Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen päihde kannabis?

Vierailija
07.02.2026 |

Voisiko olla hyvä korvike vaikkapa alkoholille?

Kommentit (213)

Vierailija
181/213 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

169:

Jos olet oikeasti entinen pilvipää tiedät, että pudia ostetaan tyypillisimmin vakimyyjältä, joka tuntui kasvattajan tai pari, eikä tämä tyyppi myy muuta kuin pudia. No, ehkä sieniäkin.

Taipumus addiktioon on ensisijaisesti geneettistä, vaikka ympäristötekijät siihen voimakkaasti vaikuttavat. Kenestäkään ei tule päihdeongelmasta sen takia millaista ainearsenaalia joku diilaa.

Voitte keksiä omille addiktioille tekosyitä niin paljon kun haluatte. Että saatte jatkaa pilven polttamista.

Jos saisi suomeen saman lain kuin on esim. saksassa ja tsekeissä niin poliisi ei joutuisi turhaan jahtaamaan harmittomia pössyttelijöitä. Sekin on nähty ettei rankaiseminen toimi. Suomi on kokeillut sitä vuosikymmeniä ja tuloksena on yksi pahimpia huumeongelmia euroopassa. 

Vierailija
182/213 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole havainnut mitään haittoja tai ongelmia. Liotan syksyllä keräämäni valkopilkkuiset, punalakkiset sienet kirkkaassa alkoholissa. Lisään tuota liuosta löylyveteen. On mukavan rentouttavat ja harmittomat löylyt. En ymmärrä miksi kehittelemääni tuotetta ei myydä lähikaupassa. Lentolöylyliuos lailliseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/213 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun käyttäjät kertovat millainen päihde kannabis on niin kannabiksen vastustajat saavat hepulin. Keksivät vaikka mitä haittoja ja näkevät kannabispsykooseja joka puolella. Kun ei ole oikeaa syytä kieltoon niin mikä tahansa tekosyy kelpaa. Porttiteoria kannabispiikit ja uusimpana huuto oksentaminen. 

Jos kannabis olisi puoleksikaan niin haitallinen kuin kannabiksen vastustajat väittävät niin kannabis ei olisi niin suosittua kuin se on. Yleisin laittomista päihteistä. Kymmenen uutisten mukaan joka viides aikuinen viihdekäyttää jotain laitonta ja ylivoimaisesti eniten kannabista. Laittomuus on se kannabiksen oikeasti suurin haitallisuus.

Vierailija
184/213 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

169:

Jos olet oikeasti entinen pilvipää tiedät, että pudia ostetaan tyypillisimmin vakimyyjältä, joka tuntui kasvattajan tai pari, eikä tämä tyyppi myy muuta kuin pudia. No, ehkä sieniäkin.

Taipumus addiktioon on ensisijaisesti geneettistä, vaikka ympäristötekijät siihen voimakkaasti vaikuttavat. Kenestäkään ei tule päihdeongelmasta sen takia millaista ainearsenaalia joku diilaa.

Kannabiksen vastustaja teeskentelee toisinaan entistä käyttäjää. Tietenkin sille käy aina huonosti. Melkoinen ihme että on elossa. 

Vierailija
185/213 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse imppaan Liimaa. Ei mitään haittavaikutuksia.

Bostik on hyvä merkki. Kestopren aika pahan hajuista.

Vierailija
186/213 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ihan hyvä vaihtoehto Alkoholille tuokin. Joskus nuorena kokeilin.

Vierailija
187/213 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ihan hyvä vaihtoehto Alkoholille tuokin. Joskus nuorena kokeilin.

Kokeilitko myös bensan imppausta?

Vierailija
188/213 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Imppaaminen on ehkä tuhoisinta aivoille mutta se ei ole laitonta. Saat käyttää ihan rauhassa.

Vierailija
189/213 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai millainen päihde kannabis on? No vähiten haitallinen ja siinä on se etu että siihen ei ainakaan kuole.

Vierailija
190/213 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narkkareita ne pilvipäätkin on yrittävät vain saada itseään näyttämään paremmalta selittelemällä.

Vierailija
191/213 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narkkareita ne pilvipäätkin on yrittävät vain saada itseään näyttämään paremmalta selittelemällä.

Kannabis on ainoa päihde mitä on viime vuosina sallittu ja laillistettu pitkin maailmaa. Huumeen siitä tekee vain laki. 

Vierailija
192/213 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannabis on paras päihde ja lisäksi vähiten haitallinen.

Vierailija
193/213 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro vähemmän haitallinen päihde jos tiedät sellaisen. Ihmiset ovat aina halunneet päihteitä niin järkevintä on sallia sellaiset päihteet joista on vähiten haittaa. 

Vierailija
194/213 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloituspostaajana miettisin kannattaako kuunnella näitä ihmisiä joilla ei ole mitään kokemusta aiheesta. Itse en antaisi näille mielipiteille mitään arvoa. 

Minulla on kokemusta ja voin sanoa että älä koskaan kokeile kannabista, tuhoat elämäsi.

Minulla on myös kokemusta. Vaihtamalla alkoholin kannabikseen, pelastat elämäsi. 

Eli korvaamalla ruton kupalla pelastuu? Raittius on parempi vaihtoehto kuin pään sekoittaminen.

Vierailija
195/213 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö aivot nopeasti ja pysyvästi.

Vierailija
196/213 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloituspostaajana miettisin kannattaako kuunnella näitä ihmisiä joilla ei ole mitään kokemusta aiheesta. Itse en antaisi näille mielipiteille mitään arvoa. 

Minulla on kokemusta ja voin sanoa että älä koskaan kokeile kannabista, tuhoat elämäsi.

Minulla on myös kokemusta. Vaihtamalla alkoholin kannabikseen, pelastat elämäsi. 

Eli korvaamalla ruton kupalla pelastuu? Raittius on parempi vaihtoehto kuin pään sekoittaminen.

Päihteitä käytetään tykkäsit tai et. Mitään oikeaa syytä ei ole kannabiksen kieltoon. Jos olisi niin ei olisi tarvinut keksiä tekosyitä kuten porttiteoria.

Vierailija
197/213 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syö aivot nopeasti ja pysyvästi.

Uusi tutkimus kertoo että kannabis on hyväksi keski-ikäisten aivoille. Kannabis muuten vaikuttaa reseptorien kautta eikä syö aivoja ollenkaan.

Vierailija
198/213 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannabis on hyvä vaihtoehto esimerkiksi alkoholille. 

Suosittelen kokemukseen perustuen. 

Se on niin hyvä vaihtoehto että on mennyt maku juomisesta. Ikä pahensi krapuloita niin se oli viimeinen niitti. Se tässä ottaa päähän että kannabis on laitonta. Itse käyttö ei aiheuta ongelmia mutta kiinni jääminen aiheuttaa. Saataisi edes se salliminen mikä on monessa euroopan maassa.

Vierailija
199/213 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punasilmäisyys ja munchiesit katosivat kun oli muutama kymmenen grammaa käytettynä alla ja aloin saamaan toleransseja. Liian rajujen lajikkeiden tai övereiden aiheuttamat paniikitkin katosivat. Saan eksistentiaalisia paniikkeja enää jos juon liian vahvaa avaruuskaakaota. Syötynä kannabis ei häviä miedohkoille sienitripeille koska syöty, hyvin dekarboksyloitu THC muuttuu kehossa noin kymmenen kertaa vahvemmaksi THC:ksi. En jaksa nyt muistaa mitä ne olivat =)

Vierailija
200/213 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannabis on hyvä vaihtoehto esimerkiksi alkoholille. 

Suosittelen kokemukseen perustuen. 

Se on niin hyvä vaihtoehto että on mennyt maku juomisesta. Ikä pahensi krapuloita niin se oli viimeinen niitti. Se tässä ottaa päähän että kannabis on laitonta. Itse käyttö ei aiheuta ongelmia mutta kiinni jääminen aiheuttaa. Saataisi edes se salliminen mikä on monessa euroopan maassa.

Kieltolain olemassaolo aiheuttaa aivan liikaa turhia kuumotuksia. Onneksi voi vapottaa ja syödä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi