Alapää meni pilalle synnytyksessä.
Kommentit (98)
Nyt ylellä juttua aiheesta, kannattaa lukea. Kysyvät kokemuksia lisäjuttua varten.
Minulle synnytysvalmennuksessakin sanoi naispuolinen sairaahoitaja, että synntyksen jälkeen naiset nauttivat yleensä enemmän yhdynnästä. Se tapahtui minullekin. Ja kyseessä ei ole siis mikään henkisen puolen juttu, vaan joillain naisilla kai jotenkin paikat herkistyy tai jotenkin muuttuu. Eikä yleensä raskaus tai synnytys mitenkään löystytä, kyllä siitä palautuu. Ap:lle tsempit, parantuminenkin kestää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Alapää löystyy joka tapauksessa, leikattiin tai ei. Se on ihan biologiaa. Ei yleensä se yks pien vauvan ulos tuleminen pilaa lopullisesti mitään. Alakerta on niin hyvin palautuva ruumiinosa, että sen puoleen hyvin uskaltaa synnyttää.
Oletko varma, ettei seksivaikeudet johdu yläpäästä?"
Jos alapää löystyy sektiossa, niin skalpelli on "hiukan" lipsahtanut väärään paikkaan. Mutta palstamammoillahan nyt kaikki on mahdollista.
Ei vaan biologia tekee sen, että kudokset ovat valmiina synnytykseen. Et kai oikeasti kuvittele, että emätin on kohdusta ihan erillinen ruumiinosa?
Tuokin on yksilloistä. Kahta naista olen nainut samana päivänä, kun lähtivät synnyttämään, eikä värkki ollut löystynyt yhtään.
Olen gynekologin poika ja tiedän asiasta lähes kaiken ja voin toki myös vilkaista :) Olen myös paras isä.
Pillu ei pilaannu synnytyksessä. Yllättävän hyvin se palautuu.
Ja kun mietin kahta impipanoani niin eihän niissä juuri mitään romantiikkaa ollut. Niistähän tuli joillekin vain itkua ja pelkoa. Kokemus on tässäkin asiassa vain hyväksi.
Mulla on aina ollut löysä alapää vaikka en ole synnyttänyt ei ole auttanut mitkään konstit, kaikenlisäksi ihan tunnoton ja kuiva
Vierailija kirjoitti:
Mulla on aina ollut löysä alapää vaikka en ole synnyttänyt ei ole auttanut mitkään konstit, kaikenlisäksi ihan tunnoton ja kuiva
Sama täällä
Vierailija kirjoitti:
Tuttu juttu
Vierailija kirjoitti:
Mulla ja siskolla kans
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaxuhalit opettajalle. Kannattaa pysyä poissa museosta.
Väärä ketju. 😂
Selvää museotavaraa ap:n alapää on.
Vierailija kirjoitti:
Naapurin muijalla sama vika
Kyllähän sitä miesten ilkeää kommentointia kuunnellessa äkkiä kuivahtaa..
Onneksi voi irl valita kenen juttuja kuuntelee ja heivata huonot miehet elämästä.
Synnytyksen jälkeen kudokset palautuvat ja parsta harjoitusta ja jumppaa on on usein toistuvat yhdynnät.
Eihän se koskaan ole samanlainen, kun on synnyttänyt. Eihän kukaan pysy samanlaisena koko ikäänsä. Mutta vaatii aikaa palautua/ toipua synnytyksestä. Miehellä kun kyllä väärä asenne jos ei ymmärrä, että keho muuttuu. Itse olen nauttinut eniten seksistä nelikymppisenä ja kahden synnytyksen jälkeen. Takana kolmannen/neljännen asteen repeämät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on 2 alatiesynnytystä takana ja edelleen on tuntumaa ja itse asiassa orgasmien saanti parani. Toki kummassakaan ei juuri tullut repeämiä. Eli ei kaikilla "huonone".
Onko yksikään vielä ajatellut asiaa miehen kantilta?
Hirveän harvoin miehelle repeämiä tulee.
Vierailija kirjoitti:
Eihän se koskaan ole samanlainen, kun on synnyttänyt. Eihän kukaan pysy samanlaisena koko ikäänsä. Mutta vaatii aikaa palautua/ toipua synnytyksestä. Miehellä kun kyllä väärä asenne jos ei ymmärrä, että keho muuttuu. Itse olen nauttinut eniten seksistä nelikymppisenä ja kahden synnytyksen jälkeen. Takana kolmannen/neljännen asteen repeämät.
Mäkin olen nauttinut eniten seksistä nelikymppisestä eteenpäin ja olen lapseton. Olen myös kuullut muilta lapsettomilta samaa, joten epäilen ettei sillä ole mitään tekemistä synnytyksen vaan iän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Olet kakkosluokan tavaraa nyt sitten.🥺
Sä olet ollut sitä aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsellä parani.
Synnytys ei koskaan, korostan koskaan! paranna tavaraa.
Ajattepa 15 lasta synnyttäneitä.
Todennäköisesti jokainen synnyttänyt nainen sitä kyselee mieheltään ja testailee. Koska naisia sillä pelotellaan. Ja kyllä sen siinä seksiä harrastaessa nainen itse tuntuu, että onko lihaksilla kuinka vielä puristusvoimaa, se itse emätinhän on palautunut ennalleen joka tapauksessa kun aikaa synnytyksestä on kulunut tarpeeksi ja hormonitoiminta tasaantunut normaaliksi. Naisilla on erilainen ruumiinrakenne siinä kuin miehilläkin, jos miehillä on eri kokoisia peniksiä, niin miksi ei emättimen kokokin vähän vaihtelisi. Jos synnytyksessä tulee repeämää, se ommellaan, eli ei se sen takia löysty.