitä suomalaismies tekee yli 50000 k

Feminismin saatua valtaa, se on liittoutunut länsimaista miestä vastaan. Feministeille sopii se, että länsimainen mies menettää asemansa maailmassa. Tämä siitä huolimatta, että uudet vaihtoehdot ovat feministeille vielä huonommat.

Naiset eivät ole huolissaan turvallisuudestaan eikä heiltä voi odottaa lojaalisuutta, koska naiset ovat opportunisteja ja he liittoutuvat sen miehen kanssa, joka voi tarjota suurimmat resurssit. Siksi naiset eivät ole joutuneet pitämään huolta turvallisuudestaan tai käymään sotia. Naiset eivät ole vastanneet omasta turvallisuudestaan ja ovat siksi tarvineet miehen huolehtimaan turvallisuudestaan.

Naiset eivät pysty puolustamaan edes itseään, niin miten he pystyisivät puolustamaan yhteiskuntaa tai perhettään. Naiset eivät sodi ja siksi naisten johtamat yhteiskunnat luhistuvat, kun naapurikulttuuri valloittaa ne. Tämä selittää sen, miksi maailmassa ei ole matriarkkaalisia yhteiskuntia.

Feministit ovat jättäneet heitteille heidän oman turvallisuutensa tulevaisuudessa, koska naiset eivät ole yleensä joutuneet miettimään omaa turvallisuuttaan. Naiset eivät ajattele puolustautumista, koska se on aina kuulunut miehille. Olisi aika naistenkin ruveta ottamaan vastuuta edes omasta puolustautumisestaan ja lopettaa maahanmuuttoa tukevien puolueiden kuten SDP:n Vasemmistoliiton, Vihreiden ja RKP:n äänestäminen.

Länsimainen mies on heikennetty, kun vaikutusmahdollisuudet on viety ja annettu naisille suuri vaikutusvalta tuoda maahan vierasta naista alistavaa kulttuuria. Demokratian takia länsimainen mies ei voi puolustaa naisia näiden omilta lyhytnäköisiltä ja tyhmiltä ratkaisuilta ja siksi tarvitaan naistaksit. 

Sitä saa mitä tilaa arvon naiset.

Vierailija
88/264 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälki itkua, papat ahdistelee...

Ilmoittakaa älkääkä vinkuko jälkikäteen

Vierailija
89/264 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on vain hyvä merkki huomata että naiset myöntävät tehneensä virheen. 

Jos maahan tuodaan kehitysmaalaisia, niin silloin tuodaan myös kehitysmaiden lukuisat eri ongelmat tänne. 

Kehitysmaalainen taksikuski ei osaa olla raiskaamatta asiakasta ilman koulutusta, niin ei varmaankaan osaa uida tai mitään muutakaan. 

Kehitysmaan ongelmat ovat hyvin erilaisia kuin meillä.. ilman kehitysmaalaisia meillä ei edes ole ongelmia.

Sitä saa mitä tilaa arvon naiset. 

Aivan,  tämäkin on naisten oma vika , kun sut raiskataan taksissa. Toivottavasti seuraava uhri on sun äiti, vaimo, sisko, tytär....

Vierailija
90/264 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minua itse naisten taksi varsinaisesti vituta. Vaan se, että Suomen monikultturistumisen myötä tällaista palvelua edes tarvitaan. Ja valitettavan usein naiset ovat itse olleet tämän kehityksen suurimpia kannattajia, varoituksista huolimatta.

Tämä 100%.

Tästä on varoitettu naisia.

Vierailija
91/264 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi ketään haittaa tämä asia.  Eikö kaikilla ole mukavampaa, myös miehillä, että on tällainen vaihtoehto? Kivempi varmaan, että esim puoliso, äiti ja sisko voivat valita naisten taksin.

Just tämä. Tuossa ei ole mitään ongelmia.

Pidetään vain huoli siitä, että vastaava sallitaan kaikkialla miehille.

Mieskuski ja miesasiakas? No tämä vaihtoehtohan on jo olemassa. Mikä mättää?

Puuttuu se "naisilta pääsy kielletty" vaihtoehto.

Vierailija
92/264 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikävää, että joutuu nykyaikana sanomaan- pakko toimia noin.  ennen olivat herrasmiehiä ja kunnia-asia olla luotettu. 

Vierailija
93/264 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin kitistään, ettei tummemmat mene töihin. Sitten kitistään, että heitä on kaikkien mahdollisten kulkuvälineiden rattien takana. En kiistä, ettei mätämunia olisi joukossa. Mutta taitaa olla pääkaupunkiseudun ongelmia ne. Täällä maakunnissa voin mennä taksiin ihan rauhallisin mielin. 

Vierailija
94/264 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelepa siltä kannalta että Suomalaiseen kulttuuriin kuuluu tasa-arvo ja syrjimättömyys työelämässä. Naisten taksi on juuri sitä syrjintää eli muiden kulttuurien arvoja jotka juurrutetaan tänne. Kyse on syvällisemmästä asiasta kuin tarpeesta.

Vierailija
95/264 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on vinkuneet tasa-arvoa ja uikuttaneet "sukupuolien olemattomuudesta" ja henkilö -termin käytöstä viime hallituksen stimuloimana ja johdosta. nyt sitten kun sitä on seurannut sukupuolineutraaliutena ja muuna wokeiluna, niin tajutaan mitä miehet on sukupuolien kautta yrittäneet säilyttää ja jopa pelastaa.

Tulos: naiset ITSE haluavat eriyttää sukupuolten palvelut ja liikkumiset & tekemiset.

Koittakaa nyt perkele päättää mitä te haluatte ja säädätte?

-mies

Vierailija
96/264 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin kitistään, ettei tummemmat mene töihin. Sitten kitistään, että heitä on kaikkien mahdollisten kulkuvälineiden rattien takana. En kiistä, ettei mätämunia olisi joukossa. Mutta taitaa olla pääkaupunkiseudun ongelmia ne. Täällä maakunnissa voin mennä taksiin ihan rauhallisin mielin. 

No aihetta kitinään on molemmissa tapauksissa. Jos eivät tee töitä, ovat kuluerä muille. Jos tekevät niin ovat seksuaalinen riski muille. Olisiko parempi etteivät tällaiset olisi edes täällä?

Vierailija
97/264 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat onnistuneet poliittisesti tuomaan maahan kehitysmaalaisia joissa naisilla ei ole mitään oikeuksia. 

Oliko kiva tuhota maa sisältäpäin?.

Vierailija
98/264 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kyytiin pääsee vain asiakkaan korkeintaan 14v poika" eli jo olet vanhemman lapsesi kanssa liikenteessä et voi tuota käyttää, mitä muuta tuo on kuin syrjintää?

Vierailija
99/264 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omat osastot mielellään. En oikein pidä siitä että aamujunassa on naisia samassa vaunussa viemässä istumapaikat.

Vähän sama siis mitä jenkkilässä tehtiin rodullistetuille. Miehille omat tilat, naisille omat. Kiitos.

Jokainen rakentakoon oman kulkuvälineensä. Naiset kävelisivät ikuisesti.

Vierailija
100/264 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sellainen on taloudellisesti kannattavaa, niin tulee. Japanissahan on jo pelkästään naisille tarkoitettuja metro ja junan vaunuja. Ei sekään ole ollut pelastus, sillä niissäkin tulee jatkuvasti seksuaalista ahdistelua toisilta naisilta. Eli ahdistelua on edelleen, mutta nyt vain eri sukupuolelta kuin on perinteisesti ollut.

taksissa nainen on tiiviisti kahden kesken, ei muita auttamassa tai hillitsemässä väkivaltaa, vaikea vauhdistakaan hypätä poiis.  lentokone, metrot ovat kuitenkin kanssaihmisiä täynnä.

kastrointi. maahan tulijoille selvitys- mitä tapahtuu sitten jos teet näin ja noin-  -piiitkä tuomio ja  kemiallinen kastrointi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä