Opettaja närkästyi, kun joku uskaltaa ojentaa nuoria
https://www.hs.fi/suomi/art-2000011798225.html?utm_medium=promobox&utm_…
On se kauheaa, kun lasten pitäisi osata käyttäytyä.
Kommentit (1434)
Degree Programme in Business Information Technology, Developing Digital Services (BIT)
https://ops.laurea.fi/212701/en/69076/255384
(coin) Suorita tuo Jos haluat super-rikkaksi. $1 billion net worth advice.
Noin yksinkertainen Asia.
Building a $1 billion net worth typically requires starting or owning a highly scalable business—such as in technology, finance, or real estate—and scaling it to a massive valuation. Accumulating this amount of wealth is achieved through compounding asset values and equity, rather than saving a salary.
The World’sReal-Time Billionaires
https://www.forbes.com/real-time-billionaires/
There is no single degree that guarantees a billion-dollar net worth. However, analyzing the education of the world's wealthiest people reveals distinct patterns: studying Business/Economics or STEM (Engineering/Computer Science) and attending an elite university provide the strongest statistical foundation.
1. The Best Degrees
Business & Economics: This is the most common path. It provides the financial acumen, management skills, and networking needed to scale a massive enterprise.
Engineering & Computer Science: The second most popular route. Tech founders often leverage a deep understanding of software or systems engineering to build disruptive, scalable products (e.g., Jeff Bezos, Mark Zuckerberg, and Elon Musk)
Degree Programme in Business Information Technology, Developing Digital Services (BIT)
https://ops.laurea.fi/212701/en/69076/255384
(coin)
Olihan Sulla liikatalous ja IT-ala. Muuten sulle nauretaan.
Joku idiootti tollo mokaa tuossakin menee huonommalle linjalle.
Toki jos on idiootti mokaaja sitten EI ole suorittanut tuota. Muut on.
Minua kiinnostaa huonosti palkatut alat sanoi tollo Kun korkeakoulussa opiskeli. Miksi edes opiskelet.
Korkeakouluun haetaan jotta menee korkeasti palkatulle alalle. Korkeakoulu ja korkeampi palkka.
Itse valitsen parhaimman Alan kerran saa itse valita?
Valutseeko joku muu sinun puolestasi. Onko Sulla joku jakautunut persoona joka valitsee huonoja aloja. Valitat miksi Olen huonosti palkattu.
Muuten jos itse valitsisi loogisin ala olisi parhaiten palkattu ala.
Kerron kehitysvammasille idiooteille kuinka fiksu valitsee opiskelu paikkanssa.
Ahaa tuolla alalla tienataan haluan olla super-rikas. Eli siis valitsen tuon Alan.
Kehitysvammanen menee huonosti palkatulle alalle ja valittaa Kun toinen opiskeli korkea palkka alaa. Saa osaamistaan vastaavaa palkkaa.
Ei asioita valita minusta tuntuu tai tuo olisi hauska homma. Lapset ajattele noin.
Aikuinen pohtii jaahas haluan tienata paljon ja noin se onnistuu.
Aikuinen ihminen pohtii mietii analysoi rauhassa. Ahaa tuo on kannattavaa puuhaa.
Analysoi omat vahvuudet parantaa osaamistaan ja onnistuu.
Aikuisten kouluissa opiskellaan rahan tuottamista jotta rahaa on paremmin kuin tarpeeksi.
Aikuisten koulussa opiskellaan liiketaloutta ja IT-alaa.
Hassut lasten leikki ammatit oli hauskoja juttuja eskarissa.
Hassu ammatti on hassulla palkalla.
Aikuisten ammateista saa aikuisen palkkaa.
Haluan oliskella surkea palkkaista alaa ja valittaa Koko ajan huonoa palkkaani. Olen idiootti.
Aikuiset valitsee ammattinsa palkan mukaan itselleen sopiva palkka ja ammatti sen mukaan.
Ihan se ja sama millanen homma.
Kuhan saa ainakin +10 000€/kk palkkaa.
Tuolla tavalla pohditaan aikuisten ammatteja.
Varmaan joku 15 vuotias iloitsee jee eka duunipaikka +2000€/kk ilman koulutusta ja osaamista.
Tottakai voi jatkaa +2000€/kk 15 vuotiaana saatua hommaa ilman osaamista ja koulutusta seuraavat 50 vuotta.
24 tuhatta vuosi
240 tuhatta 10 vuotta
1,2 miljoona 50 vuotta.
Toki toki noinkin voi onnistua.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai voi jatkaa +2000€/kk 15 vuotiaana saatua hommaa ilman osaamista ja koulutusta seuraavat 50 vuotta.
24 tuhatta vuosi
240 tuhatta 10 vuotta
1,2 miljoona 50 vuotta.
Toki toki noinkin voi onnistua.
Valitat huonoa palkkaa +2000€/kk
Vaikka palkkasi Koko ajaltasi 50 vuotta on 1,2 miljoonaa euroa.
Hahmotatko uraasi Edes 15-65 vuotiaaksi.
Idiootti pelle menee poliisikouluun.
Fiksut menee liiketalous ja IT-alan kouluun.
Noin se vaan on.