Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kahvit termospulloon, mutta mihin laitat maidon?

Vierailija
08.02.2026 |

Jos juot kahvia maidon kanssa, ja otat kahvia mukaan termospulloon, mutta missä pidät maitoa? Kaadatko maitoa valmiiksi termospulloon? 

Kommentit (77)

Vierailija
21/77 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain psykopaatit laittavat kahviin maitoa.

Vierailija
22/77 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opettele juomaan kahvisi mustana, niin ei tarvitse moisella asialla päätäsi vaivata!

Kahvi on mustana pahaa, mutta rasvattoman maidon kanssa kahvi on todella hyvää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/77 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opettele juomaan kahvisi mustana, niin ei tarvitse moisella asialla päätäsi vaivata!

Kahvi on mustana pahaa, mutta rasvattoman maidon kanssa kahvi on todella hyvää.

Rasvaton maito sopii ainoastaan viemäriin kaadettavaksi.

Vierailija
24/77 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahvi kuuluu juoda mustana. On pyhänhäväistys sekoittaa tuohon jumalten juomaan jotain mitä siihen ei kuulu. Näin on näreet niin.

Yök

Vierailija
25/77 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minähän sen juon, joten sekaan. Jos se on sulle ongelma niin osta maidolle oma termari.

26/77 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuljeta termospullossa kahvia, mutta jos kuljettaisin, ottaisin maidon mukaan pikku muovipullossa. Minulla on pari minipulloa joissa olen ostanut inkiväärishotteja. Niissä on tiivis kierrekorkki. 

Vierailija
27/77 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos juon kahvin yksin, laitan maidon suoraan samaan termariin. Muuten maito erikseen pienempään termariin tai lämpimässä säilyvä pikkupurkki mukaan.

Vierailija
28/77 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkupulloon, pikkitermariin tai jauheena. Joskus myös oon ottanut kahvin murukahvina ja vesi- maidon termariin.

Vierailija
29/77 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain psykopaatit laittavat kahviin maitoa.

Sano se niille italialaisille joille on niin helv tärkeää miten ja millaista maitoa mihinkin sekoitukseen laitetaan.

Vierailija
30/77 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuumennan maidon mikrossa ja laitan sen kahvin joukkoon termokseen.  Näin kahvi ei jäähdy.  Toinen vaihtoehto on ottaa maito erikseen mukaan pienessä muovipurkissa. 

Vierailija
31/77 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maitojauhe on keksitty

Tämä on hyvä idea. Pitääkin ostaa rasvatonta maitojauhetta kotiin, ja ottaa sitä vähän mukaan johonkin lasipurkkiin. Onkohan maitojauheen maku sama kuin maidon?

Vierailija
32/77 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hätätilanteessa" olen laittanut maidon tyhjään lääkepurkkiin tai vitamiiniporetabletti hylsyyn.

Vierailija
33/77 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kahvista saa juotavaa ainoastaan reilulla lorauksella maitoa.

Eikö siinä tapauksessa viisainta ole juoda pelkkää maitoa?

Vähän kuten leivän syöminen levitteen kanssa? Jätä leipä pois ja syö pelkkä levite?

Vierailija
34/77 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahvi kuuluu juoda mustana. On pyhänhäväistys sekoittaa tuohon jumalten juomaan jotain mitä siihen ei kuulu. Näin on näreet niin.

Niin juonkin kolme espressoa päivittäin mustana ilman sokeria. Aamukahviin laitan kuumennettua maitoa ja jos lähden jonnekin mihin otan termariin kahvia jo aamulla aikaisin, kaadan joukkoon myös kuumaa maitoa. Kylmää maitoa en ikinä laita aamukahviini. Tykkään näet kuumasta kahvista enkä haaleasta. 

Vierailija
35/77 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kahvista saa juotavaa ainoastaan reilulla lorauksella maitoa.

Eikö siinä tapauksessa viisainta ole juoda pelkkää maitoa?

Juonkin yleensä teetä, hyvää sellaista. Kahvia juon tehokkaamman kofeiinin takia, en siksi että se olisi erityisen hyvää.

Ja myös teesi sekaan lorautat litran maitoa!

Vierailija
36/77 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Hätätilanteessa" olen laittanut maidon tyhjään lääkepurkkiin tai vitamiiniporetabletti hylsyyn.

Kiitos vinkistä. Minä olen käyttänyt poretablettiputkiloa vain lääkkeiden tarvitseman veden takia. 

Vierailija
37/77 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko pienen maitopullon pakastaa? Pysyy kylmänä käyttöön asti ja sopivasti siihen mennessä sulanut. Varmaan pysyisi puoli päivää jäässä kun sujauttaa villasukkaan.

Vierailija
38/77 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maitojauhe on keksitty

Tämä on hyvä idea. Pitääkin ostaa rasvatonta maitojauhetta kotiin, ja ottaa sitä vähän mukaan johonkin lasipurkkiin. Onkohan maitojauheen maku sama kuin maidon?

Osta mielummin coffee creamer jauhetta. Maitojauheesta ei tule veteen sekoitettuna maitoa.

Vierailija
39/77 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvi ja huumori mustana. 

Vierailija
40/77 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maitojauhe on keksitty

Osta mielummin coffee creamer jauhetta. Maitojauheesta ei tule veteen sekoitettuna maitoa.

Olen joskus kokeillut kasvirasva coffee creamer-jauhetta kahvin kanssa. Se oli pahanmakuista. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi