Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Silmälasit pukevat harvaa naista.🤔

Vierailija
08.02.2026 |

Kannattaakin ottaa selvää myös muista vaihtoehdoista. Esim.piilolinssit tai sitten jopa linssileikkaus voivat olla ratkaisu. Jos kuitenkin on pakko valita silmälasit, kannattaa suosia siroja, naisellisia ja huomaamattomia laseja. Paksut sangat ja isot lasit eivät ole lainkaan naisellisia. Nämä ovat asioita, jotka vaikuttavat siihen menestykseen myös sinkkumarkkinoilla, ja johon miehet kiinnittävät huomiota.

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpä taas hyvä syy laittaa rillit päähän. Ei tuu ukot häiritsee ja itkee täällä missä kaikki naiset on, edes tavalliset?! 😭

Vierailija
42/62 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun teini-ikäinen tytär hankki feikkilasit kun saa olla paremmin rauhassa kaiken maailman miesten ehdotuksilta silmälasipäisenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten voi lakata miettimästä mitä muut ajattelevat.

Ei lampaat osaa...

Vierailija
44/62 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö.

Vierailija
45/62 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän miehiä joiden mielestä silmälasit on seksikkäät.

Laita silmälasit pöydälle, vieläkö ovat seksikkäät ?

Vierailija
46/62 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisiko jostain sellaiset röntgensilmälasit, jotka riisuisivat naiset?

Vierailija
47/62 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkumarkkinat 🤪😂 Mua kiinnostaa vain miehet, joilla yli 200 t. vuositulot ja bodattu vartalo. Oma Swan ja edes osakkuus jossain Private Jetissa plussaa myos. Miten on aloittaja, onko sinusta sinkkumarkkinoille?

Vierailija
48/62 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää pitää silmälaseja, kun talvella huurustuvat, ovat hankalat urheillessa, ja kun on reippaasti miinusta linsseissä, se saa silmät näyttämään niin pieniltä. Siksi käytän piilareita, minulle ovat sopineet hyvin ja helppo käyttää. 
Ja ennen kuin joku kommentoi; olen vapaaehtoisesti ikisinkku, miesten (eikä naisten) mielipide silmälaseista ei kiinnosta, ainoastaan omalla mielipiteelläni on merkitystä. 

Vierailija
49/62 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen on harva nainen? Onko se tiheän naisen vastakohta?

Millainen sit on tiheä nainen?

Vierailija
50/62 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun teini-ikäinen tytär hankki feikkilasit kun saa olla paremmin rauhassa kaiken maailman miesten ehdotuksilta silmälasipäisenä.

Oliko niitä ehdottelijoita olemassakaan?

Vierailija
51/62 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikkäät lasit on sellaiset jossa nainen tuntee itsensä kauniiksi. Jos häpeilee niitä ja kulkee mielummin tihrustaen niin turnoff

Vierailija
52/62 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän miehiä joiden mielestä silmälasit on seksikkäät.

Näin on. Mielelläni kuorruttaisin ne mälli satsillani!

Vierailija
53/62 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toimii ehkäsynä kumia paremmin.

Vierailija
54/62 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piilareita ei voi kaikki pitää ja linssileikkausra ei suositella alle 45, tai jopa alle 50-vuotiaalle. Ja laserleikkauksen tulokset eivät välttämätgä ole pysyviä.

Vierailija
55/62 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Linssileikkaus auttaa kaihiin, ei liki- tai kaukonäköisyyteen. Mut kiitos vinkeistäsi, jätän ne huomiotta.

Linssileikkauksella voi korjata kaukonääm, lähinäön tai molemmat. Kaihileikkauksessa (joka on lääketieteellisestä syystä tehty linssileikkaus) se tehdään yksitehona. Toki yksityisellä kaihileukkauksen voi teettää myös monitehona.

Vierailija
56/62 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen silmälasipäisiä naisia ainakin pilkattiin, eikä diskoihin ym. niitä kannattanut laittaa,jos halusi jonkun kiinnostuvan. 

Vierailija
57/62 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko niitä ehdottelijoita olemassakaan?

Kyllä, on kaunis pitkähiuksinen blondi. On miehille kuin hunaja mehiläisille.

Vierailija
58/62 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on niin totta! Ja jossain vaiheessa oli vielä näitä nuoriakin naisia jotka halusivat pilata ulkonäkönsä ja laittoivat rillit huvikseen päähän. Kyllä on tyhmiä. Itsekin olen mieluummin sokeana kuin käytän laseja tai mitään. Se riittää minkä näillä silmillä näkee. 

Vierailija
59/62 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinähän et toisten linssileikkauksista ja muista päätä. Silmälasit ovat hyvä tapa korjata näköä, hajataittoa ym. Kauniita ja itselle sopivia kehyksiä löytyy varmasti jokaiselle. 

Vierailija
60/62 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saisiko jostain sellaiset röntgensilmälasit, jotka riisuisivat naiset?

Robert Crumbin sarjakuvassa oli poika, joka sai röntgenkatseen, niin että näki vaatteista läpi ja hajuaistin, että haistoi naisten jalkovälin metrien etäisyydeltä. Kaverilla oli lähes jatkuva seisokki näkemänsä ja haistamansa vuoksi.