Opettaja närkästyi, kun joku uskaltaa ojentaa nuoria
https://www.hs.fi/suomi/art-2000011798225.html?utm_medium=promobox&utm_…
On se kauheaa, kun lasten pitäisi osata käyttäytyä.
Kommentit (1200)
Mahram mahran nainen EI ole ihminen.
Taidan muuttaa tohon maahan asumaan Miesten maa.
Miehen paratiisi maa tuo Mahram mahran.
Kohta muutan mahran maa parempi paikka Miehelle.
Tai perusta puolueen joka ajaa miesten oikeuksia ja ottaa oikeudet naisilta pois.
Oisko kannatusta 2027 vaaleihin. Miesten maaksi Suomi. 2027 vaali teemalla.
Mahram puolueen karismaattinen johtaja.
Kanantan Mahram arvoja koska Olen mies.
Mahram mahram maaksi Suomi 2027 vaali teema.
Jokaisen miehen kannattaisi kannatta Mahram arvoja. Miesten maa.
Toki nynny miehet alistuu naisille.
Oikeat miehet kannatta Mahram arvoja.
Oisko aika miesten ottaa valta suomessa 2027 Mahram arvoja. Toki seuraavat vaalit on 2031.
Karismaattinen Mahram maa.
Koulutuskielto: Tytöiltä on kielletty peruskoulun jälkeinen opiskelu ja yliopistokoulutus. Afganistan on ainoa maa maailmassa, jossa toisen asteen koulutus on evätty tytöiltä.Työelämä ja liikkuminen: Naisten työssäkäynti on rajoitettu minimiin, ja heidän osallistumisensa esimerkiksi kansalaisjärjestöjen toimintaan on pääosin estetty. Nainen ei saa poistua kotoaan ilman miespuolista holhoojaa (mahram).Oikeudet ja väkivalta: Naisten ja miesten välinen tasa-arvo on poistettu lainsäädännöstä. Tammikuussa hyväksytty uusi rikoslaki on herättänyt kansainvälistä huolta, sillä se heikentää naisten oikeutta hakea turvaa väkivaltatilanteissa tai tehdä ilmoituksia ilman aviomiehen lupaa.Näkyvyys ja ääni: Naisten ääntä ei saa kuulua julkisilla paikoilla, mediassa tai televisiossa. Heidän vaatetuksensa on säädelty tarkasti, ja kasvot on peitettävä julkisuudessa.
Mahram puolueen karismaattinen johtaja.
Sano ei naisten oikeuksille.
Aina kannattanut miesten maita Mahram maa.
Idiootti valtiot antaa naisten pilata kaikki.
Naisille ei kuulu ihmisoikeudet vaali teema 2027.
Aina kannattanut miesten maita Mahram maa.
Tolla vaali teemalla menen ehdokkaaksi vaaleihin
Vien kaikilta naisilta ihmisoikeudet ja palautan miesten arvokkuuden. Mahram maa.
Oppii naiset paikkansa Mahram maassa.
Koulutuskielto: Tytöiltä on kielletty peruskoulun jälkeinen opiskelu ja yliopistokoulutus. Afganistan on ainoa maa maailmassa, jossa toisen asteen koulutus on evätty tytöiltä.Työelämä ja liikkuminen: Naisten työssäkäynti on rajoitettu minimiin, ja heidän osallistumisensa esimerkiksi kansalaisjärjestöjen toimintaan on pääosin estetty. Nainen ei saa poistua kotoaan ilman miespuolista holhoojaa (mahram).Oikeudet ja väkivalta: Naisten ja miesten välinen tasa-arvo on poistettu lainsäädännöstä. Tammikuussa hyväksytty uusi rikoslaki on herättänyt kansainvälistä huolta, sillä se heikentää naisten oikeutta hakea turvaa väkivaltatilanteissa tai tehdä ilmoituksia ilman aviomiehen lupaa.Näkyvyys ja ääni: Naisten ääntä ei saa kuulua julkisilla paikoilla, mediassa tai televisiossa. Heidän vaatetuksensa on säädelty tarkasti, ja kasvot on peitettävä julkisuudessa.
Mahram, mahram sanoi mies joka haluaa kunniotusta.
Moi mun nimi on abdi tulin soomi haluan mukaan politika ajaa soomi miesten oikeuksia.
Soomi miehen oikeudet huonot soomi mun Mahram maassa miehen oikeudet on.
Haluan auta soomi miesten oikeuksien saamisessa.
Valitse minut eduskuntaan ajamaan Mahram arvoja.
Olen abdi mun supi suomalainen miespuolinen Kaveri koitti hakea kela raha ei sannut ollenkaan. Kela sanoi kaikki rahat annettu ulkoomalaisille naisille. Kaikki soomi raha loppu. Suomalaiset naiset antoivat kaikki raha ulkoomalaisille naisille.
Mua harmitti mun Suomi Kaveri puolesta.
Itse abdi ei hae kela Raha oma yritys tuota hyvin.
Mua harmita kauheasti mun miespuolisen Kaveri puolesta soomi mies ei arvoteta oma maassa ollenkaan.
Sanoin soomi Miehelle Mahram maassa miehen oikeudet on.