Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

L/over - meneekö narsistinen suhde juuri noin - kokemuksia?

Vierailija
08.02.2026 |

Olen katsonut kolme jaksoa. Onko todenmukaista? Mikä siinä?

Kommentit (304)

Vierailija
301/304 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarja tuo kyllä monien muistot esille. Erittäin hyvä sarja. Narsisti pikkuhiljaa nujertaa toisen mutta tämä toinen joka yleensä on nainen haluaa vaan uskoa että narsisti on oikeassa ja hän itse onjoko tyhmä tai mielenterveyshäiriöinen. Olin tällaisessa suhteessa. Olin naivi. En ymmärtänyt mitä mulle tehtiin. Mut jopa raiskattiin. Onneksi en tullut raskaaksi. Narsisti on lipevä ja uskottava mutta täys pska. Sitten vuosien jälkeen ehkä uhri ehkä vasta ymmärtääolevansa uhri. Niin ovelilla korteilla narsisti pelaa.

Vierailija
302/304 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

?!?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/304 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On uskottava sarja. Tuo miten Juha kokee että häntä yritetään nolata on hyvin tuttua. Se kun se katsoo toista aivan kuin toinen olisi haastanut tappeluun, vaikka toinen on puhunut täysin normaalisti, oli arkipäivää minulle. Se vainoharhaisuus kaikkea kohtaan ja viha sitä kohtaan joka sinut tuntee parhaiten, koska hän voi sinut paljastaa muille.

Vierailija
304/304 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli Ylen Jälkinäytöksessäkin tällä viikolla keskustelussa tämä. Siellä todetttiin, että suosio valitettavasti kertoo laadun lisäksi myös siitä, miten yleistä tällainen on. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme