Mitä suomalaiset naiset tekevät ulkomaanreissuilla?
Varsinkin nais seurassa. onko meno villiä ja estotonta?
Kommentit (102)
Vierailija kirjoitti:
Joidenkin ulkomaalaisten rantapojujen keskuudessa suominaiset tunnetaan "sellaisina, jotka eivät koskaan sano ei". Eikö tuo kerro jo tarpeeksi? 🤭
Miksi ette te suomimiehet pidä huolta suominaisten seksterveydestä? Rimanne on korkealla, haluatte Jennifer Lopezin?
Minä käyn sellaisissa paikossa joissa on vanhakaupunki. Ihania vanhoja rakennuksia ja kirkkoja. Käydään museoissa ja vaikkapa perhospuistoissa ym, syömässä hyvissä paikoissa ja kierrellään katsomassa nähtävyyksiä.
Siis yleensä kaupunkilomia. Istutaan terassilla ja katsellaan ohikulkevia ihmisvirtoja. Stressitöntä lomaa.
Noo, viime syksynä päädyin ranskalaisen hotellin saunaan englantilaisten rugbypelaajien kanssa.
Kaikenlaista sitä sattuu ja tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Tällä naisella on mielenkiintoinen YouTube-kanava, hän on käynyt jokaisessa maailman maassa ja tuolta voi seurata mitä on missäkin maassa tehnyt.
Olen itse kanssa seuraillut häntä. Todella inspiroiva ja mukava nuori nainen!
Vierailija kirjoitti:
Joidenkin ulkomaalaisten rantapojujen keskuudessa suominaiset tunnetaan "sellaisina, jotka eivät koskaan sano ei". Eikö tuo kerro jo tarpeeksi? 🤭
Ilmeisesti sinäkin olet tutustunut näihin ulkomaalaisiin rantapojuihin varsin läheisesti kun noin ovat sinulle asiasta kertoneet.
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö niin minä olen ihan varma, ettet sinä ole koskaan käynyt missään, etkä nähnyt yhtään "ran*tapojua" jonka kanssa olisit mitään puhunut.
Ei sillä tt-tu*ella toki ole tarkoituskaan matkustaa, ja työ*ttömyyskorvauskin on niin pieni, vaikka asum*istuenkin saat, että joudut vain lukemaan netistä mitä pah*at pojat kertoo.
Omaa kokemusta sinulla ei ole naisista, ei ulkomaanmatkoista eikä muustakaan.
Mutta ainahan sitä voi yrittää tr*ollata.
Ootko muuten koskaan miettiny miksi sinulla menne elämässä noin huonosti ja miksi edes pahasinkaan naisen ei sinusta kiinnostu?
Oisko tuo sinun luotaantyöntävä luonne este ihmissuhteille? Sä olet inh*ottava ihminen ja ajattelet esim naisista todella rumasti ja halv*eksivasti. Ei íhme, ettei sun seura kelpaa. Ei kukaan halua noin inhot*tavan ihmisen seuraan. Yäk
Kiertelen kaupungilla,käyn kirkoissa,museoissa ja nähtävyyksiä esim Kairossa ja Arabimaissa.No illemmalla syömään ja ostoskeskuksia ja Kreikassa ollessani aikaisin nukkumaan ja päivällä rannalla.Yleensä matkustan yksin,käynyt varmaan 20 kertaa yksin,ei taida riittää,ehkä 30 kertaa.
Vierailen Afrikassa. Kuuman eksoottista.
Reissaan kolmen ikäiseni eli yli nelikymppisen naisen kanssa.
Matkakohteet on kaupunkeja, käydään museoissa, ravintolaissa ja näyttelyissä. Välillä poiketaan kahville tai kaljalle. Kymmenen aikaan ollaan jo kämpillä hautomassa pakottavia jalkoja, kun ollaan kävelty aamusta iltaan.
Estottominta noissa reissuissa on varmaan se jos jaksetaan ottaa päivän kolmaskin viinilasi.
Samaa mitä miehet, eli nussivat.
Lenkkeilen vuoristossa, autoilen ympäri saarta, syön ja juon paikallisten suosimissa paikoissa ja iltaisin viihdyn pienissä bodegoissa joissa elävää musiikkia. 2 kertaa talvessa Kanarialla ihan yksin.
Vierailija kirjoitti:
Väärin. Ruotsalaiset ovat tunnetusti jakorasioita. Suomalaisia naisia kunnioitetaan.
Toisin kuin miehellä, naisella on yleensä muut syyt matkustaa kuin seksi. Seksi on varmaan se harvinaisin syy miksi naiset matkustelee, jotain Gambian matkoja lukuunottamatta.
Joo, tiedän, onhan se miehen vaikea kuvitella että meidän naisten päässä ei pyöri jatkuvasti seksi seksi seksi... huoh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menen etsimään kuumia miehiä ja pan0seuraa. Aina on saanut tarpeeksi ja helposti.
Nainen on kyllä täys luuseri jos ei suomesta saa munaa.
Samoin mies jos ei naista Suomesta saa.
Eikö ne ole lähinnä ukot jotka käy seksilomilla kehitysmaissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärin. Ruotsalaiset ovat tunnetusti jakorasioita. Suomalaisia naisia kunnioitetaan.
Kokeillaanko kunnioittaa kaikkia naisia huolimatta siitä, päättävätkö he harrastaa seksiä tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Toisin kuin miehellä, naisella on yleensä muut syyt matkustaa kuin seksi. Seksi on varmaan se harvinaisin syy miksi naiset matkustelee, jotain Gambian matkoja lukuunottamatta.
Joo, tiedän, onhan se miehen vaikea kuvitella että meidän naisten päässä ei pyöri jatkuvasti seksi seksi seksi... huoh.
Jos sitä seksiä haluaa niin paljon helpommalla ja halvemmalla pääsee kun menee vaikka Helsingin yöelämään.
Dokataan ja pannaan vieraita miehiä, mitä kuvittelet.
Riippuu varmaan ihan naisesta. Minä olen kiinnostunut taiteesta, historiasta ja luontokohteista, joten käyn museoissa, konserteissa, kävelyillä ihailemassa arkkitehtuuria ja ulkoilemassa hienoissa maisemissa. Lisäksi syön hyvin ja istuskelen kahviloissa. Eli varmaan tosi tylsää ja sovinnaista meininkiä ap:n näkökulmasta.