Opettaja närkästyi, kun joku uskaltaa ojentaa nuoria
https://www.hs.fi/suomi/art-2000011798225.html?utm_medium=promobox&utm_…
On se kauheaa, kun lasten pitäisi osata käyttäytyä.
Kommentit (1200)
Vierailija kirjoitti:
Mulle sanottiin suorita AMK saat hommia Valtiovarainministeriön agenttina.
Mulle sanotiin suotita ylempi AMK saat kelpoisuuden 10 000€- 20 000€ kuukausi palkalla oleviin psykopaatti virkoihin.
Siksi haen noita haluan tuon 20 000€ kuussa itselleni. 240 000€ vuodessa.
Tuon takia nuo tutkinnot suoritetaan raha motiivi.
Tapan kaikki jotka tulee mun tielle. Ilman armoa, ilman katumusta.
Kohta Alan tappamaan sanoi Valtiovarainministeriön agentti ja mulla on sotilaskoulutus on aika kunnon taidot tappamiseen. 100% tappokone.
Kohta alkaa jokainen saamaan realismia KUKA on kuka.
Otan vasaran ja puukon laitan laukkuun.
Etsin kotisi tiiirikoin lukon.
Etsin sinut vasaralla isken kuolettavan iskun.
Puukko on leikkaamista varten.
Ottasin aika tosissani Valtiovarainministeriön virkamiehen uhkaikaukset jotka se tekee oikeasti.
Olen 100% mielipuolinen tappaja siksi Mut palkattiin Valtiovarainministeriön virkamiehen hommiin kunnon palkalla.
Tollasella asenteella. Saa tollasia miesten hommia. Itkupillit tekee muita hommia.
Sotilais koulutus SE on tarkoitettu mielipuolisille murhaajille. Valtiovarainministeriön virkamiehen hommiin palkataan kouluttautuneet murhaaja mielipuolet kunnon palkalla.
Tosta vastaus tuohon KUKA suorittaa tuollasia.
Suomessa on sellanen pakollinen mielipuoli murhaaja koulutus jota kutsutaan sotilaskoulutus.
Itsekkin aattelin en halua armeijaan Kun olisi muuta puuhaa ja voisi uraa luoda.
Ei se sopinut pakkoarmeijaan mielipuoli murhaaja koulutuksella. Aloin vihaamaan kaikkea ja kaikkia 100% ja haluan tappaa.
Minun käytösnumero putosi ysistä kutoseen kun unohtui purkka suuhun kun mentiin Valamon luostarin pääkirkkoon luokkaretkellä.
Kauhea paikka Suomi vasten tahtoaa joutuu mies armeijaa vaikka ei halua.
Haluan miljoona euroa korvauksia tuosta.
Joutuu armeijaan vaikka ei halua menee Koko ura pilalle.
Vierailija kirjoitti:
Kauhea paikka Suomi vasten tahtoaa joutuu mies armeijaa vaikka ei halua.
Haluan miljoona euroa korvauksia tuosta.
Joutuu armeijaan vaikka ei halua menee Koko ura pilalle.
Seuraava nainen joka sanoo naisille oikeuksia Tapan sen samantien. Pena ihan oikeassa on Kun vihaa naisia ja suomea.
Miehille oikeuksia olisi aika hieno juttu suomen kaltaisessa maassa pakkoarmeija pois.
Vierailija kirjoitti:
Miehille oikeuksia olisi aika hieno juttu suomen kaltaisessa maassa pakkoarmeija pois.
Menee sellaset jotka kokee tarvetta armeija koulutukselle. Jotkut ei halua armeijaa.
Aika harva mies haluaa tuhlata aikaansa armeijassa joka EI ole menossa armeija tai virkamies uralle.
Sotilaskoulutus on turhaa jos ei ole psykopaatti mielipuoli joka haluaa tappaa.
Vierailija kirjoitti:
Sotilaskoulutus on turhaa jos ei ole psykopaatti mielipuoli joka haluaa tappaa.
Vaarallinen sotilas apua, apua sanoi kehitysvammainen.
Tollaset itkupillit ei saa tutkintoja valmiiksi ja kunnon palkkaa oikeista hommista.