Alapää meni pilalle synnytyksessä.
Kommentit (97)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on aina ollut löysä alapää vaikka en ole synnyttänyt ei ole auttanut mitkään konstit, kaikenlisäksi ihan tunnoton ja kuiva
Sama täällä
Vierailija kirjoitti:
Mulla on aina ollut löysä alapää vaikka en ole synnyttänyt ei ole auttanut mitkään konstit, kaikenlisäksi ihan tunnoton ja kuiva
Tuttu juttu
Vierailija kirjoitti:
Mulla ja siskolla kans
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaxuhalit opettajalle. Kannattaa pysyä poissa museosta.
Väärä ketju. 😂
Selvää museotavaraa ap:n alapää on.
Vierailija kirjoitti:
Naapurin muijalla sama vika
Kyllähän sitä miesten ilkeää kommentointia kuunnellessa äkkiä kuivahtaa..
Onneksi voi irl valita kenen juttuja kuuntelee ja heivata huonot miehet elämästä.
Synnytyksen jälkeen kudokset palautuvat ja parsta harjoitusta ja jumppaa on on usein toistuvat yhdynnät.
Eihän se koskaan ole samanlainen, kun on synnyttänyt. Eihän kukaan pysy samanlaisena koko ikäänsä. Mutta vaatii aikaa palautua/ toipua synnytyksestä. Miehellä kun kyllä väärä asenne jos ei ymmärrä, että keho muuttuu. Itse olen nauttinut eniten seksistä nelikymppisenä ja kahden synnytyksen jälkeen. Takana kolmannen/neljännen asteen repeämät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on 2 alatiesynnytystä takana ja edelleen on tuntumaa ja itse asiassa orgasmien saanti parani. Toki kummassakaan ei juuri tullut repeämiä. Eli ei kaikilla "huonone".
Onko yksikään vielä ajatellut asiaa miehen kantilta?
Hirveän harvoin miehelle repeämiä tulee.
Vierailija kirjoitti:
Eihän se koskaan ole samanlainen, kun on synnyttänyt. Eihän kukaan pysy samanlaisena koko ikäänsä. Mutta vaatii aikaa palautua/ toipua synnytyksestä. Miehellä kun kyllä väärä asenne jos ei ymmärrä, että keho muuttuu. Itse olen nauttinut eniten seksistä nelikymppisenä ja kahden synnytyksen jälkeen. Takana kolmannen/neljännen asteen repeämät.
Mäkin olen nauttinut eniten seksistä nelikymppisestä eteenpäin ja olen lapseton. Olen myös kuullut muilta lapsettomilta samaa, joten epäilen ettei sillä ole mitään tekemistä synnytyksen vaan iän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Olet kakkosluokan tavaraa nyt sitten.🥺
Sä olet ollut sitä aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsellä parani.
Synnytys ei koskaan, korostan koskaan! paranna tavaraa.
Ajattepa 15 lasta synnyttäneitä.
Kaksi reilun kokoista lasta synnyttäneenä voin kertoa, että on kelvannut samalle miehelle sama toosa 50 vuotta , eikä ole valittanut.
Synnärillä vanhempi mieslääkäri sanoi hoitsulle joka ompeli vaimoani, että laita isin tikki myös ja iski minulle silmää 👍
M39
Mielenkiintoni seksiä kohtaan lakkasi kuin sormia napsauttaen toisen lapsen synnytyksen jälkeen. Siitä on yli kaksi vuotta. Ei ole takaisin halut tulleet ja ajatuskin seksistä tuntuu naurettavalta ja jotenkin turhalta hinkkaamiselta. Korkeintaan oviksen aikaan saattaa yhden illan ajan huvittaa eli kerran kuukaudessa - siihen on ikävä kyllä miehen tyytyminen. Muulloin teen mitä tahansa muuta ja kaikki kaksimieliset vitsit saavat aikaan vain tonninsetelin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet kakkosluokan tavaraa nyt sitten.🥺
Sä olet ollut sitä aina.
Kiitos Ap