Kuka kyttää kaupassa muiden ostoksia
Ikää, ulkonäköä, maksutapaa jne.
Olenko tavatyoman itsekedkeinen ihminen kun en tosiaan pane merkille noita asioita? Voi olla jos joku pulkan tai lastenpyörän tms isoa edelläni maksaa huomioisin sen jotenkin aivoillani.
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kans käsitä. Mun energia menee täysin siihen, mistä löydän jutut ja kun lista jäi kotiin taas, niin mitä siinä olikaan. Miksi joku tuote on lopetettu, eikö teillä olekaan hiivaa ja tätä tiettyä maitoa ja tsiisus kun oliiviöljy on kallista. Ei kyllä yhtään kiinnosta toisten einekset.
No kylläpä sulla on vaikeaa kaupassa käyminen.
Sain juuri adhd-diagnoosin lääkäriltäni. Nyt alkaa olla lääkitys kohdillaan...
Ei kai kaupassa, mutta sähköisenä voi joku kytätä, jos maksat kortilla tai käytöt bonuskortteja.
Jos oikein kyttäysmeiningillä ollaan, niin vaikka korttiostoista ei näy kun summa ja kauppa, voidaan ne yhdistää kassakuitteihin, jos joku haluaa nähdä vaivaa.
Samoin jos nyt lähikaupassa sattuu olemaan joku tyyppi, jota kiinnostaa sun ostokset, voi ottaa talteen kuitin, vaikka maksat käteisellä.
Jos joku ostaa sulle, ei voi varmasti väittää mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset nyt ylipäätään ovat tuijottelijoita, kyyliä, kyttäilijöitä, toljottajia. Katse pysähtynyt kuin kuolleella kalalla, suu auki ja kuolanoro valuu suupielestä.
Höpö höpö....... tuppisuita juu kyllä ovat. Etelässä ihmisille on täysin normaalia vaihtaa muutama sana jopa tuntemattomien kanssa.
En tiiä tai en asu etelässä. Kyllä täällä lahden korkeudella vielä katsotaan pitkään tuntemattomille höpisijää. Me vanhat ihmiset saatetaan odotushuoneessa jutella tai sattumoisin hyllyn välissäkin "kyllä on kahvi nyt kallista" mitä Helsingissä käyn vielä vähemmän kai työnnytään juttusille vieraiden kanssa.
Sellainen, jolla ei ole omaa elämää, läpeensä utelias, oman elämänsä Ulla Taalasmaa.
Keskityn omiin ostoksiini, muiden ei kiinnosta edes sen vertaa, että ajatuksenkaan soisin.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen, jolla ei ole omaa elämää, läpeensä utelias, oman elämänsä Ulla Taalasmaa.
Keskityn omiin ostoksiini, muiden ei kiinnosta edes sen vertaa, että ajatuksenkaan soisin.
Tyypillinen suomalainen. Elämä on tylsää tallaamista päivästä toiseen.........
Kyllä mä huomaan. Olen aina ollut tarkkailija, ja huomioinut ympäristöäni. En silti ajattele ikinä mitään sen enempää. En lähde arvostelemaan tai tekemään johtopäätöksiä muiden kertaostoksista.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kaupassa, mutta sähköisenä voi joku kytätä, jos maksat kortilla tai käytöt bonuskortteja.
Jos oikein kyttäysmeiningillä ollaan, niin vaikka korttiostoista ei näy kun summa ja kauppa, voidaan ne yhdistää kassakuitteihin, jos joku haluaa nähdä vaivaa.
Samoin jos nyt lähikaupassa sattuu olemaan joku tyyppi, jota kiinnostaa sun ostokset, voi ottaa talteen kuitin, vaikka maksat käteisellä.Jos joku ostaa sulle, ei voi varmasti väittää mitään.
Kuitinhan voi laittaa kassiinsa tai sanoa kassalle, en tarvitse kuittia. Vaikka ostokset ei ole salaisuuksia ketä oikeesti kiinnostaa mitä rouva tai herra x syö.
Saa kutätä, mutta pidän tuollaista ihmistä vähön typeränä. Itse kun olen ollut törkeiden rikosten uhri niin pidän paheksuttavana lähinnä niitä ja syystäkin. Kyttääjä on huvittava ja tyhmä.
Toisille törkyrikoksia tekevä, on vastenmielinen, paha ja kuvottava ihminen.
a) kateelliset vanhemmat persumiehet kyttää kun naisilla on enemmän ostoksia kuin heillä
b) kateellinen homomies kyttää kun nainen ei puhu tollee vaan tällee! Miksi sillä naisella ei ole miehen ääntä!!! Miksi naisia on olemassa edes! MÄ HALUUN että naiset on miehiä, terveisin homomies.
Sen verran tsekkaan, ennen kassajonoon asettumista, (jos ei itsepalvelukassat ole auki), että katson jonossa olevien kärryjä, paljonko niissä on tavaraa. Että minkä jonon hännille kannattaa mennä. Muuten ei todellakaan kiinnosta kenenkään ostokset ja toivon, ettei minunkaan ostoksiani kyylätä!
Mä kyllä kyttäilen. En ikinä kassalla mutta siellä hyllyjen välissä kulkiessa.
Seurailen vaivihkaa omanikäisteni miesten kaljan lappaamista kärryyn ja sitten toisaalta lapsiperheiden valtavaa einesten ja puolivalmiiden määrää.
Lihavilla ihmisillä on aina sipsejä, limuja, pizzoja, makkaroita, keksejä, karkkeja kärryssä.
Fitnesstyypeillä on aina rahkaa, banaaneja, kanaa, raejuustoa, mehukeittoa, pähkinöitä.
Eläkeläiset hamstraa halpaa kahvia vaikka se maistuisi k*selta.
Jos on perjantai klo 16, miehellä on dimexit päällä eikä se osta vähintäänkin mäyräkoiraa kaljaa, tekis mieli huutaa et heureka. Sellaista näkyä ei näe juuri koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskityn omiin ostoksiini, muiden ei kiinnosta edes sen vertaa, että ajatuksenkaan soisin.Tyypillinen suomalainen. Elämä on tylsää tallaamista päivästä toiseen.........
Ikävää, että sinun elämäsi on sisällötöntä..
Olin kaupassa ostamassa monta kahvikuppia ym. Niin eräs vanhempi nainen kysäisi, että mihin tarvitset noin monta kahvikuppia? Niin, että ihan ahneena ostin? Menivät oikeasti työpaikalle.
Vierailija kirjoitti:
Olin kaupassa ostamassa monta kahvikuppia ym. Niin eräs vanhempi nainen kysäisi, että mihin tarvitset noin monta kahvikuppia? Niin, että ihan ahneena ostin? Menivät oikeasti työpaikalle.
Kai kysäisit häneltä, mihin hän tietoa tarvitsee? Aikooko kenties maksaa ne vai oliko tarkoitus jokin muu?
Sillä pääsee aika usein kyselijästä eroon;)
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset nyt ylipäätään ovat tuijottelijoita, kyyliä, kyttäilijöitä, toljottajia. Katse pysähtynyt kuin kuolleella kalalla, suu auki ja kuolanoro valuu suupielestä.
Tämä ei nyt liity ruokakauppoihin mutta kerran kun olin tankkaamassa autoani niin yksi vanhempi mies käveli ohi ja samalla tuijotti koko ajan minuun päin. Välillä käänsi päänsä pois mutta tosi monta kertaa käänsi päätään minua kohti ja katsoi pitkään. Se oli hyvin outoa. Olen samaa mieltä että suomalaiset ovat tuijottelijoita. Ainakin todella monet.
Harrastan pilailua ja lisään yksin jäytettyihin ostoskärryihin lisää tuotteita. Kassalla tulee sitten hassuja tapahtumia😂😂😂😂😂😂
Mulle ei kaupassa käyminen ole sosiaalinen tilanne vaan pakko käydä. Mulle ihan sama muiden habitus tms. Sehän on vaan , hei, ruokakauppa.