Kahvit termospulloon, mutta mihin laitat maidon?
Jos juot kahvia maidon kanssa, ja otat kahvia mukaan termospulloon, mutta missä pidät maitoa? Kaadatko maitoa valmiiksi termospulloon?
Kommentit (77)
Minä laitan myös maidon sinne termariin, vaikka siitä musitaakseni oli jotain varoituksia. Hyvänä on pysynyt
Meillä tuli termarin mukana pikkutermarit maidolle.
Olen ottanut talteen pieniä lasipulloja, joissa on ollut hedelmämehua. Sellaista varmaan käyttäisin maitopullona. Muovipullokin luultavasti kelpaisi tilapäiseen käyttöön.
Mä laitan sen sinne kahvin sekaan. Kyllä se siellä puoli työpäivää kestää ja hyvä termari pitää kahvin lämpimänä.
t: porrassiivooja
Kaadan uht- maidon tai kauramaidon kahvin sekaan. Tai otan erikseen mukaan sellaisen pienen purkin, myydään ruokakaupoissa n. 2dl pakkauksina.
Tavallista maitoa en retkille ota mukaan.
Kahvi kuuluu juoda mustana. On pyhänhäväistys sekoittaa tuohon jumalten juomaan jotain mitä siihen ei kuulu. Näin on näreet niin.
Vierailija kirjoitti:
Kahvi kuuluu juoda mustana. On pyhänhäväistys sekoittaa tuohon jumalten juomaan jotain mitä siihen ei kuulu. Näin on näreet niin.
Tämä on monille pyhä asia, miten kahvi kuuluu juoda.
Kahvi juodaan mustana, tärkein asia lisäksi on kahvileipä.
Kaupasta saa coffee creamer jauhoa. Mutta meneehän ilmanki, jos on pakko. Tosin helvetin pahaa se on ilman maitoa, mutta piristää.
Kahvista saa juotavaa ainoastaan reilulla lorauksella maitoa.
Vierailija kirjoitti:
Maitojauhe on keksitty
Jostain kahvilasta tai hotellista napsin taskuun niitä coffee creamer annospussukoita jauhetta. Ne on retkellä käteviä. Muutama vuodessa riittää minun tarpeisiin.
Vierailija kirjoitti:
Eikö siinä tapauksessa viisainta ole juoda pelkkää maitoa?
Opettele juomaan kahvisi mustana, niin ei tarvitse moisella asialla päätäsi vaivata!
Olen säästänyt pienen korkillisen tuttipullon siihen tarkoitukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö siinä tapauksessa viisainta ole juoda pelkkää maitoa?
Juonkin yleensä teetä, hyvää sellaista. Kahvia juon tehokkaamman kofeiinin takia, en siksi että se olisi erityisen hyvää.
Pieneen muovipulloon. Maito säilyy useamman tunnin ihan huoneenlämmössä. Säilyvyys on paljon pienempi ongelma kuin luulette.
ps. Englannissa saa vielä nykyisin tilattua maitopulloja joka aamu oven taakse toimitettuna. Siinä ne pullot odottaa jääkaappin laittamista helposti useamman tunnin.
Kuka juo kahvia maidon kanssa?