Petteri Orpo: Olen käytettävissä jatkokaudelle
Suomi on todella onnekas, että Orpon kaltainen valtiomies jatkaa puolueen puheenjohtajana ja pääministerinä vaalien jälkeen:
Kokoomuksen puheenjohtaja Petteri Orpo on käytettävissä puolueensa uudelle puheenjohtajakaudelle. Orpo kertoi asiasta kokoomuksen puheenjohtajapäivillä pitämässään ajankohtaiskatsauksessa. Orpo totesi puheessaan kokoomuslaisuuden olleen hänelle elämäntapa lapsesta lähtien. Viimeiset kymmenen vuotta puheenjohtajan työ on ollut osa elämää aamusta iltaan.
https://www.verkkouutiset.fi/a/petteri-orpo-olen-kaytettavissa-kokoomuk…
Kommentit (90)
Mielenkiintoisia ehdokkaita tarvittaisiin Orpon kilpailijoiksi etenkin naisissa: Anna Kaisa Ikonen ja Karoliina Partanen voisivat lähteä ehdolle. Ukkokööri on kuitenkin päättänyt toisin...
Täällä väki ei taida ymmärtää, että kyse on puolueen puheenjohtajuudesta, ei hallitukseen menosta ensi kaudella.
"Tämä työ on vielä kesken", sanoo Orpo. Okei, jos Orpo ei itse ymmärrä lopettaa "työtään", niin toivottavasti edes äänestäjät osaavat laittaa pelin poikki, kun seuraava mahdollisuus siihen on.
Orpo itse kehui kuukausia sitte,olevansa seuraavassa hallituksessa.On äänestäjien aliarviointia.
"Yleistuki tulee voimaan toukokuussa, se on tarveharkintainen eli yleistukea vähentävät pääomatulot, omaishoidon tuki, osittainen varhennettu vanhuuseläke, perhehoitajan palkkiot, tekijänoikeuskorvaukset."
www.kela.fi/ajankohtaista/yleistuki-korvaa-kelan-tyottomyystuet-toukoku…
Vierailija kirjoitti:
"Yleistuki tulee voimaan toukokuussa, se on tarveharkintainen eli yleistukea vähentävät pääomatulot, omaishoidon tuki, osittainen varhennettu vanhuuseläke, perhehoitajan palkkiot, tekijänoikeuskorvaukset."
www.kela.fi/ajankohtaista/yleistuki-korvaa-kelan-tyottomyystuet-toukoku…
Ove ja pääomatulot vähentävät yleistukea myös yli 55-vuotiailla.
Vierailija kirjoitti:
Orpon palkkaisin osaamisen perusteella puutarhatontuksi tai ovenpönkäksi.
Epäilen tuota josko sopiin puutarhatontuksi.
Vierailija kirjoitti:
Nyt jäitä hattuun arvostelijat. Petteri oivalsi ensimmäisenä irakilaisten olevan tärkeä voimavara Suomelle. Menneet vuodet osoittavat hänen olleen oikeassa, sitä ei voi edes vihervasemmisto kiistää.
Aivan, ilman irakilaisia oltaisiin vielä pahemmassa jamassa, puhumattakaan että puuttuisi myös somalit ja afgaanit.
Nyt jäitä hattuun arvostelijat. Petteri oivalsi ensimmäisenä irakilaisten olevan tärkeä voimavara Suomelle. Menneet vuodet osoittavat hänen olleen oikeassa, sitä ei voi edes vihervasemmisto kiistää.