Silmälasit pukevat harvaa naista.🤔
Kannattaakin ottaa selvää myös muista vaihtoehdoista. Esim.piilolinssit tai sitten jopa linssileikkaus voivat olla ratkaisu. Jos kuitenkin on pakko valita silmälasit, kannattaa suosia siroja, naisellisia ja huomaamattomia laseja. Paksut sangat ja isot lasit eivät ole lainkaan naisellisia. Nämä ovat asioita, jotka vaikuttavat siihen menestykseen myös sinkkumarkkinoilla, ja johon miehet kiinnittävät huomiota.
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Tiedän miehiä joiden mielestä silmälasit on seksikkäät.
Laita silmälasit pöydälle, vieläkö ovat seksikkäät ?
Saisiko jostain sellaiset röntgensilmälasit, jotka riisuisivat naiset?
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen on harva nainen? Onko se tiheän naisen vastakohta?
Millainen sit on tiheä nainen?
Seksikkäät lasit on sellaiset jossa nainen tuntee itsensä kauniiksi. Jos häpeilee niitä ja kulkee mielummin tihrustaen niin turnoff
Vierailija kirjoitti:
Mun teini-ikäinen tytär hankki feikkilasit kun saa olla paremmin rauhassa kaiken maailman miesten ehdotuksilta silmälasipäisenä.
Toimii ehkäsynä kumia paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Linssileikkaus auttaa kaihiin, ei liki- tai kaukonäköisyyteen. Mut kiitos vinkeistäsi, jätän ne huomiotta.
Linssileikkauksella voi korjata kaukonääm, lähinäön tai molemmat. Kaihileikkauksessa (joka on lääketieteellisestä syystä tehty linssileikkaus) se tehdään yksitehona. Toki yksityisellä kaihileukkauksen voi teettää myös monitehona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun teini-ikäinen tytär hankki feikkilasit kun saa olla paremmin rauhassa kaiken maailman miesten ehdotuksilta silmälasipäisenä.
Oliko niitä ehdottelijoita olemassakaan?
Kyllä, on kaunis pitkähiuksinen blondi. On miehille kuin hunaja mehiläisille.
Vierailija kirjoitti:
Saisiko jostain sellaiset röntgensilmälasit, jotka riisuisivat naiset?
Robert Crumbin sarjakuvassa oli poika, joka sai röntgenkatseen, niin että näki vaatteista läpi ja hajuaistin, että haistoi naisten jalkovälin metrien etäisyydeltä. Kaverilla oli lähes jatkuva seisokki näkemänsä ja haistamansa vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Minja ainakin näyttää hyvin naiselliselta ja erittäin hyvältä isoissa pokissaan.
Piti kirjoittaa että Koskelan lasit on aivan kauheat ja onhan ne.
Ei niitä sängyssä käytetä, eikä vanhempana aina lukiessakaan.
Univormu pukee vain pitkiä miehiä, ei lyhyitä.
Vierailija kirjoitti:
Univormu pukee vain pitkiä miehiä, ei lyhyitä.
Lyhyille miehille ei univormut sovi, näyttävät rumilta.
So what? Mulle ne on apuväline siinä missä kauppakassi tai kotiavaimet, tarpeellinen. Itse asiassa en edes ulkona liikkuessa tarvitse esim. töihin kävellessä, ainoastaan autolla ajaessa ja lukiessa jotain, mutta pidän mukana etten unohda.
Eipä nuo legginsit tai reikäiset farkutkaan pue juuri ketään, rumia kuin mitkä. Mutta kun joku muotiguru on päättänyt että nyt tehdään tällainen typerä muoti, sitten kaikki pitää niitä ja niitä pidetään jopa tyylikkäinä. Pillifarkut nyt taitaa olla jo out. Ne tekee näteistäkin sääristä rumat.
Naiset tykkäävät pitkistä miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Naiset tykkäävät pitkistä miehistä.
Jos mies on 20 cm pidempi kuin nainen niin se on hyvä pituusero. Ihanaa tuntea itsensä pieneksi miehen rinnalla.
Makuasioita ei kannata esittää totuuksina.
Mulle on näkö tärkeämpi kuin ulkonäkö.
En vain ymmärrä puolet kasvoista peittäviä laseja, joissa on mustat paksut pokat. Onneksi on muitakin malleja. Tykkään siroista ja kevyistä, jollaiset itselläni onkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän miehiä joiden mielestä silmälasit on seksikkäät.
Näin on. Mielelläni kuorruttaisin ne mälli satsillani!
Kirjoitustaidoillasi et ainakaan loista.
Höpöhöpö.