20-vuotias poikani on saanut jostain käsityksen että kaikki naiset vihaavat miehiä
Juteltiin siis siitä että toivoisiko hän löytävänsä tyttöystävää. Vastasi että ei koska naiset nykyään vihaavat miehiä. Hämmennyin enkä oikein osannut sanoa mitään.
Mistä tuollainen käsitys on voinut tulla?
Kommentit (1053)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onhan naiset ihan mulkkuja. Ei ne miehiä vihaa, pikemminkin väheksyvät, osa halveksiikin.
Mutta koska raha liikkuu maailmassa paljolti miesten kautta, niin naiset sietävät miehiä. Aina tarpeen mukaan.
Eikä tuossa mitään uutta ole. Mutta nuorelle kundille on tietysti hämäävää oppia asteittain ikäviä totuuksia.
Vihan pyramidin mukaan tuo on miesvihaa.
Jopa miehistä vitsailu on miesvihaa.
Koska sama teko naisista on naisvihaa.
Hyvin yksinkertaista
Eikä ole. Miehet ovat etuoikeutettuja, joten he eivät voi uhriutua miesvihasta. Sama kuin joku valkoinen uhriutuisi rasismista.
No mene vaikka johonkin Aasian tai Afrikan maahan valkoihoisena ja katso kohtaatko rasismia.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ongelma on tyypissä, jos näkee mies vihaa kaikkialla. Itse en ole nähnyt.
M56
okei ritva
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onhan naiset ihan mulkkuja. Ei ne miehiä vihaa, pikemminkin väheksyvät, osa halveksiikin.
Mutta koska raha liikkuu maailmassa paljolti miesten kautta, niin naiset sietävät miehiä. Aina tarpeen mukaan.
Eikä tuossa mitään uutta ole. Mutta nuorelle kundille on tietysti hämäävää oppia asteittain ikäviä totuuksia.
Vihan pyramidin mukaan tuo on miesvihaa.
Jopa miehistä vitsailu on miesvihaa.
Koska sama teko naisista on naisvihaa.
Hyvin yksinkertaista
Eikä ole. Miehet ovat etuoikeutettuja, joten he eivät voi uhriutua miesvihasta. Sama kuin joku valkoinen uhriutuisi rasismista.
No mene vaikka johonkin Aasian tai Afrikan maahan valkoihoisena ja katso kohtaatko rasismia.
Se että valkoiset maanviljelijät tapettiin ei ole rasismia vaan oikeudenmukaisuutta.
Tosin, tilat vallanneet eivät saaneet satoa aikaiseksi ja siellä iski nälänhätä.
Vierailija kirjoitti:
Toisin, kuin ilmeisesti sinä, minä liikun tuolla ulkona todellisessa maailmassa, jossa tapaan mitä erilaisimpia ihmisiä: miehiä, naisia, pariskuntia jne.
Naiset eivät vihaa miehiä, eivätkä miehet vihaa naisia.
Se, ettet sinä ole "kelvannut" jollekin kiinnostuksen kohteellesi (tai joku kaverisi), ei ole riittävä "todiste" ainakaan minulle uskotella minkäänlaista vihaa sukupuolten välillä toisiaan kohtaan, kun se todellinen maailma nimenomaan osoittaa toisin.
Koeta pärjätä sen katkeruutesi ja vihasi kanssa.-
Voi, taas spermaviemäri keksimässä valheita kuinka kyse olisi jostain naaraasta joka ei huolinut minua.
Ei hätää, voin tehdä samaa teille
Voit ihan vapaasti tehdä meille ihan samaa, solvata sydämesi kyllyydestä, kuten varsin sujuvasti sen olet tehnytkin pitkin ketjua, ehkä useimmassakin samankaltaisessa aloituksessa.
Me emme loukkaanu, vaan yritämme ymmärtää, mikä sinun ongelmasi pohjimmiltaan on, jonka varjolla esität väitteitäsi lähes pakkomielteisesti, kuinka kaikki naiset vihaavat miehiä, elleivät ole jykeväleukaisia lentäjiä ymv, uskotellen sen olevan totta, sillä ei se tyhjästä ole tullut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M56
okei ritva
Ihan sama, jos joku näkee naisv ihaa kaikkialla. Itse en ole nähnyt, vaikka sekä sitä että miesv ihaa on. Mutta ei todellakaan koko ajan ja kaikkialla, enemmistönä on mukavia ihmisiä.
Liioittelu on aina jotenkin myötähäpeää herättävää, vie uskottavuuden.
N53
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä lapsellinen itkuiikka täällä on hourimassa itsekseen?
Huoris jankuttanut täällä taas päiväkaupalla omaa iänikuista naisvihaansa. Säälittävä inceli, vauva-palsta se ainoa kontakti naisiin.
Onko huoris yhtä kuin miesvihakiimanarttumällirännimätisäkkivittulimauli??? Tyyppi joka vinkuu 7-23 miesvihaa, laste ntappami sesta, tap pavista sairaanhoitajista, Sabrina jostakusta, kai somettajasta jne? Luulin, että huoris on vaan pikkisen yksinkertainen inkkeli, joka ei saa instabebejä. Siis tyhmä mutta vaaraton. Tuo miesviha.... on oikeasti vaarallinen ympäristölleen ja täysin seko.
Ei kaikki naiset vihaa. Arvioisin sen perusteella mitä työssäni näen, että noin 20-25% naisista vihaa miehiä. Todennäköisesti suhde on aika lailla sama miesten osalta naisia kohtaan.
t,konnari
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä lapsellinen itkuiikka täällä on hourimassa itsekseen?
Huoris jankuttanut täällä taas päiväkaupalla omaa iänikuista naisvihaansa. Säälittävä inceli, vauva-palsta se ainoa kontakti naisiin.
Onko huoris yhtä kuin miesvihakiimanarttumällirännimätisäkkivittulimauli??? Tyyppi joka vinkuu 7-23 miesvihaa, laste ntappami sesta, tap pavista sairaanhoitajista, Sabrina jostakusta, kai somettajasta jne? Luulin, että huoris on vaan pikkisen yksinkertainen inkkeli, joka ei saa instabebejä. Siis tyhmä mutta vaaraton. Tuo miesviha.... on oikeasti vaarallinen ympäristölleen ja täysin seko.
Samaa mieltä. Huoris on omiaan jankkaava nuorehko, mummoja, villasukkia ja heijastinliivejä pilkkaavat onneton pikkuincel.. Tämä mällisäkki on oikeasti naisille vaarallinen, josta poliisikin voisi kiinnostua. Täysin fanaattinen raivohullu, joka on riehunut palstalla ainakin tuosta häntä kovasti triggeröivästä vanukasketjusta alkaen, eli vuodesta 2014. Miettikää, 12 vuotta naisvihaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M56
okei ritva
Jussi on nimi. Ja ei se näköjään iso vika tarvi olla sullakaan, kun se on päässä.
Vierailija kirjoitti:
Ei vihata vaan rakastetaan :)
Lukuisat ketjut tälläkin palstalla osoittaa miten mielenkiintoisella tavalla näytätte rakkautenne.
Naisista kun kirjoittaa samalla tavalla, se on naisvihaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M56
okei ritva
Ihan sama, jos joku näkee naisv ihaa kaikkialla. Itse en ole nähnyt, vaikka sekä sitä että miesv ihaa on. Mutta ei todellakaan koko ajan ja kaikkialla, enemmistönä on mukavia ihmisiä.
Liioittelu on aina jotenkin myötähäpeää herättävää, vie uskottavuuden.
N53
okei ritva
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisin, kuin ilmeisesti sinä, minä liikun tuolla ulkona todellisessa maailmassa, jossa tapaan mitä erilaisimpia ihmisiä: miehiä, naisia, pariskuntia jne.
Se, ettet sinä ole "kelvannut" jollekin kiinnostuksen kohteellesi (tai joku kaverisi), ei ole riittävä "todiste" ainakaan minulle uskotella minkäänlaista vihaa sukupuolten välillä toisiaan kohtaan, kun se todellinen maailma nimenomaan osoittaa toisin.
Koeta pärjätä sen katkeruutesi ja vihasi kanssa.-
Voi, taas spermaviemäri keksimässä valheita kuinka kyse olisi jostain naaraasta joka ei huolinut minua.
Voit ihan vapaasti tehdä meille ihan samaa, solvata sydämesi kyllyydestä, kuten varsin sujuvasti sen olet tehnytkin pitkin ketjua, ehkä useimmassakin samankaltaisessa aloit
Kultapieni, en ole koskaan kirjoittanut mitään jykevälaukaisista lentäjistä.
Kaikki naiset vihaavat miehiä. Ette te täällä mitään positiivista miehistä puhu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M56
okei ritva
Jussi on nimi. Ja ei se näköjään iso vika tarvi olla sullakaan, kun se on päässä.
Okei ritva
Et sinä mitään positiivista ansaitsekaan. Olet kuvottava.
Vierailija kirjoitti:
Ovatko kaikki palstan ketjut minusta?
Tehän muuten kirjoitatte aina vain omista puolisoistanne.
Vastaus kommenttiin 914 :
Kyllä me puhumme paljonkin positiivista. Myös miehistä. Ja myös täällä.
Uskottele toki, mitä ikinä haluat.
Whatever rocks your boat :)
Vierailija kirjoitti:
Aika jännä mistä tuollainen voi tulla, TOSI JÄNNÄ ON! :D
Riittää kun aukaisee tämän sontakaivon, niin se riittää. Ei tarvi edes viestin avautua kun jo syöpäinen miesviha tunkee nokkaan.
Joku ei tarvitse miettiä. Täälläkin tuli heti vastaan sinun kaltainen suoltamaan naisvihaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovatko kaikki palstan ketjut minusta?
Tehän muuten kirjoitatte aina vain omista puolisoistanne.
Sinä kyllä pidät huolen siitä, että palstan ketjut kääntyvät nimenomaan sinuun, narsisti.
Koeta pärjätä sen katkeruutesi ja vihasi kanssa.
-