Mitä suomalaiset naiset tekevät ulkomaanreissuilla?
Varsinkin nais seurassa. onko meno villiä ja estotonta?
Kommentit (107)
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinä teet ulkomailla AP?
Työttömänä ja TT-tuella ei paljoa ulkomailla kuljeta. En ole koskaan käynyt, mutta olen kuullut, että naiset käy.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naureskellaan Maspalomasin dyyneillä miesten pikku kikkeleille ja roikkumunille.
Naiset ajattelevat miehiä, miesten sukuelimiä ja seksiä paljon harvemmin kuin kerran päivässä. Miehet miettivät näitä tutkitusti useita kertoja tunnissa.
Naisena ajattelen miesten sukuelimiä koko ajan mutta en osaa sanoa ajattelevatko miehetkin niitä koko ajan.
Syödään, naidaan ja juopotellaan. Järjestys vaihtelee.
Retkeilen ja vaellan.
Joko niin että auto vuokralle ja sen avulla päivävaelluksille kansallispuistoihin ja muualle (esim Irlanti, Skotlanti ja Saksa) sitten maa kiertäen.
Tai että menen paikkaan A ja sieltä 150-300km vaellus paikkaan B. Yleensä reitti niin että joka ilta voin yöpyä joko hostellissa, b&b:ssä tai hotellissa; yleensä tsekkailen waymarkedtrailsista mitä ihania reittejä löytyykään ja sitten joko yksin tai yhden kaverin kanssa nämä pitkät.
Muiden lomista on vaikea mennä sanomaan mitään, mutta itse en koksaan ole lähtenyt ulkomaille seksi mielessä.
Mulla on ukko kotona ja se riittää . Lomilla olen vain onnellinen, kun ei tarvitse olla miesseurassa ollenkaan vaan saa olla vain naisseurassa ja unohtaa seksin ym pakkopullat.
Kerrankin saa nukkua niin pitkään, kuin haluaa ja mennä valmiille aamiaiselle. Päivät saa ihastella nähtävyyksiä eikä tarvitse tehdä ruokaa vaan saa mennä valmiiseen pöytään ja saa ottaa viiniä eikä tarvitse huolehtia mistään eikä kenestäkään. Ihanaa!
Saa olla vastuussa vain itsestään.
Matkustan lähinnä aikuisen tyttäreri kanssa. Shoppaillaan, kierretään nähtävyyksiä, syödään hyvin. Viimeksi New Yorkissa
Niin miesten tapaista :( Mutta onneksi kaikki miehet ei ole tuollaisia.