Itse miehenä rakastun naisiin jotka ovat taitavia käsistään ja osaavat paljon asioita
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Mä luulin nuorena, että on ihan luonnollista että osaan ommella vaatteita, verhoja, kutoa, virkata, ommella, viedä verkot, lämmittää sauna, tehdä ruokaa, pihatyöt jne. jne. Ja odotin että totta kai miehilläkin on kädentaitoja. Sainpa oppia, ettei näin ole. Ja opin myös, että miehille tärkeintä on seksikäs ulkonäkö, ei muu.
Minkä ikäinen olet? Meillä nuo(kin) taidot ovat vielä olleet arvossaan. Moni meidän harrastuksistakin jäisi ilman kädentaitoja. 46&47v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisillä on erilaisia kiinnostuksen kohteita. Toiset tykkäävät leipoa, toiset askarrella, toiset neuloa, toiset lukea, toiset siivota, toiset meikata, toiset liikkua, toiset ulkoilla, toiset katsoa taidetta, toiset laulaa, toiset soittaa, toiset puhua. Miehenä kannattaa miettiä, mikä viehättää itseään eniten naisessa.
Ennen oli vähän pakko olla toimelias, osata leipoa ja ommella, vaatteitakin tehtiin itse. ihmiset arvostaa aina jos heille antaa hyvää ruokaa. Nyt vanhana tykkään vain pelata koneella jotain kiireetöntä älypeliä esim palapelit. On koneella helpompi kuin oikeat palat pöydällä.
Ja jotkut niiden palapelien lisäksi vanhanakin neulovat, virkkaavat, ompelevat, askartelevat, maalaavat ja leipovat. Ikävältä kuulostaa, jos kaikki itse tekeminen on ollut vain elämänmittaista pakkopullaa ja oikeasti olisi halunnut istuksia ja möllöttää vaan.
Vierailija kirjoitti:
Samaa sanoi minun mieheni minusta 30v sitten - hän halusi naisen joka ei ole "kauko-ohjattava" vaan aikaansaava ja itsenäinen. Vahva nainen ei häntä todellakaan pelottanut - ei edes se että olin yh.
Sama tietty toisinpäin, kädettömällä miehellä jolla liikkuu vain peukalot näppiksillä ei tee mitään!
Tässä on kaksi eri asiaa: luonne siis oma tahto, ja se että osaa tehdä asioita. Kaiken toiminnan lähtökohta pitää olla että tykkää siitä mitä tekee.
Oma tahto on tärkein.
Se on kiva se ketju täällä missä kerrotaan mitä on korjannut viimeksi. Tulee aina hyvä mieli siitä, miten ihmiset osaa ja viitsii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama mulla miesten suhteen. Nykyinen mies on niin kätevä käsistään, että vei jalat alta välittömästi.
Tuosta tuli nyt vähän eri mielikuva kuin luulit. Esität huonosti naista, joka levittää jalkansa ekalle vastaantulijalle. Sitä ei tapahdu.
Minulle tuli mielikuva miehestä, joka omin käsin vetää maton naisen jalkojen alta.
Ei kai ollut tarkoitus.
Mä rakastun naisiin jotka ovat hyviä suustaan.
Vierailija kirjoitti:
Sängyssä kun on hyvä niin se riittää
DI
Asentaja on henkilö joka korjaa insinöörien virheet.
Vierailija kirjoitti:
Seksikästä kun nainen osaa lyhentää farkuistani lahkeet ja vaihtaa vetoketjun 👍
Yhtä lailla miesten pitäisi osata nuo.
Itse kun tekee niin se stimuloi aivoja jolloin ei esim tule dementiaa niin herkästi ja aivot pysyy terveenä ja hyväkuntoisena.
Vierailija kirjoitti:
Mitä seksikästä noissa on? Vetoketjun vaihtaminen voi olla hankalaa, mutta luulisi sunkin noin miehenä pystymään lyhentämään farkkusi lahkeet itse.
On vapauttavaa kun osaa tehdä asioita. Haluaisin osata enemmänkin, siksi ryhdyn yleensä toimeen ja opin siinä samalla. Kaikkeen en silti pysty, ja sekin on hyvä ymmärtää.
N 50
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö, miehet haluaa uhkean mimmin.
Nämä ei poissulje toisiaan. Miehet voi ihastua uhkeuteen, mutta rakastua taitoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhtä lailla miesten pitäisi osata nuo.
Musta on hienoa kun putkimiesfaijani lyhentää farkkunsa itse. Äitinikin ompelee, mutta ton faija hoitaa itse.
Vierailija kirjoitti:
On vapauttavaa kun osaa tehdä asioita. Haluaisin osata enemmänkin, siksi ryhdyn yleensä toimeen ja opin siinä samalla. Kaikkeen en silti pysty, ja sekin on hyvä ymmärtää.
N 50
Tässäpä se suurin ero onkin. Toiset alkavat tekemään kun taas toiset sanovat heti alkuunsa, etteivät osaa ja ostavat palvelunsa muilta.
Vierailija kirjoitti:
Mä luulin nuorena, että on ihan luonnollista että osaan ommella vaatteita, verhoja, kutoa, virkata, ommella, viedä verkot, lämmittää sauna, tehdä ruokaa, pihatyöt jne. jne. Ja odotin että totta kai miehilläkin on kädentaitoja. Sainpa oppia, ettei näin ole. Ja opin myös, että miehille tärkeintä on seksikäs ulkonäkö, ei muu.
Mäkin osasin noita jo nuorena tyttönä. Vuosikymmeniin ei ole tarvinnut takkaa sytyttää eikä viedä tai kokea verkkoja, joten ne taidot on unohtuneet.
Toivoisin että käden taitoja arvostettaisiin enemmän. Kaupasta saa nykyään niin halvalla vaatteita ja neuleita, että osaa ihmisistä ei varmaan enää vaan kiinnosta panostaa itse tekemiseen.
Vierailija kirjoitti:
Se on kiva se ketju täällä missä kerrotaan mitä on korjannut viimeksi. Tulee aina hyvä mieli siitä, miten ihmiset osaa ja viitsii.
Mäkin tykkään siitä ketjusta ja olen kommentoinut sinne. Korjailusta tulee hyvä mieli, kun on saanut aikaan jotain ja eikä tarvi aina ostaa uutta vanhan tilalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä seksikästä noissa on? Vetoketjun vaihtaminen voi olla hankalaa, mutta luulisi sunkin noin miehenä pystymään lyhentämään farkkusi lahkeet itse.
Niinpä! Helpoimillaan se on sitä, että kääntää ne sopivasta kohdasta ja silittää liimanauhan kiinni.
Sama.