Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itse miehenä rakastun naisiin jotka ovat taitavia käsistään ja osaavat paljon asioita

Vierailija
07.02.2026 |

Siinä on jotain todella huikeaa.

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä tulevaisuuden naiset? Ei osata edes kaunokirjoitusta, kun vaan koneella kirjoitetaan. 

Käden ja aivojen yhteistyötä pitäisi arvostaa. 

Aikamoinen yleistys. Ovatko miehet muuten parempia kirjoittamaan käsin?

Vierailija
22/58 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostatko mulle häälahjaksi keramiikkauunin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä on erilaisia kiinnostuksen kohteita. Toiset tykkäävät leipoa, toiset askarrella, toiset neuloa, toiset lukea, toiset siivota, toiset meikata, toiset liikkua, toiset ulkoilla, toiset katsoa taidetta, toiset laulaa, toiset soittaa, toiset puhua. Miehenä kannattaa miettiä, mikä viehättää itseään eniten naisessa. 

Vierailija
24/58 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikästä kun nainen osaa lyhentää farkuistani lahkeet ja vaihtaa vetoketjun 👍

Vierailija
25/58 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään naiset opiskelee yliopistoissa aivan turhia tutkintoja. Paljon sanoja, vähän tekoja. Miehellä taas jos on huono matikkapää niin he syrjäytyvät.

Juuri näin. Esimerkiksi lääkiksen opiskelijoista enin osa on nykyään naisia ja turhempaa ammattiahan ei löydy. Eiku. . . 

Vierailija
26/58 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö, miehet haluaa uhkean mimmin.

Vierailija
27/58 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisillä on erilaisia kiinnostuksen kohteita. Toiset tykkäävät leipoa, toiset askarrella, toiset neuloa, toiset lukea, toiset siivota, toiset meikata, toiset liikkua, toiset ulkoilla, toiset katsoa taidetta, toiset laulaa, toiset soittaa, toiset puhua. Miehenä kannattaa miettiä, mikä viehättää itseään eniten naisessa. 

Ulkonäkö. 

Vierailija
28/58 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä haluan hopeapajan!

Vierailija
29/58 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa seurata käytettyjen markkinoita, uusi uuni voi maksaa enemmän kuin häät :D

Vierailija
30/58 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä! Valitettavasti nykyaikana naiset eivät enää paljoa osaa.

Eipä tuo näytä menoa haittaavan.

Vierailija
31/58 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä tulevaisuuden naiset? Ei osata edes kaunokirjoitusta, kun vaan koneella kirjoitetaan. 

Aloituksessa puhutaan vaan naisista. Mutta, onhan se outoa kun nuoren pojan nimmari on jonkinlainen puumerkki, tägi tai suttu, josta ei selviä nimi. Vaikka olisi Muhis esim.

Vierailija
32/58 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään naiset opiskelee yliopistoissa aivan turhia tutkintoja. Paljon sanoja, vähän tekoja. Miehellä taas jos on huono matikkapää niin he syrjäytyvät.

Mulla on yliopistotutkinto mutta osaan silti kehrätä, kutoa, neuloa, värjätä, säilöä, verhoilla, tehdä astioita mm. savesta ja puusta jne jne. Opiskelen myös avoimessa yliopistossa lisää. Nämä asiat eivät sulje toisiaan pois.

Ymmärrän että huono matikkapää harmittaa, mutta voitko avata miten siitä seuraa automaattisesti syrjäytyminen?

No ei aina, mutta usein. Epäloogisuus on yhteydessä heikkolahjaisuuteen. Jos ei ole looginen, ei oikein pärjää työelämässä.

Vierailija
33/58 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa sanoi minun mieheni minusta 30v sitten - hän halusi naisen joka ei ole "kauko-ohjattava" vaan aikaansaava ja itsenäinen. Vahva nainen ei häntä todellakaan pelottanut - ei edes se että olin yh. 

Sama tietty toisinpäin, kädettömällä miehellä jolla liikkuu vain peukalot näppiksillä ei tee mitään!

Vierailija
34/58 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä ostos. Siinä tuhkaa myös aviomiehen kätevästi.

Vierailija
35/58 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin nuorena, että on ihan luonnollista että osaan ommella vaatteita, verhoja, kutoa, virkata, ommella, viedä verkot, lämmittää sauna, tehdä ruokaa, pihatyöt  jne. jne. Ja odotin että totta kai miehilläkin on kädentaitoja.  Sainpa oppia, ettei näin ole. Ja opin myös, että miehille tärkeintä on seksikäs ulkonäkö, ei muu.

Vierailija
36/58 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksikästä kun nainen osaa lyhentää farkuistani lahkeet ja vaihtaa vetoketjun 👍

Niin, ihan kuin äiti.

Vierailija
37/58 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloituksessa puhutaan vaan naisista. Mutta, onhan se outoa kun nuoren pojan nimmari on jonkinlainen puumerkki, tägi tai suttu, josta ei selviä nimi. Vaikka olisi Muhis esim.

Eihän mies osaa käsillään muuta tehdä kuin aukoa kaljatölkkejä. Niiden palauttaminen kauppaan sensijaan ylittää kyvyt.

Ja joo, jotain Juhiksia ja Kuuppia ne on. ES:llä ja paistopistepullilla lihoneita rasvapalloja.

Vierailija
38/58 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen oli vähän pakko olla toimelias, osata leipoa ja ommella, vaatteitakin tehtiin itse. ihmiset arvostaa aina jos heille antaa hyvää ruokaa. Nyt vanhana tykkään vain pelata koneella jotain kiireetöntä  älypeliä esim palapelit. On koneella helpompi kuin oikeat palat pöydällä.

Vierailija
39/58 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luulin nuorena, että on ihan luonnollista että osaan ommella vaatteita, verhoja, kutoa, virkata, ommella, viedä verkot, lämmittää sauna, tehdä ruokaa, pihatyöt  jne. jne. Ja odotin että totta kai miehilläkin on kädentaitoja.  Sainpa oppia, ettei näin ole. Ja opin myös, että miehille tärkeintä on seksikäs ulkonäkö, ei muu.

Ja myöhemmin tulit siihen tulokseen, että tuo kaikki osaamisesi on luonnotonta?

Vierailija
40/58 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni suullinen osaaminen on tärkeämpää

ja tähän liittyen tärkeiden asioiden sisäistäminen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi