Olen nyt 46-vuotiaana miehenä herännyt siihen että haluan omia lapsia
Tämä asia, eli lapset, oli minulle aina sellainen "Ehkä jonain päivänä". En siis kieltänyt, mutta en ole koskaan ollut innoissani yrittämässä niiden hankkimista.
Nyt kuitenkin tämän vuoden aikana minussa on herännyt jonkinlainen "sisäinen herätyskello", ja olen nyt ihan varma että haluan omia lapsia.
Olen tällä hetkellä ilman parisuhdetta, ja olenkin alkanut tuunaamaan itseäni jotta saisin itselleni vielä lapsentekoiässä olevan naisen.
Mitä vinkkejä täällä olisi tarjolla kaltaiselleni myöhään heränneelle miehelle ihan yleisesti, ja myös ihan sopivan kumppanin hakua varten?
Kommentit (483)
Vierailija kirjoitti:
Kokonainen sukupolvi naisia on jäänyt ilman lasta kaltaistesi "sitten joskus" kuvotusten takia. Toivon, ettei haaveesi toteudu ja että asia aiheuttaa sinulle kipua hautaan saakka.
Ei ap mutta olen kertonut aina toiveeni perheestä deittiprofiilissa. En vain ole kelvannut kenellekään. Yököttävimpiä ovat nämä itsekeskeiset yksin lapsia hankkivat naiset jotka ovat ehdotelleet siemenen luovutusta luomu. Lasta saisin sitten tavata sopimuksen mukaan.
Onpa kiva kun omat lapset ovat jo aikuisia ja voi miettiä mitä kaikkea kivaa tekisi 46-vuotiaan miehen kanssa. Ilman lapsia.
Jep jep, tapaa näitä miehiä jotka aidosti kuvittelee että vielä lähemmäs 50 vuotiaana mahdollisuuksia nuorempaan naiseen ja lapsiin, valitettavasti vain todella todella todella harva onnistuu siinä, yleensä nämä miehet on jotenkin vajaita.
Mun mies oli 46-vuotiaana jo kahden lapsen ukki.
Väestöliiton mukaan suurin osa pareista on ikäerolla +/- 5 vuotta. Yleisin ikäero on mies 3 vuotta naista vanhempi.
Täällä palstallahan miehillä tuntuu olevan aina vientiä vähintään 10 vuotta nuorempien naisten kanssa... Tilasto ei kuitenkaan tue tätä väittämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä, jotka sanovat tulleensa viisikymppisenä isäksi: yksittäinen poikkeus ei muuta sitä tosiasiaa, että suurimmalla osalla ei tule tapahtumaan.
Aina naisistakin joku sen lapsen vielä nelikymppisenä saa, mutta ei se poista sitä tosiasiaa, että suurella osalla on tuossa iässä jo hedelmällisyys huono.
Sinun pitäisi kiertää vähän maailmaa, niin alkaisit ymmärtää miten tyhmältä väite vanhemman isän kyvystä saada lapsia olisi niin huono, kuin täällä höpötetään.
Meillä kulttuuri on vielä niin nuori, etteivät varsinkaan hippasen vaja keilta kuulostavat mammat ole tajunneet kuten muualla, että vanhempi mies tuo tiettyä turvaa ja harmoniaa perheeseen.
No hae ihmeessä se nainen sieltä muualta, jos siellä kerran on niin paljon niitä naisia, jotka haluaa vanhemman miehen. :) Miksi et ole jo menossa vaan sen sijaan haukut naisia netissä?
Vierailija kirjoitti:
Kokonainen sukupolvi naisia on jäänyt ilman lasta kaltaistesi "sitten joskus" kuvotusten takia. Toivon, ettei haaveesi toteudu ja että asia aiheuttaa sinulle kipua hautaan saakka.
Yhtä asiaa et ymmärrä. Kun minulla ei ole lapsettomana mitään odotettavissa kun geeninini eivät jatku. Ovat muiden perheet minulle aivan samantekeviä. Jos Suomea uhkaa aseellinen konflikti niin poistun maasta. Enkä todellakaan millään tavalla aio uhrautua muutenkaan. Voin elää sen mitä minulla on jäljellä jossain muuallakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä, jotka sanovat tulleensa viisikymppisenä isäksi: yksittäinen poikkeus ei muuta sitä tosiasiaa, että suurimmalla osalla ei tule tapahtumaan.
Aina naisistakin joku sen lapsen vielä nelikymppisenä saa, mutta ei se poista sitä tosiasiaa, että suurella osalla on tuossa iässä jo hedelmällisyys huono.
Sinun pitäisi kiertää vähän maailmaa, niin alkaisit ymmärtää miten tyhmältä väite vanhemman isän kyvystä saada lapsia olisi niin huono, kuin täällä höpötetään.
Meillä kulttuuri on vielä niin nuori, etteivät varsinkaan hippasen vaja keilta kuulostavat mammat ole tajunneet kuten muualla, että vanhempi mies tuo tiettyä turvaa ja harmoniaa perheeseen.
Kyllä, usein vanhoja miehiä haluavilla naisilla on kova tarve ottaa vähemmän viriili, säyseä vanha mies, jota on helppo hallita. Jotkut miehet jopa tykkäävät sellaisesta.
Itse sain päälle nelikymppisenä lapsen, joka on nyt viisivuotias. En oikein ymmärrä mikä tässä pitäisi olla se valtava ongelma. Jaksaminen on riittänyt erinomaisesti. Tykkäsin olla töistä pois ja olla lapsen kanssa pitkällä hoitovapaalla.
Jo ennenkuin lapsi syntyi, arki oli tasoittunut ja pitkä parisuhde vankistunut. Koin olevani valmiimpi lapsen syntymälle enemmän kuin koskaan. Jaksamiseen auttaa mielestäni eniten liikunta, lepo ja rautaiset rutiinit lapsen -ja kodinhoidon suhteen. Kaikesta ollaan päästy puolison kanssa yhteisymmärrykseen eikä tarvitse turhista asioista aina vääntää.
Vierailija kirjoitti:
Väestöliiton mukaan suurin osa pareista on ikäerolla +/- 5 vuotta. Yleisin ikäero on mies 3 vuotta naista vanhempi.
Täällä palstallahan miehillä tuntuu olevan aina vientiä vähintään 10 vuotta nuorempien naisten kanssa... Tilasto ei kuitenkaan tue tätä väittämää.
Ja ne ikämiehet joilla on viestiä nuorten mimmien keskuudessa ei kyllä urpoile aamusta iltaan vauvapalstailemassa 😂.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhtä asiaa et ymmärrä. Kun minulla ei ole lapsettomana mitään odotettavissa kun geeninini eivät jatku. Ovat muiden perheet minulle aivan samantekeviä. Jos Suomea uhkaa aseellinen konflikti niin poistun maasta. Enkä todellakaan millään tavalla aio uhrautua muutenkaan. Voin elää sen mitä minulla on jäljellä jossain muuallakin.
Molemmat viestit ovat sydäntäsärkeviä. Kaikkea hyvää teille molemmille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jonkun pitäisi tehdä sulle, ikääntyvälle miehelle vauva elämän ainoaksi tarkoitukseksi ja sisällöksi? Kreisiä.
Vierailija kirjoitti:
Aina tätä samaa jankkausta.
Mies haaveilee reilusti nuoremmasta naisesta, naiset kollektiivisesti kertovat että EIVÄT halua vanhempaa miestä. Miehen mielestä tämä ei pidä lainkaan paikkaansa ja sitten itketään miksi ei löydy sitä reilusti nuorempaa naista. Naiset jälleen toteavat että varmaan siksi koska naiset lähtökohtaisesti katselevat omanikäisiään miehiä. Mies polkee jalkaa ja vänkää että ei pidä paikkaansa, oikeasti naiset HALUAVAT vanhemman miehen koska Leonardo DiCaprio tai Sauli Niinistö. Sitten mies taas valittelee vaikeutta löytää nuorempaa naista.
Luulisi, että jos ei usko naisen puheita niin edes sitten uskoisi sitä todellisuutta mutta kun ei. Naisten on kertakaikkiaan haluttava vanhempia miehiä koska mies haluaa nuoremman naisen ja on vääryys että todellisuus ei suostu taipumaan tähän.
Oikeasti, miehet. Lakatkaa kyselemästä mistä tai miten saisitte nuoremman naisen. E
Aika monet meistä kuitenkin vähintään tuntevat jonkun vanhemmalla iällä isäksi tulleen miehen, omakin isäni oli 42 ensimmäisen saadessaan. Kyllä näitä siis on, mikä ei kuitenkaan poista todennäköisyyttä.
"Mitä vinkkejä täällä olisi tarjolla kaltaiselleni myöhään heränneelle miehelle ihan yleisesti, ja myös ihan sopivan kumppanin hakua varten?"
Annan aloittajalle sellaisen vinkin, että mitä tarjottavaa sinulla olisi tälle tulevalle lapsesi äitiehdokkaalle?
Tällä lähinnä tarkoitan henkistä pääomaasi. Naiset eivät halua lastensa isäksi tyhmää miestä. Jollet sitten etsi hyvin tyhmää naista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jonkun pitäisi tehdä sulle, ikääntyvälle miehelle vauva elämän ainoaksi tarkoitukseksi ja sisällöksi? Kreisiä.
Nää on just näitä semiautistisia vanhenevia miehiä, jotka ei oo missään vaiheessa olleet kiinnostuneita muista ihmisistä ja ihmissuhteiden ylläpidosta. Sitten ne haluaa yhtäkkiä vauvan. Voi morjens.
Joku tollanen 41 vuotias lapseton, mutta yhtäkkiä lasta haluava nainen on parasta!
Saa polkea kuin Hagert tulpatonta mopoa ja paukautella satseja sisään!
Vierailija kirjoitti:
Hyi wee tuo mies jolla 20 vuotta nuorempi nainen, yleensä nämä miehet on on henkisesti vajaita ja jääneet kehityksestä jälkeen.
Tuo on helppo uskoa ja moni palstamamma on valitettavasti perinyt tuollaisia ominaisuuksia. Tavalliseen tapaan äiti ei ole myöntänyt, että vajavaisuus on yleistä vain hänen suvussaan. Mies on hävennyt, kun naisen perimä sai aikaan poikkeavan lapsen ja löysi onnekseen terveen ja nuoren naisen.
Vierailija kirjoitti:
Itse sain päälle nelikymppisenä lapsen, joka on nyt viisivuotias. En oikein ymmärrä mikä tässä pitäisi olla se valtava ongelma. Jaksaminen on riittänyt erinomaisesti. Tykkäsin olla töistä pois ja olla lapsen kanssa pitkällä hoitovapaalla.
Jo ennenkuin lapsi syntyi, arki oli tasoittunut ja pitkä parisuhde vankistunut. Koin olevani valmiimpi lapsen syntymälle enemmän kuin koskaan. Jaksamiseen auttaa mielestäni eniten liikunta, lepo ja rautaiset rutiinit lapsen -ja kodinhoidon suhteen. Kaikesta ollaan päästy puolison kanssa yhteisymmärrykseen eikä tarvitse turhista asioista aina vääntää.
Etkö tosiaan ymmärrä ongelmaa?
Kuten kerrot, sujuva arki tukee vanha isää pienen lapsen kanssa elämisessä. Sinulle on muotoutunut sujuva arki ja toimiva parisuhde vuosien aikana.
Ap vasta suunnittelee parisuhdetta, eikä oikeastaan sitäkään, vaan suoraan lasta. Vaikka hän löytäisi elämänsä naisen tänään, hän on pitkälti yli viisikymppinen ennen kuin on samassa lähtöasetelmassa kuin sinä olit, paitsi että itse olit nelikymppinen. Pitkää, vankkaa parisuhdetta ei saa sormia napsauttamalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ööh, jos joku on turvan ja harmonian tyyssija niin nainen. Tuon ikäinen mies on kiukkuperse kuiva rusina. Ei todellakaan tuo mitään hyvää perheeseen paitsi rahan, jos on onnistunut sellaista tekemään. Haiseekin pahalta.