Onko booking.com luotettava? Mitä käytätte ulkomaan varauksissa?
Mennään omatoimimatkalle Pohjois-Norjaan ja pitäisi majoituspaikkoja varata. Onko booking.com luotettava? Vai onko joku muu varauspalvelu parempi?
Kommentit (80)
Vierailija kirjoitti:
Ei ole Kerran kokeilin varata sillä huoneen Tallink express hotelliin ja tämä vouhotti taulu punaisena että varaa äkkiä , viimeinen huone on menossa En varannut ja kun pääsin maihin niin menin tuohon hotelliin tarkistamaan tilanteen johon respan poika totesi kylmästi että mitä helvettiä, eihän tämä ole edes puolillaan Tämä vielä antoi hyvän alennuksen jonka hinta oli huomattavasti halvempi kuin booking ja siitä hyvästä olin viikon tuossa hotellissa Trivago tekee samaa
Hotellit ei laita välttämättä kaikkia huoneita booking.comiin saataville, vaan säästää esim. kongressivieraille (tuottavampia vieraita kun käyttävät hotellista useampaa osastoa) tietyn määrän.
Toinen juttu, peruutuksia voi tulla jopa saman päivän aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole Kerran kokeilin varata sillä huoneen Tallink express hotelliin ja tämä vouhotti taulu punaisena että varaa äkkiä , viimeinen huone on menossa En varannut ja kun pääsin maihin niin menin tuohon hotelliin tarkistamaan tilanteen johon respan poika totesi kylmästi että mitä helvettiä, eihän tämä ole edes puolillaan Tämä vielä antoi hyvän alennuksen jonka hinta oli huomattavasti halvempi kuin booking ja siitä hyvästä olin viikon tuossa hotellissa Trivago tekee samaa
Ai. Ihan kerran Tallinnassa?? No sehän on sitten absoluuttinen totuus..
Mulle kävi sama hostelliin Turussa, säästin noin 50% kun en varannut Hotels.comin kautta, ovat takuu varmasti huijareita.
Kiitos kommenteista!
Tarkoitus varata myös leirintä-alueen mökkejä, joita näkyy Trivagon ja Booking.cim sivuilla. Suoravaraus näistä lienee hyvä. Pelkään myös tietovuotoja, joita booking.comilla ollut
ap
Kerran en päässyt majamaikkaan, mutta ei se mitään, Booking alkoi heti järjestää vastaavaa majoitusta. Kävin lounaalla ja sillä olin jo uusi majoitus järjestetty.
Vierailija kirjoitti:
Booking.com toimii hyvin hakukoneena jos et etukäteen tiedä mitä majapaikkoja kohteessa on. Mutta ainakin Pohjois-Norjassa hotellin kotisivuilla on halvemmat hinnat.
Tervetuloa Kirkkoniemen Thon-hotelliin, mut löytää respasta. (terveisiä tutuille 😊)
Toi on ihan hyvä vinkki! Sieltä joiltain toisilta sivustoilta nimet, osoitteet ja puhelin numerot talteen ja sitten suorat soitot valittuun kohteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Voi jeesus. Booking.comilla on tietty kiintiö/määrä huoneita varattavaksi tiettyyn hotelliin. Voipi olla hyvin viimeinen huone HEIDÄN KAUTTAAN mutta muualta saa huoneen. Kun ihmiset ei vaan tajua edes perusasioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hotellit ei laita välttämättä kaikkia huoneita booking.comiin saataville, vaan säästää esim. kongressivieraille (tuottavampia vieraita kun käyttävät hotellista useampaa osastoa) tietyn määrän.
Toinen juttu, peruutuksia voi tulla jopa saman päivän aikana.
Ja sitten on niitäkin paikkoja jotka kieltää bookingit , trivagot sun muut provikan vetäjät ja huone lähes ilmainen
"Mulle kävi sama hostelliin Turussa, säästin noin 50% kun en varannut Hotels.comin kautta, ovat takuu varmasti huijareita."
Onko k kauppiaskin "takuu varma huijari" kun myy makkarooneja 20 senttiä kalliimalla kuin vieresessä rismassa? 🤣
Mahtaa elämäm olla vaikeata sulle kun näät huijareita joka paikaissa ....
Tottakai on luotettava. Yksi yleisimpiä ja suosituimpia varaussivustoja. KAikkea p...skaa sitä ihmiset täälläkin suoltaa jälleen kerran. Yhtään ongelmaa ei ole ollut koskaan, 15 vuoden aikana. Huvittaa oikein kun viimeksi tänään varasin huoneen sitä kautta eikä tarvinnut miettiä minuuttiakaan.
Voi luoja Mielisairaat päänaukojat varaamassa hotellia Ette te sieltä suljetulta mihinkään pääse !
Itsekin tulee käytettyä hotels.comia kun firman varaussysteemi on niin paska. 99 kertaa sadasta hotels.com on halvempi kuin hotellin oma hinta. Lisäksi saan kymmenen yöpymisen jälkeen ilmaisen hotelliyön. Eli parin viikon hotelliloma perheelle joka vuosi tulee tätä kautta bonuksena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai. Ihan kerran Tallinnassa?? No sehän on sitten absoluuttinen totuus..
Ai ihan piti päästä päätään aukomaan kun kertoo TOTUUDEN ! Vitunko väliä sillä on missä se hotelli sijaitsee Varaa sinä apina vaan hotellisi siltä trivagon hammashirviöjuopolta tuplahintaan kun tämä vetää provikat välistä&nbs
Hermonsa menettänyt veli/sisko kirjoittaa ihan asiaa. Ne elävät välistä vetämällä...
Booking on ehkä luotettavin näistä hotellisivustoista. Kaikillahan on ongelmia.
Bookingista olen varaillut majoitukset Ruotsin ja Norjan reissuilla ja aina on nukkumaan päästy.
Kerran tosin eräs norjalainen paikka lähetti viikkoa ennen viestiä että sori nyt on ongelmia, voitko perua varauksen. Ei oikein selvää syytä tullut että miksi näin, mutta läheltä löytyi toinen majoitus joten peruin sen. Veikkaan että sille oli tuloillaan isompi porukka jolta saa isomman maksun, ja se halusi mut pois tieltä kun itse olin yksin tulossa. Noin ei kai saisi tehdä, ja nykyään Booking kysyy peruutusta tehdessä että ehdottiko majoituspaikka peruutusta. Reissussa sitten ajoin tuon paikan ohi, ja autoja oli piha täynnä joka vahvisti epäilykseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi jeesus. Booking.comilla on tietty kiintiö/määrä huoneita varattavaksi tiettyyn hotelliin. Voipi olla hyvin viimeinen huone HEIDÄN KAUTTAAN mutta muualta saa huoneen. Kun ihmiset ei vaan tajua edes perusasioita.
Munkin mielestä tällä viesti ketjulla liikkuu lähinnä täysiä taukkeja joihin on uponnut jonkun Trivagon markkinointi. Omat kokemukset on se että itte hoitamalla paras...
Joo tätä kautta saa lennotkin halvemmalla vaikka porukka muuta väittää.
Vierailija kirjoitti:
"Mulle kävi sama hostelliin Turussa, säästin noin 50% kun en varannut Hotels.comin kautta, ovat takuu varmasti huijareita."
Onko k kauppiaskin "takuu varma huijari" kun myy makkarooneja 20 senttiä kalliimalla kuin vieresessä rismassa? 🤣
Mahtaa elämäm olla vaikeata sulle kun näät huijareita joka paikaissa ....
Otappa huomioon että kirjoitettu asia on oma kokemus, ei suinkaan olettama tai näkemys!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Munkin mielestä tällä viesti ketjulla liikkuu lähinnä täysiä taukkeja joihin on uponnut jonkun Trivagon
Itse nämä hoidetaan joka tapauksessa. Ei se mikään Aurinkomatkat ole.
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja Mielisairaat päänaukojat varaamassa hotellia Ette te sieltä suljetulta mihinkään pääse !
Niille varattiin hoito paikka Trivagon kautta...
Just tulin Italiasta. Tein hintavertailun, kuten aina teen. Booking oli halvempi kuin hotellilta suoraan. Sain vielä etuasiakkaana ilmaisen huoneluokan korotuksen.