Alapää meni pilalle synnytyksessä.
Kommentit (98)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten ihmetellään kun syntyvyys on matala, kun synnyttäneistä naisista puhutaan näin.
Se nyt vaan on karua faktaa, että välj. istyy. Sekin on totta ja varsin yleistä, että on vä ljä vaikka ei olisi ikinä synny. ttänytkään.
Se nyt vaan on karua faktaa, että joidenkin miesten värkki on niin pieni, että vain 10 mm oksanreikä olisi niille sopiva.
Pitää varmasti paikkansa. Yleisin miesoletettu palstamammoilla on mieslapsi, mutta kun eivät koskaan uskalla mainita minkä ikäisiä, niin voivat olla oikeastikin pieniä poikalapsia ja siksi kikkelikin on tuota kokoluokkaa. Ja en yllättyisi yhtään, vaikka nämä touhuilisivat ihan omien paikalastenkin kanssa. Sen verran sakeilta vaikuttavat.
Löysä alapää joka näyttää paahtopaistilta niin ei siinä auta kuin akan vaihto. t. mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten ihmetellään kun syntyvyys on matala, kun synnyttäneistä naisista puhutaan näin.
Se nyt vaan on karua faktaa, että välj. istyy. Sekin on totta ja varsin yleistä, että on vä ljä vaikka ei olisi ikinä synny. ttänytkään.
Karua faktaa on myös se, että se mun väljä toosani ei ole koskaan aiheuttanut minulle tai kenellekään muullekaan ongelmia, vaan se on aina toiminut kuten pitääkin.
Pilalle mennyttä tavaraa ja viimeinen käyttöpäivä jo mennyt. Hyi.
Ajatella. Ja silti käytettiin viimeksi eilen. Ihan sama juttu kuin elintarvikkeiden kanssa, jos aistinvaraisesti näyttää olevan ok, voi hyvin testata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä ole tarkoitus testata synnytyssalissa.
Se palautuu entistä tiukemmaksi ja herkkätuntoisemmaksi. Siksihän joissain perheissä on jopa toistakymmentä lasta.
Lässytys löystymisestä on löysämunien juttu. Niillä kun ei itsellään värkki toimi, niin projisoivat sen naisiin. Ei muka enää tee mielikään vaikka koko elämä pyörii saamisen/saamattomuuden ympärillä :D
No ei kyllä tiukkene tai sitten on pitänyt olla löysä jo alunperin. Minulla myös tunto huononi. Johtuu vanrmaan siitä että ensimmäisessä synnytyksessä leikattiin väliliha ja toisessa ommeltiin repeämiä. Minun alapää meni pilalle myös ulkonäöllisesti.
Kyllähän jotkut vanhat kätilöt ompelee tosi tiukaksi. Välilihan leikkaus on kyllä tosi huono juttu, huonompi kuin repeämä.
Vierailija kirjoitti:
Löysä alapää joka näyttää paahtopaistilta niin ei siinä auta kuin akan vaihto. t. mies
Se on hyvä, teet palveluksen. Sinun akkasi tarvitseekin jatkossa isomunaisemman miehen. Pienimunaisten kannattaa pysyä synnyttämättömissä.
Tämä on yleensä terveydenhuollossa vaiettu asia. Fysioterapeutti voisi ehkä auttaa.
Harmi, ettei naisgynet nosta tätä asiaa esille. Kyllähän vaikeissa tapauksissa tehdään korjausleikkauksia, mutta taitaa olla pitkälti kustannuskysymys. Sinnikkyyttä vaan avun hakemiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se vähän muutakin varten, kun lastentekoa.. Ap
Mutta biologian näkökulmasta se on meillä lisääntymistä varten. Eli ei mene pilalle jos nyt et mitenkään pahasti repeä.
Väliliha leikattiin ja pilalle meni. Niin juu ja lapsi painoi yli 4 kiloa syntyessään. Kyllä tällaiset pysyvän jäljen jättää, ei ole alakerta entisellään vaikka kuinka koittais lantionpohjaa jumppailla. Ennen nautin ratsastusasennosta ja lähetyssaarnaajasta. Nykyään vain kyljellään ollessa saa jotain tuntumaa seksin aikana. Sinne jäi synnärille seksuaalisuus.
Ei mulle vaan. 2 x yli 4kg lapsi ja välilihan leikkaus. Jumppaa ja relaa.
Vierailija kirjoitti:
Olet kakkosluokan tavaraa nyt sitten.🥺
..kiertoon joutaa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on hyvä, teet palveluksen. Sinun akkasi tarvitseekin jatkossa isomunaisemman miehen. Pienimunaisten kannattaa pysyä synnyttämättömissä.
Epistä synnyttämättömiä kohtaan. Ei käy.
Vierailija kirjoitti:
Toosa ei voi olla pilalla tai huono. M52
Komppaan tätä oikeaa mielipidettä. M42
Mo mutta ei hätää nyt täytyy ruveta harrastaan peppu s e k s i ä, oujee kakkonen onkin ykkönen.😀😀
Vierailija kirjoitti:
Gambiasta vaan sitten isompaa kullia hakemaan niinkuin vanhemmilla ja väljemmillä rouvilla on tapana.
Sitten pilaamaan alapää lopullisesti ja matkatuliaisina vielä hiv ja kuus muuta.
Olitko tästä tietoinen ennen synnytystä?
Sitähän voi jumpata mutta harva nainen viitsii.
Mutta ei hätää, lääkäriä ei voisi vähempää kiinnostaa....
Vierailija kirjoitti:
Olitko tästä tietoinen ennen synnytystä?
En ihan. Siksi haluankin valistaa synnyttänättömiä, että ottakaa se leikkaus. Ap
Itselläni on 2 alatiesynnytystä takana ja edelleen on tuntumaa ja itse asiassa orgasmien saanti parani. Toki kummassakaan ei juuri tullut repeämiä. Eli ei kaikilla "huonone".
No ei kyllä tiukkene tai sitten on pitänyt olla löysä jo alunperin. Minulla myös tunto huononi. Johtuu vanrmaan siitä että ensimmäisessä synnytyksessä leikattiin väliliha ja toisessa ommeltiin repeämiä. Minun alapää meni pilalle myös ulkonäöllisesti.