Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, jos tietäisit että miehellesi olisi iso juttu harrastaa seksiä silloin tällöin muidenkin naisten kanssa, niin sallisitko sen?

Vierailija
08.02.2026 |

Tuntisit miehen jo hyvin ja teillä olisi vakaa liitto...Sopisiko sinulle tuollainen järjestely?

Kommentit (90)

Vierailija
41/90 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua avoimet suhteet ja niiden idea on alkanut kiinnostaa viime vuosina, mutta en ainakaan vielä ole ehkä siinä kohtaa että alkaisin sellaiseen enkä tiedä tulenko alkamaankaan. Minulle kiinnostavaa ja hyvää seksiä on monenlaista, on rakkausseksiä mutta on myös sellaista hyvin puhtaasti toisen ihmisen kanssa seksuaaliseen kemiaan ja vetovoimaan perustuvaa seksiä, joka on ollut myös hyvin tyydyttävää. Ja parhaassa tapauksessa rakkaus ja himo on yhtäaikaa parisuhteessa. En itse näe siinä pahaa, jos haluaa seksiä muidenkin kanssa. Mutta itse teon pitää tietenkin perustua suostumukseen puolison kanssa eikä saa sisältää puolison painostusta.

Vierailija
42/90 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan saisit harrastella muiden naisten kanssa sinkkuna. Parisuhde tarkoittaa sitä, että on sitoutunut yhteen ihmiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/90 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle mun terveys on sen verran tärkeä asia, että ihmettelen, miten tuollainen toimisi. Vieraissa käynnin jälkeen ehdottomasti sp-testeihin, oli ehkäisy ollut mitä vaan (en ollut tilanteessa mukana, miten huolellisesti siellä oikeasti toimittiin). Esim. HIV ei näy ihan heti testissä eli pitäisi odotella. Miten parisuhde pysyisi koossa tällaisella vekslaamisella? 

Kumin käyttöähän tuo vaatisi. Siis aina. Mikäs siinä. Ei se minua naisena haittaisi.

Vierailija
44/90 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tämmöisiä naisilta kysellä tai kerrota. 

Eikä miehiltä. Miksi kertoa miehelle, että tykkää vieraastakin? Ei järvi soutamalla kulu.

Aika naiivi saa olla jos kuvittelee että tämmöisten kertominen esim. lujittaisi tai parantaisi suhdetta. Ts. älä kerro.

Kannattaa vähän miettiä kenen naisen kanssa sitoutuu, jos on tarvetta panna muita. Sukulaisnainen otti itse selvää miehensä touhuista ja kun pettämiset paljastuivat, niin samalla lähti miehen henki. Ei kannata lekkiä ihmisten kanssa, jos tietää mielessään, etteivät arvot kohtaa. Pettäjän kannattaa valita avoin suhde, vaikka se voi pettäjälle kuulostaa aluksi tylsältä. 

Vierailija
45/90 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, ikävä kyllä en ole polyamorinen. Ja kaipa tuossa ajatelmassasi nainenkin sitten kävisi vieraissa.

Vierailija
46/90 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, se olisi ero.

Vierailija
47/90 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ilman muuta, itsekin panen muita kun ei tuo pihtari ukko anna 

Mies panee, naista pannaan.

Vierailija
48/90 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja miten sinä mahtaisit reagoida ja käyttäytyä jos nainen tekisi sinun selän takana saman?

Mu*hainfossa on tällaisia tapauskertomiksia.

Vierailija
49/90 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos teillä on rakkautta ja olet kroonisesti haluton, sallitko miehen silloin käydä muualla vai joutuuko hän kärvistelemään sinun takiasi. Huom. rakkautta siis on ja suhde muuten hyvä.

En sallisi, vaan käskisin häipyä elämästäni. Ainoa rakkaus, mitä tuollainen muiden paneskelu on parisuhteen aikana, on suunnatonta itserakkautta, huonoakin huonompaa itsetuntoa ym. vähemmän mairittelevaa asiaa, joten ero kaikkein paras ratkaisu. 

Osoittaistko aloitteellisuutta ja ottaisit itse eron jos paneminen ei maita? Päästäisit miehen kosteammille laitumille hiekkaerämaan sijaan.

Vierailija
50/90 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies tällaista ehdottaisi, niin osoittaisin hänelle miten helppoa seksin saaminen naiselle on, harrastaisin sitä paljon ja sitten jättäisin hänet.

Vierailija
51/90 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvailemasi mies lentäisi lepikkoon alta aika yksikön. Miksi edes solmia avioliitto jos housut ei pysy jalassa.

Vierailija
52/90 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos teillä on rakkautta ja olet kroonisesti haluton, sallitko miehen silloin käydä muualla vai joutuuko hän kärvistelemään sinun takiasi. Huom. rakkautta siis on ja suhde muuten hyvä.

En sallisi, vaan käskisin häipyä elämästäni. Ainoa rakkaus, mitä tuollainen muiden paneskelu on parisuhteen aikana, on suunnatonta itserakkautta, huonoakin huonompaa itsetuntoa ym. vähemmän mairittelevaa asiaa, joten ero kaikkein paras ratkaisu. 

Osoittaistko aloitteellisuutta ja ottaisit itse eron jos paneminen ei maita? Päästäisit miehen kosteammille laitumille hiekkaerämaan sijaan.

Kyllä. Itsetuntoni eikä onnellisuuteni ole kiinni parisuhteesta. Tervemenoa. 

Vierailija
53/90 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä miehiltä. Miksi kertoa miehelle, että tykkää vieraastakin? Ei järvi soutamalla kulu.

Aika naiivi saa olla jos kuvittelee että tämmöisten kertominen esim. lujittaisi tai parantaisi suhdetta. Ts. älä kerro.

Kannattaa vähän miettiä kenen naisen kanssa sitoutuu, jos on tarvetta panna muita. Sukulaisnainen otti itse selvää miehensä touhuista ja kun pettämiset paljastuivat, niin samalla lähti miehen henki. Ei kannata lekkiä ihmisten kanssa, jos tietää mielessään, etteivät arvot kohtaa. Pettäjän kannattaa valita avoin suhde, vaikka se voi pettäjälle kuulostaa aluksi tylsältä. 

Eipä niitä niin tarjolla ole että pääsee avoimen suhteen alusta lähtien valitsemaan. Se on teistä naisista kiinni, ja asenteista

Vierailija
54/90 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen olisi jo heti alkuun parasta etsiä itselleen nainen, jolle prostituutio on ihan ok.  puolin ja toisin. Olisi molempien arvot kohdillaan. 

Vierailija
55/90 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on uhkaillut menevänsä maksullisiin jos en anna. En anna, en anna enää, sillä yhdyntä koskee, tulee verenvuotoa ja olen saannut useamman virtsiksen joka levinnyt munuaisiinkin. Olen käynyt lääkärissä, minut on tutkittu, olen käyttänyt voiteita, liukasteita, tabletteja jne. mutta yhdyntä ei vaan ole muuta kuin ikävä kokemus josta pahimmillaan ikäviä seurauksia. Mies on haukkunut mut lahnaksi, frigidiksi jne. mutta sen kun haukkuu. En anna! Menköön muualle. Toistaiseksi ei ole mennyt, vaikka kuivaa kautta on ollut jo yli 10v. Tietäisin jos menisi. 

Vierailija
56/90 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies tällaista ehdottaisi, niin osoittaisin hänelle miten helppoa seksin saaminen naiselle on, harrastaisin sitä paljon ja sitten jättäisin hänet.

Eikö se sit sulle vaatinutkaan rakkautta?

Vierailija
57/90 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstan naisten mukaan naisille seksin saaminen on yhtä vaikeaa kuin miehille.

Vierailija
58/90 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstan naisten mukaan naisille seksin saaminen on yhtä vaikeaa kuin miehille.

Ehkä joillekin on. Itselleni se ei tuottaisi mitään vaikeuksia.

Vierailija
59/90 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kroonisesti haluton tietenkin hakee apua haluttomuuteensa, jos ei ole aseksuaali. Jos on e-pillerit tai muu hormonaalinen ehkäisy, ne voi viedä halut -> lopettaa pillerit ja mies käyttää kumia. Jos ikä on tuonut hormonaalisia muutoksia, apua näihinkin löytyy. Kuiville limakalvoille liukkaria jne. Vulvodyniaan saa apua, jos seksi sattuu.

Eri asia sitten, jos se haluttomuus johtuu suoraan tai epäsuorasti kumppanista, esim. itseä ei kiinnostanut seksi lasten isän kanssa, kun ei minun tarpeistani huolehtinut. Ei kotitöitä, ei hellyyttä, ei lämmittelyä/esileikkiä, eikä seksikään ollut hyvää. Joskus annoin vain, että lakkasi vonkaamasta, mutta iloa en tästä saanut. Täyttä ajanhukkaa ne muutama minuutti, joten ei kiinnostanut vähäistä vapaa-aikaa siihen hommaan hukata.

Nykyisen kumppanin kanssa menee tuntikin sängyssä kerrallaan ja voisin harrastaa seksiä vaikka monta kertaa päivässä. On toki vielä aika tuore suhde ja voi kääntyä ajan kanssa tilanne päälaelleen, mutta niin kauan kuin halua on ja asioista voi puhua, apua löytyy.

Vierailija
60/90 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti löydät tuollaisen naisen jos olet komea mies ja laitat tason tarpeeksi alas. Kauniista naisista et löydä koska niille on ottajia enemmän kuin sulle. Kysynnän & tarjonnan laki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä