Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, jos tietäisit että miehellesi olisi iso juttu harrastaa seksiä silloin tällöin muidenkin naisten kanssa, niin sallisitko sen?

Vierailija
08.02.2026 |

Tuntisit miehen jo hyvin ja teillä olisi vakaa liitto...Sopisiko sinulle tuollainen järjestely?

Kommentit (90)

Vierailija
81/90 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies tällaista ehdottaisi, niin osoittaisin hänelle miten helppoa seksin saaminen naiselle on, harrastaisin sitä paljon ja sitten jättäisin hänet.

Eikö se sit sulle vaatinutkaan rakkautta?

Ei tietenkään. Seksiä voi harrastaa vaikka dildon kanssa. Toki se on eri juttu kuin rakastelu oman kullan kanssa.

Toisessa ketjussa nainen kirjoitti harmissaan kuinka seksiin tarvitaan mies ja sai lähes sata yläpeukkua ja vain muutaman alapeukun 

Eri

No lesbot on ihan erikseen.

Vierailija
82/90 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos teillä on rakkautta ja olet kroonisesti haluton, sallitko miehen silloin käydä muualla vai joutuuko hän kärvistelemään sinun takiasi. Huom. rakkautta siis on ja suhde muuten hyvä.

Kroonisesti haluton tietenkin hakee apua haluttomuuteensa, jos ei ole aseksuaali. Jos on e-pillerit tai muu hormonaalinen ehkäisy, ne voi viedä halut -> lopettaa pillerit ja mies käyttää kumia. Jos ikä on tuonut hormonaalisia muutoksia, apua näihinkin löytyy. Kuiville limakalvoille liukkaria jne. Vulvodyniaan saa apua, jos seksi sattuu.

Eri asia sitten, jos se haluttomuus johtuu suoraan tai epäsuorasti kumppanista, esim. itseä ei kiinnostanut seksi lasten isän kanssa, kun ei minun tarpeistani huolehtinut. Ei kotitöitä, ei hellyyttä, ei lämmittelyä/esileikkiä, eikä seksikään ollut hyvää. Joskus annoin vain, että lakkasi vonkaamasta, mutta iloa en tästä saa

Eipä tuo lainannut kaikkea kirjoittamaasi. Kiitos vastauksesta, vaikka se osittain jäi tyhjäksi. Mietin, että jos niitä haluja ei toisella ole, mutta suhde on hyvä ja rakastava, pystyykö haluton antamaan toiselle luvan käydä muualla. Pakkoseksi toisen miellyttämiseksi kun on helposti havaittavissa, eikä siitä jää kummallekaan hyvä mieli. Puutteessa olevalla ei ole hyvä puutteessa, haluttomalla ei painostuksen alla. Nuorten tai vähän aikaa suhteessa olkeiden on helppo uhota, että ukko lentää pihalle tai sitten petän akalta salaa.

Pitkässä suhteessa rakastuminen muuttuu syväksi rakastamiseksi. Silloin nämä asiat ovat vakavampia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/90 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet käy ennen parisuhteen aloittamista tautitesteissä. Mites tuo toimisi avoimessa suhteessa? 

Vierailija
84/90 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies tällaista ehdottaisi, niin osoittaisin hänelle miten helppoa seksin saaminen naiselle on, harrastaisin sitä paljon ja sitten jättäisin hänet.

Eikö se sit sulle vaatinutkaan rakkautta?

Tyhmä nainen kuvittelee voittavansa jotain jakamalla pillua 😅

Ja ihan hemmetin tyhmä "mies" kuvittelee löytävänsä sen kadonneen miehuutensa ja olevansa jotain suurta ja mahtavaa, kun uittaa heppiään jokaisessa tarjolla olevassa reiässä😅

Laajalle siementä levittävä uros on biologisessa tehtävässää onnistunut. Voittaja. naiset tekevät valinnan siitä kuka pääsee sisään. Mies joka pääsee aina, on syystäkin hyvä geenien jatkaja naiselle.

Täällä naiset ovat kirjoittaneet kuinka ennemmin jakavat komean miehen muiden naisten kanssa seksisuhteessa kuin olisivat uskollisen, tavallisen miehen kanssa parisuhteessa.

Vierailija
85/90 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tällaisessa avoimessa suhteessa. Mielestäni meillä on hyvä järjestely, mutta mies halusi koko ajan jotain enemmän. Ei kuitenkaan kyennyt keskustelemaan, että mitä hän halusi. Vaikea silloin joustaa. Jätti lopulta. Rakkaus vain taisi loppua. 

Vierailija
86/90 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin tällaisessa avoimessa suhteessa. Mielestäni meillä on hyvä järjestely, mutta mies halusi koko ajan jotain enemmän. Ei kuitenkaan kyennyt keskustelemaan, että mitä hän halusi. Vaikea silloin joustaa. Jätti lopulta. Rakkaus vain taisi loppua. 

panitko säkin muita?

Vierailija
87/90 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

panitko säkin muita?

Kyllä.

Vierailija
88/90 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

panitko säkin muita?

Kyllä.

Kauanko suhde kesti avoimena, ja montaako panit? Entä mies?

Vierailija
89/90 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni meni tosi kauan sen kertomiseen kuinka sen fantasia on, että minä tarjoan hänelle vierasta naista.

Miehen ilme oli näkemisen arvoinen, kun sitten kerran toin hänelle vierasta naista. Mun piti ihan yllyttää sitä koskemaan sitä, kun oli niin ujo ettei meinannut uskaltaa. Mutta kyllä se ujous siinä karisi, kun otettiin siltä vuorotellen suihin.

Vierailija
90/90 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle sopisi avoin suhde. Mieheni kokee mustasukkaisuutta, joten ei toimisi meillä. Itse suhtaudun seksiin avoimemmin ja muiden kanssa seksin harrastaminen olisi vain suurta luottamusta nykyistä kumppania kohtaan, että aina palataan sen oman rakkaan luokse. Yhdessä ollaan oltu 17v ajan.

N34

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi