Mistä naisilla on rahaa jatkuviin ulkomaanreissuihin?
Kun katson tuttujen naisten someja niin nämä ovat jatkuvasti ulkomailla. Ei normaali ihmisellä ole aikaa ja rahaa tuollaiseen.
Kommentit (187)
Alicante, lento menopaluu finnairila 172e esimerkiksi.
Naiset hoitaa raha-asiansa paremmin kuin miehet. Maksuhäiriöitäkin on vähemmän kuin miehillä.
Nahkavisa vinkumaan paikan päällä
Vierailija kirjoitti:
Naisilla aina mukana työntekoväline. Rahaa kun tarvitaan niin työntekoväline käy töihin niin kassaan kilahtaa rahaa, Naisten elämä niin helppoa
Sinullakin on mukana työntekoväline. Löytyy pakaroidesi välistä.
Vierailija kirjoitti:
Jätä tupakointi, viinan juonti, taksimatkat ja grilliruuat väliin, niin on.
Naisilla ei paljoa kulu rahaa yöelämässä. Aina löytyy joku tollo joka tarjoaa.
Varmasti olis mulla varaa,mut käytän rahani ihan jonnekki muuhun. Jäi mulla tossa tonni ylimääräistä viime kuussa,mut aina ei viitti elää nuukasti ja käyttää sit joskus tulevisuudessa. Joskus sitä haluaa elää tässä ja nyt ja nauttia rahoista.
Säästän palkkatulosta automaattisesti 500/kk eli yli 5000/v niin kyllähän noilla reissaa leppoisasti
Vierailija kirjoitti:
Naisilla aina mukana työntekoväline. Rahaa kun tarvitaan niin työntekoväline käy töihin niin kassaan kilahtaa rahaa, Naisten elämä niin helppoa
Tämä koskee Dubaissa matkaavia naisia.
Käyttämätön visasaldo on kuin elämätöntä elämää. Aina voi luottaa siihen, että kun parin kortin limitit on täynnä ruvetaan seukkaamaan ja mies pelastaa.
Minulla on palkka nettona noin 2 500€. Kyllä siitä jää rahaa matkusteluunkin.
Vierailija kirjoitti:
Mies ostaa pleikkarin ja bemarin romun. Sillä rahalla käy monia kertoja ulkomailla.
MIes juo viikossa 2 mäyräkoiraa kaljaa ja polttaa 5 askia röökiä. Siitä kertyy satanen ylimääräistä rahanmenoa viikossa.
Kun ei polta eikä kaljottele, säästää kuukaudessa jo 400 euroa. Vuodessa siitä tulee melkein 5000 egeä, jolla reissaa ihan kivasti.
Ap vahtaa ilmeisesti instavaikuttajia, jotka tekevät markkinointityötä ja saavat siihen sponssausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin olet viimeksi nähnyt naisia yöelämässä?
Ei matkustaminen ole nykyään kallista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin olet viimeksi nähnyt naisia yöelämässä?
Eilen
t. baarityöntekijä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä koskee Dubaissa matkaavia naisia.
MIehillä on persereikä, jota voi kaupitella. Asiakkaita riittää koska myös "heteromiehet" on siitä kiinnostuneita. Mikä estää? Ala rikkaaksi. Ei se ole sukupuolesta kiinni.
Koska he kävelee lompakon kanssa. Monet nuoret suomalaiset naiset käy ulkomailla mutta erikoista että miehet ei koko elämänsä aikana vaikka tekee töitä kymmeniä vuosia. Joku maksaa näille naisille mutta ei voida puhua mistä sillä joku voi pahoittaa mielensä.
Vierailija kirjoitti:
Koska he kävelee lompakon kanssa. Monet nuoret suomalaiset naiset käy ulkomailla mutta erikoista että miehet ei koko elämänsä aikana vaikka tekee töitä kymmeniä vuosia. Joku maksaa näille naisille mutta ei voida puhua mistä sillä joku voi pahoittaa mielensä.
Kyllä minä voin ihan avoimesti kertoa, että minulle maksetaan kirjanpidon tekemisestä. En keksi yhtään syytä, miksi minun pitäisi sitä salailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raha ei oo ongelma, aikaa on vähemmän.
Kaikilla meillä on 24 tuntia vuorokaudessa. Ei yhtään enempää eikä vähempää.
No, olen valinnut laittaa niistä työhon, perheelle, kodin hoitoon, nukkumiseen, "mökkeilyyn" jne... niin ei tule ulkomaille lähdettyä. Viimeksi olin 2023 viikon islannissa. Ehkä tulis reissattua jos ei olis perhettä tai/ja tuota loma-asuntoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinullakin on mukana työntekoväline. Löytyy pakaroidesi välistä.
Taas yllättyy fakta että muissa maissa ei ole niin paljoa homoja kuin suomessa.
En tupakoi, en kapakoi, en harrasta mitään kallista. Meillä on kaksi palkansaajaa, vain yksi auto, ei enää mitään lainoja. Vuoden aikana New Yorkissa, San Marinossa, Italiassa, Maltalla, Singaporessa. Osa puolison kanssa, osa koko perheellä. Jokainen voi päättää mihin rahansa käyttää.