Kahvit termospulloon, mutta mihin laitat maidon?
Jos juot kahvia maidon kanssa, ja otat kahvia mukaan termospulloon, mutta missä pidät maitoa? Kaadatko maitoa valmiiksi termospulloon?
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Voisiko pienen maitopullon pakastaa? Pysyy kylmänä käyttöön asti ja sopivasti siihen mennessä sulanut. Varmaan pysyisi puoli päivää jäässä kun sujauttaa villasukkaan.
Mieluummin kannattaa jäädyttää vesipullo ja pitää sitä kylmäkallena, niin on sitten vielä myöhemmin kylmää juomavettä.
Minulla on maitoa varten mukana pieni termari . 😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahvi kuuluu juoda mustana. On pyhänhäväistys sekoittaa tuohon jumalten juomaan jotain mitä siihen ei kuulu. Näin on näreet niin.
Yök
Musta kahvi on työpaikan kahvikitisijöiden juoma. Niille ei osaa keittää niin laihaa kahvia, etteikö he valita että se on liian vahvaa. Voisivat tehdä kuumaa vettä ja laittaa sitä sekaan jos on liian vahvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vain psykopaatit laittavat kahviin maitoa.
Vain moukka analysoi näin 😝😝
Opetelkaa juomaan kahvi mustana.
Itse opin sen teininä, kun maalla (käydessä) "lehmänlypsämää" ja se suurinpiirtein myrtyi heti. Hyi h. minkä näköistä ja makuista!.
Isällä ja hänen työkavereillaan sitä maitokahvia. Isä kuunteli tuon mun jutun ja tuumasi: Pitäis hänenkin opetella. Kauan se "opettelu" kesti, mutta oppi lopulta.
(ihan viimeaikana ei juonut kahvia enää ollenkaan .... voisko siitä päätellä, milloin se "lähtö" tulee????)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opettele juomaan kahvisi mustana, niin ei tarvitse moisella asialla päätäsi vaivata!
Kahvi on mustana pahaa, mutta rasvattoman maidon kanssa kahvi on todella hyvää.
Rasvaton maito sopii ainoastaan viemäriin kaadettavaksi.
Kaada sinä ihan rauhassa. Kyyllä sitä vaan käytetään ja paljon. 😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Kahvi juodaan mustana, tärkein asia lisäksi on kahvileipä.
Käntty
Vierailija kirjoitti:
Minulla on maitoa varten mukana pieni termari . 😂😂😂
Kuinka pieni?
Vierailija kirjoitti:
Maitojauhe on keksitty
Kiitos kun kerroit..,olet tosi viisas 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahvi juodaan mustana, tärkein asia lisäksi on kahvileipä.
Käntty
On muitakin vaihtoehtoja. Keksit, kakku, kääretorttu, munkit.
Miksi kuljetatte maitoa erikseen? Miksi ei voi laittaa suoraan termospulloon maitoa valmiiksi kahvin kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Opetelkaa juomaan kahvi mustana.
Itse opin sen teininä, kun maalla (käydessä) "lehmänlypsämää" ja se suurinpiirtein myrtyi heti. Hyi h. minkä näköistä ja makuista!.
Isällä ja hänen työkavereillaan sitä maitokahvia. Isä kuunteli tuon mun jutun ja tuumasi: Pitäis hänenkin opetella. Kauan se "opettelu" kesti, mutta oppi lopulta.
(ihan viimeaikana ei juonut kahvia enää ollenkaan .... voisko siitä päätellä, milloin se "lähtö" tulee????)
Miksi pitäisi opetella, kun musta kahvi ei vaan yksinkertaisesti maistu hyvälle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahvista saa juotavaa ainoastaan reilulla lorauksella maitoa.
Eikö siinä tapauksessa viisainta ole juoda pelkkää maitoa?
Juonkin yleensä teetä, hyvää sellaista. Kahvia juon tehokkaamman kofeiinin takia, en siksi että se olisi erityisen hyvää.
Ja myös teesi sekaan lorautat litran maitoa!
Riippuu teestä.
Maidolla on tarkoitus myös viilentää juomaa joten lämmin maito tai maitojauhe ei toimi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kuljetatte maitoa erikseen? Miksi ei voi laittaa suoraan termospulloon maitoa valmiiksi kahvin kanssa?
Jos samasta termarista juo useampi kuin yksi ja kaikki haluavat käyttää maitoa eri määrän ja joku juoda mustana, niin silloin maidon laittaminen valmiiksi ei onnistu.
Laitan kahvin takaisin jääkaappiin.
Vierailija kirjoitti:
Kuumennan maidon mikrossa ja laitan sen kahvin joukkoon termokseen. Näin kahvi ei jäähdy. Toinen vaihtoehto on ottaa maito erikseen mukaan pienessä muovipurkissa.
Tätä täytyy kokeilla. Tähän asti olen laittanut kylmää maitoa termoskahviin ja se on ollut ok, mutta kuumaa maitoa voi laittaa enemmän. Kiitos vinkistä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maitojauhe on keksitty
Jostain kahvilasta tai hotellista napsin taskuun niitä coffee creamer annospussukoita jauhetta. Ne on retkellä käteviä. Muutama vuodessa riittää minun tarpeisiin.
Mooses käsky älä varasta rikottu. Noin. Katsoa kun satoja asiakkaita varastaa samoin niiden hinta lisätään kahvilan ja hotellin hintoihin. Aina kun varastat muista että jos 100-1000 ihmistä tekee samoin mitä se maksaa yrityksille. Pyyhkeet samoin . Kahvikupit ja lusikat kuin sokerit . Tee pussit.
Vierailija kirjoitti:
- termospullo helpompi pestä
- kaikki juojat ei halua maitoa
- kaikki ei halua yhtä paljon maitoa
- kahvi pysyy tulikuumana ja maitotilkalla voi jäähdyttää sopivaksi
- maitoa voi käyttää muihinkin tarpeisiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maitojauhe on keksitty
Jostain kahvilasta tai hotellista napsin taskuun niitä coffee creamer annospussukoita jauhetta. Ne on retkellä käteviä. Muutama vuodessa riittää minun tarpeisiin.
Mooses käsky älä varasta rikottu. Noin. Katsoa kun satoja asiakkaita varastaa samoin niiden hinta lisätään kahvilan ja hotellin hintoihin. Aina kun varastat muista että jos 100-1000 ihmistä tekee samoin mitä se maksaa yrityksille. Pyyhkeet samoin . Kahvikupit ja lusikat kuin sokerit . Tee pussit.
Minua ei onneksi kiinnosta mitä joku hiekka-aavikon satuhenkilö kertoo.
Pieneen termariin.