Silmälasit pukevat harvaa naista.🤔
Kannattaakin ottaa selvää myös muista vaihtoehdoista. Esim.piilolinssit tai sitten jopa linssileikkaus voivat olla ratkaisu. Jos kuitenkin on pakko valita silmälasit, kannattaa suosia siroja, naisellisia ja huomaamattomia laseja. Paksut sangat ja isot lasit eivät ole lainkaan naisellisia. Nämä ovat asioita, jotka vaikuttavat siihen menestykseen myös sinkkumarkkinoilla, ja johon miehet kiinnittävät huomiota.
Kommentit (62)
Enpä tiedä. Näin lähes viisikymppisenä lasit peittävät hyvin rypyt ja tuovat väriä haalistuvaan naamaan.
Pakko käyttää. Tummat lasit. Kysy jos haluat nähdä silmät. Mutta älä suihkuta sprayta.
Minja ainakin näyttää hyvin naiselliselta ja erittäin hyvältä isoissa pokissaan.
🤔 mulla ei kiinnosta kenen silmiä sankani hivelevät. Kiinnostaa oma näkö, siis nähdä silmilläni.
ite tykkään niin naisilla kuin miehilläkin laseista
ja joo joo tiedän kyllä että olet väsynyt trolli
No nyt meidän pitää jo hommata piilarit tai hakeutua leikkaukseen että kelpaamme, mutta kyllä naiset on nykyään nirsoja.
Onneksi olen jo naimisissa, koska ei jeesus sentään.
Ketä kiinnostaa nykyisin, mitä miehet ajatteleva yhtään miesään? Pelkkää paskaa suoltavat joka tapauksessa. JOs minun oln valittava silmälasit tai mies, niin mitäpä ap lottoat kumman valitsen?
Sitten ne yksinäiset miehet itkee,miksei naisia löydy, väärät sangat. Yhyy. 😭
Silmälasit ei pue ketään. Harmi kun on pitänyt käyttää 13-vuotiaasta. Piilolinssit ja laserleikkaus ei kiinnosta, joten pakko tyytyä kohtaloonsa, jos jotain aikoo nähdä.
Mua ei kiinnosta vittujakaan, mitä joku ajattelee mun rilleistä. Mulle tärkeää se, että niiden avulla näen.
N48
Mikäs sitten pukee tiheää naista?
Tarkoittaako tuo harva siis lihavaa kun lihassyyt harvassa?
Kaikilla kolmella elämäni naisella on ollut silmälasit. Ei ole tahtia haitannut.
M 66
Minä taas näytän ihan alienilta ilman laseja.
Isot silmät.
Toki ehkä pitäisi muuttaa mallia vain.
Empiirisen kokemuksen perusteella silmälasit eivät koskaan ole olleet este pariutumiselle, ei miehelle eikä naiselle.
Sitä paitsi, miksi luulet että jonkun ukon mielipide painaa siinä käytänkö laseja ja millaisia laseja? Jos ne häiritsevät noin ratkaisevasti, on kyseessä turha mies joka tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
ite tykkään niin naisilla kuin miehilläkin laseista
ja joo joo tiedän kyllä että olet väsynyt trolli
Minä myös tykkään kun naisilla silmälasit, miehiä en sillee katso.
Yksi erittäin hotti on tubessa Millie Mochi
Ei ole ollut silmälaseillakaan ongelmia pariutua :) Laserleikkaus tai piilolinssit ei myöskään ole kaikille vaihtoehto, esim itseltäni on silmälääkäri kieltänyt molemmat.