Onko booking.com luotettava? Mitä käytätte ulkomaan varauksissa?
Mennään omatoimimatkalle Pohjois-Norjaan ja pitäisi majoituspaikkoja varata. Onko booking.com luotettava? Vai onko joku muu varauspalvelu parempi?
Kommentit (80)
Halvimmalla saa kun kävelee hotellin tiskille ja varaa siitä. Itse teen niin aina Thaimaassa, ekaksi kahdeksi yöksi varaan hotellin etukäteen ja sen jälkeen paikan päällä.
Booking.com toimii hyvin hakukoneena jos et etukäteen tiedä mitä majapaikkoja kohteessa on. Mutta ainakin Pohjois-Norjassa hotellin kotisivuilla on halvemmat hinnat.
Tervetuloa Kirkkoniemen Thon-hotelliin, mut löytää respasta. (terveisiä tutuille 😊)
Vierailija kirjoitti:
Olen käyttänyt paljon ongelmitta. Yleensä olen saanut edullisemman hinnan kuin suoraan hotellista. Vertaan aina suoraan hotellin hinnat sekä Bookingin hinnat.
Höpö,hopö! Minä oon törmännyt ihan päin vastaiseen. Itse varaamalla pääsee paljon halvemmalla.
Paljon ollaan mekin käytetty bookingia. Aina kannattaa kyllä verrata hintoja eri toimijoiden välillä, joskus saattaa eroja hinnoissa jonkun verran.
Ongelmia ei ole ollut juuri koskaan. Tai kerran majoituspaikka vaihdettiin ihan hetki ennen majoittumista. Tuli puhelu Bookingilta ja ilm. vesivahinko siinä, mihin piti ensin mennä. Saatin sitten muistaakseni ilmaiset aamupalat korvaukseksi.
Yleensä varaan hotelleista suoraan joko heidän sivustojensa kautta tai sähköpostilla. Vertaan Bookingsin hintoihin, mutta useimmiten halvempaa suoraan. Plus että hotellien sivuilla on usein hyviä ekstratarjouksia, saattaa olla alennuksia useamman yön varaukselle tai ruokailuun. Bookingsista tsekkaan kuvat ja arvostelut.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa katsoa mitä rahalla saa ja peruutusehdot. Halpa voi tulla yllättävän kalliiksi vaikka olisikin tsekannut Trivagon :)
TIRVAKO ON PYLLYSTÄ!
Vierailija kirjoitti:
Satoja kertoja olen bookingin avulla hotelleita varannut ilman mitään ongelmia.
Kyllä se systeeminä voi toimia mutta entäs se hinnoittelu, kymmeniä euroja/varaus menetät aivan turhaan...
Olen paljon käyttänyt bookingia mutta pari vuotta sitten törmäsin sielläkin huijaukseen. Majoituksen esittelykuvat herättivät epäluuloni kun ne eivät oikein vastanneet kuvausta. Selvästi oli ainakin kahdesta eri kohteesta ne kuvat. Kartalta ei myöskään löytynyt taloa siltä paikalta mitä väitettiin. Olkaa tarkkoina!
Vierailija kirjoitti:
Itse olen käyttänyt toistakymmentä vuotta hotels.com sivustoa. Työn puolesta tulee 60-180 hotelliyötä per vuosi. Kertaakaan ei ole ollut huijauksia.
Typerys, eihän se ole huijaamista jos sinä hyväksyt sen, että lahjoitat Hotels comille rahojasi, se on vain ja ainoastaan sinun tyhmyyttäsi...ILMAISIA LOUNAITA EI OLE! Koittakaa nyt tajuta...
Vasta varasin Helsingistä hotellihuoneen Bookingin kautta, kun sain halvemmalla kuin hotellin sivuilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saat parhaan palvelun perillä kun varaat suoraan hotellista. Heille jää hinnasta silloin huomattavasti enemmän rahaa.
Luulet, että sen sisäänkirjautumisen jälkeen kukaan tietää mitä kautta olet huoneesi varannut?
Viimeksi Bookingin kautta Espanjassa. Ylimmän kerroksen kulmahuoneen antoivat.
Ai että antoivat, oletan että jouduit maksamaan...
Vierailija kirjoitti:
Ei ole Kerran kokeilin varata sillä huoneen Tallink express hotelliin ja tämä vouhotti taulu punaisena että varaa äkkiä , viimeinen huone on menossa En varannut ja kun pääsin maihin niin menin tuohon hotelliin tarkistamaan tilanteen johon respan poika totesi kylmästi että mitä helvettiä, eihän tämä ole edes puolillaan Tämä vielä antoi hyvän alennuksen jonka hinta oli huomattavasti halvempi kuin booking ja siitä hyvästä olin viikon tuossa hotellissa Trivago tekee samaa
Niin viimeinen huone siitä määrästä, joka on booking.comin kautta myytävänä. Se voi olla, että bookingilla on myynnissä 50 huonetta vaikka koko puljussa on 500 huonetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Satoja kertoja olen bookingin avulla hotelleita varannut ilman mitään ongelmia.
Kyllä se systeeminä voi toimia mutta entäs se hinnoittelu, kymmeniä euroja/varaus menetät aivan turhaan...
Olen eri, mutta varaan aina Bookingin kautta, jos hinta edullisempi kuin hotellin omilla sivuilla. Kymmeniä kertoja on tullut varattua Bookingin kautta.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole Kerran kokeilin varata sillä huoneen Tallink express hotelliin ja tämä vouhotti taulu punaisena että varaa äkkiä , viimeinen huone on menossa En varannut ja kun pääsin maihin niin menin tuohon hotelliin tarkistamaan tilanteen johon respan poika totesi kylmästi että mitä helvettiä, eihän tämä ole edes puolillaan Tämä vielä antoi hyvän alennuksen jonka hinta oli huomattavasti halvempi kuin booking ja siitä hyvästä olin viikon tuossa hotellissa Trivago tekee samaa
SATA VARMASTI TEKEE, NE ELÄVÄT VETÄMÄLLÄ VÄLISTÄ! Kaikki perustuu markkinointiin joka taas on mielikuvien luomista...
Ketjujen (marriot, hilton jne.) pisteitä ei saa jos varaa muualta kun heidän omilta sivuiltaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai. Ihan kerran Tallinnassa?? No sehän on sitten absoluuttinen totuus..
Ai ihan piti päästä päätään aukomaan kun kertoo TOTUUDEN ! Vitunko väliä sillä on missä se hotelli sijaitsee Varaa sinä apina vaan hotellisi siltä trivagon hammashirviöjuopolta tuplahintaan kun tämä vetää provikat välistä
Vierailija kirjoitti:
Halvimmalla saa kun kävelee hotellin tiskille ja varaa siitä. Itse teen niin aina Thaimaassa, ekaksi kahdeksi yöksi varaan hotellin etukäteen ja sen jälkeen paikan päällä.
Se kaks ekaa päivää sen takia että Finnair on aamulla seitsemältäbperiää, pitää ottaa hotelli johon pääsee heti aamusta sisään ja nukkumaan.
Sen jälkeen aina löytyy hyvä paikka kun käy tiskillä kysymässä.
Mistä noi alapeukut on syntynyt, onks tää sivusto täynnä tuollaisia tonttuja jotka eivät ymmärrä että nuo sivustot "elävät" vetämällä välistä, testatkaa itte!