Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko booking.com luotettava? Mitä käytätte ulkomaan varauksissa?

Vierailija
08.02.2026 |

Mennään omatoimimatkalle Pohjois-Norjaan ja pitäisi majoituspaikkoja varata. Onko booking.com luotettava? Vai onko joku muu varauspalvelu parempi?

Kommentit (80)

Vierailija
1/80 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat parhaan palvelun perillä kun varaat suoraan hotellista. Heille jää hinnasta silloin huomattavasti enemmän rahaa.

Vierailija
2/80 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt vuosia ongelmitta, mutta toki voi varata myös suoraan hotelleilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/80 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huijari sivusto, monella mennyt rahat. en käyttäisi

Vierailija
4/80 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ok. Kätevä ja luotettava

Vierailija
5/80 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saat parhaan palvelun perillä kun varaat suoraan hotellista. Heille jää hinnasta silloin huomattavasti enemmän rahaa.

Olen tinkinyt tiskillä hintaa valehtelemalla Bookingin hinnan alakanttiin.

Vierailija
6/80 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen usein lukenut juttua että bookingilla on tietovuotoja ja sen myötä kaikenlaisia ongelmia varauksissa. En käytä enää. 

Vierailija
7/80 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt paljon ongelmitta. Yleensä olen saanut edullisemman hinnan kuin suoraan hotellista. Vertaan aina suoraan hotellin hinnat sekä Bookingin hinnat. 

Vierailija
8/80 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän, ja suosittelen varaamaan mobiilista, tulee usein edullisempi hinta kuin tietokoneella.

Jos on luotettavan oloinen paikka, saittaisin varata suoraan majoituspaikasta.

Vierailija
9/80 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa katsoa mitä rahalla saa ja peruutusehdot. Halpa voi tulla yllättävän kalliiksi vaikka olisikin tsekannut Trivagon :)

Vierailija
10/80 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt vuosia bookingia. Olen korkeimmalla etutasolla, joten yleensä huone halvempi kuin suoraan hotellin sivuilta. Koskaan ei ole ollut ongelmia. Luen tarkoin arviot ja otan aina peruutusmahdollisuuden 

Vierailija
11/80 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satoja kertoja olen bookingin avulla hotelleita varannut ilman mitään ongelmia.

Vierailija
12/80 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on aivan urbaanilegenda. 

Vierailija
13/80 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen käyttänyt toistakymmentä vuotta hotels.com sivustoa. Työn puolesta tulee 60-180 hotelliyötä per vuosi. Kertaakaan ei ole ollut huijauksia.

Vierailija
14/80 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulet, että sen sisäänkirjautumisen jälkeen kukaan tietää mitä kautta olet huoneesi varannut?

Viimeksi Bookingin kautta Espanjassa. Ylimmän kerroksen kulmahuoneen antoivat.

Vierailija
15/80 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole Kerran kokeilin varata sillä huoneen Tallink express hotelliin ja tämä vouhotti taulu punaisena että varaa äkkiä , viimeinen huone on menossa En varannut ja kun pääsin maihin niin menin tuohon hotelliin tarkistamaan tilanteen johon respan poika totesi kylmästi että mitä helvettiä, eihän tämä ole edes puolillaan Tämä vielä antoi hyvän alennuksen jonka hinta oli huomattavasti halvempi kuin booking ja siitä hyvästä olin viikon tuossa hotellissa Trivago tekee samaa 

Vierailija
16/80 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
17/80 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole Kerran kokeilin varata sillä huoneen Tallink express hotelliin ja tämä vouhotti taulu punaisena että varaa äkkiä , viimeinen huone on menossa En varannut ja kun pääsin maihin niin menin tuohon hotelliin tarkistamaan tilanteen johon respan poika totesi kylmästi että mitä helvettiä, eihän tämä ole edes puolillaan Tämä vielä antoi hyvän alennuksen jonka hinta oli huomattavasti halvempi kuin booking ja siitä hyvästä olin viikon tuossa hotellissa Trivago tekee samaa 

Ai. Ihan kerran Tallinnassa?? No sehän on sitten absoluuttinen totuus..

Vierailija
18/80 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon oon käyttänyt juurikin Bookingia, aina on toiminut.

Agodaa käytin joskus, mutta kerran sitten kävi niin että varausta ei ollutkaan ja hotelli meinasi etteivät he ole ikinä edes tehneet yhteistyötä Agodan kanssa, ihmettelivät miten heidät on voitu varata sen kautta. No sain kuitenkin huoneen ja maksoin. Visalta sain rahat takaisin varauksesta kun tein reklamaation.

Vierailija
19/80 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

NIMEN OMAAN! Hotels. com, Trivago ym. ovat pitkälti kusetusta. Pääset paljon edullisemmin itse varaamalla suoraan...Nimimerkillä: kokemusta on! NE OVAT VAIN VÄLISTÄ VETÄJIÄ!

Vierailija
20/80 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käyttänyt vuosia ongelmitta, mutta toki voi varata myös suoraan hotelleilta.

Ja saat yöpyä halvemmalla kun varaat itse.