Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Gallup: Kolme suosikkikaupunkiasi, joissa olet käynyt

Vierailija
27.09.2008 |

Saa olla kotimaisia tai ulkomaalaisia.

Mun lista:

1. Istanbul

2. Dubai

3. Bangkok

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
27.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariisi, Wien, Funchal

Vierailija
22/29 |
27.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miami on toinen, joka vetää. Ei enää rannalle, vaan se tunnelma liikenteessä. Oikeastaan se on Orlandon jatke. Siellä kun on kaikenlaista, mutta silti Miami on mielessä must.

Kolmas suosikki on Rooma: näkemistä ja tunnelma - päivällä pitkällä lounaalla kadulla, illalla "kujilla".

No, voisin tähän kirjoittaa melkein kaupungin kuin kaupungin, jossa olen käynyt - jokaisesta on jäänyt jotain sydämeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
27.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 Kyllä olen samaa mieltä jonkun edellisen kanssa: Lontoo- jos on kyllästynyt Lontooseen, on kyllästynyt elämään (myös entinen kotikaupunkini)

2 Sydney (kaupungin sykettä ja rantaeloa edullisin hinnoin)

3 Dublin...

Vierailija
24/29 |
27.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Stockholm - minä ihan todella tykkään puhua ruotsia. Kesällä leppeä ilmasto ja ihmiset. Iso kaupunki, vaikkei jätti-huge, jossa riittää vieläkin samoiltavaa.

2. Trier - saksan kieli on myös hauskaa. Saksan vanhin kaupunki, jossa on luonnetta. Saa katsoa nähtävyyjksiä ja shoppailla. Ja käydä konditorioissa :))

3. Lontoo - täällä piisaa kaikkea. Ja siellä asuu kielikurssiemäntäni, jota pitäisi käydä katsomassa.

Vierailija
25/29 |
27.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rooma (paljon nähtävää, hyvä ruoka) ,

Amsterdam (kaupungin fiilis hyvä ja nuorekas)

Krakova (paljon nähtävää, erityisesti lähellä sijaitseva Auschwitz oli vaikuttava vaikka todella rankka paikka).

Vierailija
26/29 |
27.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köpis, Avignon

Vierailija
27/29 |
27.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon on tullut reissattua, tuonne haluan palata aina uudelleen. Uskomaton kaupunki.

Vierailija
28/29 |
27.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampuri, Wien, Upsala (+ Pariisikin on ihan ok ->paikkoja, joissa voisin asua Suomen lisäksi)

Vierailija
29/29 |
27.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Lontoo.. paljon nähtävää, historiaa ja kulttuuria.

2. Firenze, samoin paljon nähtävää, taidetta ja kauniit Toscanan maisemat ihan ovella.

3. Beirut. Ystävällinen, länsimainen kaupunki jossa on kuitenkin ropsaus itämaisuutta..