Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

***SUURperhekuumeilijat viikko 18***

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tervetuloa niinaliinu!! Ne mahtaa olla kaikki miehet järki ihmisiä kun me naiset ollaan tunteellisia hupsuja ;o)

Kanelisokeri: mulla on kyllä valtava tarve opiskella joten motivaatiosta ei kyllä tule pulaa. Minä olisin 30 kun valmistun. Saa nähdä olen odotellut papereita koulusta,tällä viikolla pitäisi selvitä pääsinkö kouluun.

).( ette arvaa kuinka testit polttelee ;o) Niin vannoin kautta kiven ja kannon etten tässä kierrossa testaa ennen kuin menkat on väh.2pv myöhässä mutta voi voi kyllä se mielessä käy vähän väliä ;o) josko siellä jo haamu yms. Nyt vaan tiukkana! äitienpäivään asti. Sitä niin toivoo hulluuteen asti sitä plussaa aina välillä....

Mahaa kivistää edelleen, valkovuotoa runsaasti, väsyttää tosissaan koko ajan,tissit heiultellessa kipeät (liekö jo heiluttelusta kipeät ;oD) miinuksena menkkamainen ala selän polttelu :o(

Jaahas mies tuli mua viedään!! ;o)

Niiloakseli kp22/30 yk10

Vierailija
22/48 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

).( mahan kivistys jatkuu ja hampaita pestessä yökkäsin makeasti joskohan voi että!!! oishan ihanaa plussata mutta pitää yrittää pitää jalat maassa vaikka pää on pilvissä :o) nyt on kyllä aika huono olo :o(

Kumpaa rv laskuria uskoa tekay näytti 2+6 ja vauva lehden jotain 3+ viikkoa???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Totta on, että kyllä se naisilta vaatii enemmän todellakin tämä perheen ja työn yhteensovittaminen. Toisaalta kyllähän se totuuden nimissä on Suomessa tehty paljon helpommaksi, jos vertaa moniin muihin maihin, missä naiset yleensä todellakin joutuu valitsemaan työn ja perheen väliltä. Suomessa on kuitenkin toimiva päivähoitojärjestelmä, olikohan se esim. Islanti jossa lastenhoito päiväkodissa maksaa n.1000e/kk ja samassa hintaluokassa taitavat olla monet muutkin Euroopan maat (vrt. Suomen max 200e/kk). Minun " onneni" on ehkä kaikesta huolimatta ollut se, että olen tehnyt valmistumisen jälkeen erinäisiä pätkähommia. Mulla oli alle 30v. jopa vakituinen työkin, jonka sain ekan lapsen syntymän jälkeen, mutta sitten piti muuttaa miehen työn takia ja tässä sitä ollaan. Reilut 30v. akateeminen pätkätyöläinen ja välillä työtönkin olen ollut. Eli toisaalta ei naurata, kun ajattelen sitä menettämääni vakityötä, jossa kuitenkin oli kohtuu hyvä palkka. Neljännen lapsen haaveilu tuntuu tässä vaiheessa vielä ihan hyvältä ajatukselta siinäkin mielessä, että sitä " vakityön" etsimistä voi vielä ihan hyvällä omalla tunnolla lykätä. Töitä haluaisin kyllä ennen mahdollista neljättä lasta tehdä, mutta vielä toistaiseksi kelpaa se pätkähommakin, koska kuitenkin haluaisin tosiaan vielä sen yhden lapsen ja onhan se aina työnantajalle " rasite" ...Mutta sen jälkeen olen kyllä aika vaativa tässä työasiassa itseäni kohtaan ja haluan, että se ns. vakityökin löytyy! No, onneksi siihen olisi vielä muutama vuosi " armonaikaa" , mikäli vauva tulisi...En miellä itseäni miksimään " uraytyypiksi" , mutta toisaalta en ole ns. perinteistä kotiäitityyppiäkään...(mitä se sitten lieneekin!). Välillä kotona ollessa tuntuu, että itsellä olisi paljon annettavaa myös työelämän puolella ja haluaisi toteuttaa itseään eri tavoin jne. Siksi olenkin melkein jatkuvasti myös opiskellut lisää...Se on joku outo sisäinen tarve itsellä, että tarvitsee jotain muutakin kuin kotielämää. Toisaalta olisi ihana, jos osaisi täysillä keskittyä kotielämään ja lapsiin. Ehkä sitten neljännen kohdalla osaisinkin jo, kuka tietää...

En tiedä saiko kukaan näistä pohdinnoista mitään selvää, mutta sainpahan omia ajatuksiani tässä jäsenneltyä...

t. Menninkäinen ja kolme mukulaa

Kanelisokeri kirjoitteli:

Unelmia olisi minullakin vaikka muille jakaa, niin uraan, kotiin kuin tähän perheeseeni liittyviä. Pitää vain yrittää sinnitellä näiden sinne tänne poukkailevien haaveiden kanssa ja keskittyä siihen, mikä on olennaista.

Vierailija
24/48 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi semmoista se Menninkäinen on...(huokaus) meillä naisilla. Itse olen nyt hoitovapaalla neljänneltä lapselta. Vakityöpaikka odottaa, joten siinä mielessä olen onnekas. Mutta paluu mietityttää niin vimpelisti! Työni on oikein aktiivista ja palkitsevaa, mielenkiintoista ja mukavaa. Mutta kotona oleminen on niin tärkeää.. En itsekään ole luonteeltani ikuinen kotiäiti mutten myöskään uranainen... ja näiden yhteensovittaminen on hankalaa. Juuri sekin hiertää haavettani viidennestä... Mies laittaisi minut jo nyt töihin (nuorin lapsi vasta alle 10 kk). Ehkä hieman leikilläänkin mua patistelee, mutta totta toinen puoli... :( On ihanaa olla nainen, olla raskaana ja hoitaa lapsia, mutta miksi se on tehty niin hankalaksi? Ihmettelee huuli pyöreänä Omppuäippä... ;o)

Niiloakseli... malta, malta, malta.... ja jos et, tule heti kertomaan mahdollisesta haamusta... :)) mutta malta vielä! Ja plussaa äitienpäivänä kunnon plussa! I hope!!

Vierailija
25/48 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeasti vauvan kaipuusta. Työelämäkin houkuttaa mutta ensin haluan opiskella ammatin jossa viihyn ja jota haluan tehdä.

).( kaikki oireet tipotiessään oikeastaan... Valkovuotoa on,tissit arat (aina oviksen jälkeen),hampaiden pesu sai yökkäämään kunnolla....

Mutta mutta alaselässä menkkamaista jomotusta,finnejä naama täys....

Tällä hetkellä en usko raskautumiseen :o( näillä näkymin odottelen äitienpäivään asti negan pelossa :o/

Siivosin aamulla koko varaston ja miten ihmeessä sinne kertyy niin paljon kaikkea... Myyn kaikki kirppiksellä pois ja se mikä ei mene kaupaksi vien spr:lle tai pelastusarmeijalle. Jostakin päästä pitää tyhjentää että taas sopii uutta ja ihanaa tilalle :o)

Lauantaille sovin ystäväni kanssa shoppailu päivää ja käymme kiinalaisessa syömässä *NAM*

Niiloakseli kp23/30 yk10 dpo8 (?)

Vierailija
26/48 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hcg:n määrä yhteydessä oireisiin eli nopea hormonien nousu= selvät oireet vai reagoiko toiset helposti jo vähäiseen hormoni määrään?

tätä mietin kun muistelin edellisiä raskauksia kun oireet on ollut niin vaihtelevia. Vain yhdessä raskaudessa oli rinnat todella kipeät alussa,yhdessä voin pahoin 14 viikkoa toisessa 3pv.

Täytyy kai sen hormonin määrän tähän jotenkin liittyä :o)

Niiloakseli kp23/30

P.S jos hypin niin tisseihin käy kipeää ;o) heh!

Vierailija
27/48 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huppista. oli capslock päällä, no menkööt!

Työ, perhe, äitiys jne...

Välillä mun järjestys vaihtelee, mutta pääsääntösesti se on ollu niin, että eka lapset sitte työ, joskus oon tosissani ikävöiny töihinki...

Vaikka on tää melko rankkaa, nyt ku oon palannu takasi hommiin, aika raatona iltasin eikä jaksa paljoo omaa remppaa tehdä, kun on päivän paahtanu muitten projekteis.

Ennenku edes tiedettiin kuopuksen päivähoitopaikasta mitää, niin murehdin etukäteen jo sitä, kuinka niin pieni ja avuton siellä muitten kans pärjää ja miten hoitaja ehtii pitää tarpeeks sylis. Kauan sitä paikkaa katteltiin ja aivan ihana pph löyty! Poika on nyt uurtanu hoitolapsen uraansa reilun viikon ja tänä aamuna ei ollu edes itkeny yhtään, ku isi lähti töihin ja jätti pienen hoitoon. Aika nopeesti ne sopeutuu näemmä!

Olisin kyllä halunnu silti olla vielä kotona, mutta pankki ja muut " laskuttajat" on siitä niin eri mieltä.

Mutta jos oikeesti laitetaan asiat tärkeysjärjestykseen niin minkälaises rivis teillä asiat on? Vaikka ne perinteiset

RAHA

RAKKAUS

PERHE

TYÖ

YSTÄVÄT

TERVEYS

ja jos lyhyitä perusteluja...

Tämmönen tuli mieleen tuosta työ/perhe aiheesta.

Mulla ne taitaa mennä tälläviisiin:

1. tulee Rakkaus, joka tarkottaa ihan kaikkee rakkautta, ilman sitä ei mun mielestä oo edellytyksiä perheellekkää

2. tulee siis Perhe

3. sijan jakaa Ystävät ja Työ

enpä tiedä, kuinka kukaa pärjää ilman ystävää ja työstä saa niitä onnistumisen kokemuksia, joita tarvin, että jaksaa taas yrittää

4. Terveys meinaa unohtua, mä en kyllä pidä ittestäni kovinkaa hyvää huolta, pitäis vähän ryhdistäytyä..

5. viimeseks tärkein on se Raha, kaiken pahan alku ja juuri, mutta ilmankaa ei voi olla. Joskus olis toki kivaa, kun vois puolihuolimattomasti kuluttaa kaikkeen kivaan, eikä tarvis laskee joka senttiä.

No sehän voi pianki tapahtua, mähän oon menny aikusten töihin!

Ja nyt varmaan tarvis mennä nukkumaan,että jaksaa taas ehostaa ihmisten asuntoja huomenna! Onneks viikonloppuna saa taas huilata.

Oma napa vielä pikaseen: ei tunnu miltään, paitsi yks p*******n hiiva jyllää, ärsyttävä vaiva, muttei maailmanloppu! Muuta en nyt osaa sanoo, en edes muista, mikä päivä menos.... Mutta menkat on tulos maanantaina äitienpäivän jälkeen (tietysti saavat jättää tulemattaki mun puolesta)

Tuntuu, ettei ajatus ny hirveesti kulje, taidan mennä sinne unimaahan oikeesti!

Hemppa

ps.Eikö kukaa oo plussannu? Ja kiva, kun on uusia " naamoja" , tervetuloa ja muita toivotuksia kaikille tasapuolisesti!

Vierailija
28/48 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomasin että tuosta mun aiemmasta viestistä (27) puuttuu alku kokonaan :o/ siinä siis pohdin johtuuko mun vauvakuume muutoksen pelosta vai oikeasti vauvan kaipuusta. Kun en ole koskaan ollut töissä! mutta siis vauvan kaipuustahan se muutoin olisin jo kovasti menossa töihin :o)

).( ei oireen oiretta! eli toivo alkaa laskea kuin lehmän häntä :o( No ootellaan ja katellaan. Aavistuksen etoo mutta niin aina oviksen jälkeen ja hammaspesu sai yökkäämään mutta sekään ei ole uutta. Ainoa mistä jotain voi päätellä on tissit jotka on hiukan kipeämmät kuin muissa kierroissa.

Niiloakseli kp24/30 yk10 dpo 9

Vierailija
29/48 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidähän Niiloakseli lippu korkealla.. voihan olla, että on tärpännyt vaikkei " tunnukaan missään" .. :)) Toivotaan yhdessä tuumin! Viikon päästä se selviää!!! Viikonloppu tulossa, mutta pidetäänpä yhteyksiä ja pino korkealla!

Omppis

Vierailija
30/48 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eilen oli dpo8 (ihan varma en ole) mutta siis eilen illalla noin tunnin ajan olin kipeä,alamahaa pisti niin julmetusti. Olin ihan varma että menkat alkaa juili niin ikävästi :o( myöhemmin vielä pari viiltävää kipu kohtausta ja ei mitään sen jälkeen...

Olisiko kyse voinut olla kiinnittymis kivusta?? Tiedän että tämä nyt on oljenkorsiin tarttumista mutta kuitenki oisko voinu olla sitä ittiään?

Nyt sitten itseä kopeloin (tissejä) kun muistin tuon eikä menkat ole alkanut niin tissit huomattavasti turvoksissa ja heilutellessa käy kipeää...

Tiedän että olen vähä pöhkö mutta silti taas on päivä toivoa täynnä :o)

Kukaan ei ymmärrä mun pakkomiellettä raskautua täällä siviilissä ainoat ymmärtävät ihmiset olette te ihanat naiset jotka jaksatte päivästä toisenn minun toiveita ja haaveita kuunnella :o)

Niiloakseli kp24/30 yk10

Vierailija
31/48 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en päässyt sinne kouluun :o( harmittaa vietävästi :o(

mutta positiivisesti ajatellen jos tällä oli tarkoitus ja saan plussan ensi viikolla tikkuun :o) eipä mene kaksi elämän mullistusta päällekkäin...

Rintoja alkoi hetki sitten särkeä ihan vietävästi,ihan ku ne ois tulessa. Imettäjät tietää kyllä tunteen se on sellaista hankalaa kipua,tuntuu siltä että pitäisi koko ajan hieroa rintoja niin helpottaa ;o) Ai nii kahvi maistui tänään tosi pahalle :o/ saattoi kyllä johtua keittäjästäkin..... perhekerhossa kun se vaihtelee koko ajan kuka sen keittää :o)

Yksin keskustelija Niiloakseli ;o)

Vierailija
32/48 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkään, ja yks ilta ajattelin että olen raskaana vaikka testit näyttikin negaa. Koska mulla oli tosi kipeä tunne vasemmalla puolen selkää ja mahaa. Eli, en sitten tiedä oliko just tota kiinnittymis kipua? mutta ajattelin jos raskaana olen, niin tää on varmaan keskenmenoa tai jotain. Kipu meni ohi samana iltana, ja sen jälkeen mä testasinkin plussaa vähänajan kuluttua (en nyt muista enää monen päivän päästä sen testin tein) kun alko oireena olla TOSI kova nälkä! En ole koskaan ennen ajatellut mitään kiinnittymis kipuja jne.. :)

Niiloakseli:

eilen oli dpo8 (ihan varma en ole) mutta siis eilen illalla noin tunnin ajan olin kipeä,alamahaa pisti niin julmetusti. Olin ihan varma että menkat alkaa juili niin ikävästi :o( myöhemmin vielä pari viiltävää kipu kohtausta ja ei mitään sen jälkeen...

Olisiko kyse voinut olla kiinnittymis kivusta?? Tiedän että tämä nyt on oljenkorsiin tarttumista mutta kuitenki oisko voinu olla sitä ittiään?

Nyt sitten itseä kopeloin (tissejä) kun muistin tuon eikä menkat ole alkanut niin tissit huomattavasti turvoksissa ja heilutellessa käy kipeää...

Tiedän että olen vähä pöhkö mutta silti taas on päivä toivoa täynnä :o)

Kukaan ei ymmärrä mun pakkomiellettä raskautua täällä siviilissä ainoat ymmärtävät ihmiset olette te ihanat naiset jotka jaksatte päivästä toisenn minun toiveita ja haaveita kuunnella :o)

Niiloakseli kp24/30 yk10

Vierailija
33/48 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sillä Niiloakseli jokin tarkoitus on ettet päässyt opiskelemaan. Ja syy taitaa olla selvä! Kyllä sulla vielä tärppää! Ja ehkä ja toivottavasti ja todennäköisesti jo nyt! :0) Vauva on sulla kuitenkin etusijalla ja oot niin nuori, että opiskella ehdit vielä hyvin!! Mua ihan pikkaisen naurattaakin sun tissejen heiluttelu (hih hii), mutta samassa tilanteessa olisin kyllä täsmälleen samanlainen! Syksyllä sitten... ;0)

Missä on Sunmom? Alkoiko sulla oikeat menkat..? :0(

Katselin päivällä valokuvia, joissa kuopus oli synnärillä ja ihan pienenpienenä kotona... voi kun ihana... Ihana se on vieläkin, mutta kasvanut kylläkin.. ;0)

Leppoisaa perjantai-iltaa! Omppis lähtee imetys hommiin...

Vierailija
34/48 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varovasti kurkistelen ja kyselisin pääsisinkös mukaanne??

Meiltä löytyy kolme lasta kotona,miehellä on yksi poika´94 edellisestä avioliitosta.Ja meillä on kaksi yhteistä lasta,poika ' 01 ja tyttö 03/07.

Tyttö on vasta 6vko' a, mutta haluamme molemmat mahdollisimman pian uuden vauvan taloon jotta tyttö saisi saman ikäistä leikkiseuraa kun nuo isoveljet ovat jo 13 ja 6.

Tiesimme jo kätilöopistolla synnytyksen jälkeen että uusi vauva oli erittäin tervetullut, ja oikeastaan mun vauvakuume alkoi jo raskauden loppu vaiheessa.

En tiedä kuullostaako tää ihan tyhmältä kun näin nopeasti toivoo uutta vauvaa,kun oma vauva on vasta niin pieni???

Hyvää viikonloppua teille kaikille:)

Hanan

Vierailija
35/48 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä Niiloakselile(toivottavasti meni niminerkki oikein), olen seuraillut jutusteluasi ja pidän peukkuja plussan puolesta :)

Joku kirjoitteli, että vauvakkuume vaivaa, mutta ei ole vakuuttunut vielä, olisiko nelonen järkevä " hanke" . Voin kuule lohduttaa, että minäkään en ole ollenkaan vakuuttunut siitä järkevyydestä, enkä varmasti ikinä vakuutukaan! Silti pitkän soutamisen ja huopaamisen jälkeen kierukka lähtee ensi viikolla. Saa sitten luonto päättä, onko meille neljättä tenavaa tarkoitettu vai ei.

Omppuäippä! Kirjoittelit tuossa ammattigallupissa olevasi myyntiedustaja kiinteistönvälitysalalla. Jaksaisitko vähän keroilla, miten se ammatti sopii pienten lasten äidille. Ja muutenkin olisin kiinnostunut kuulemaan alasta. Mä olen kanssa tässä hoitaja ja opettaja valtaisessa pinossa " mustalammas" ja olen myynti/asiakaspalvelu työssä. Tuo kiinteistövälitysala on aina vähän kiinnostanut.

Hanan, tervetuloa kuumeilemaan... Ihanan pieni vauveli sinulla ;)

Toivottavasti saatte hänelle pian leikkiseuraa!

Vierailija
36/48 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös kova kuume saada perheeseen uusi jäsen :) siis viides ja viimeinen? vauveli on kovasti haaveissa minulla ja miehelläkin jopa, vaikka pienimmäinen on vasta 3,5 kk. Perheeseemme kuuluu siis äiskä 30v. ja iskä 30v. sekä pojat edellisestä liitostani -98, -00 ja -02 ja sitten tämä meidän yhteinen poikavauva 1/07. Jos kerran vielä yritetään sitä prinsessaa vaikka on nämä pikkuherratkin aivan mahtavia pakkauksia :) osaisiko sitä tyttöä hoitaakaan... :)

Eniten lähinnä mietityttää pienessä ikäerossa, miten lapset ottavat uuden tulokkaan vastaan ja mitähän työnantaja meinailee jos en äitiyslomien välissä palaa lainkaan töihin, vaikka onkin vakityö...

hyvät lauantai-illan jatkot kaikille :)

Vierailija
37/48 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan mahtavaa, että ollaan taas kasvettu! Oikein paljon tervetuloa uudet, tänne pinoon kyllä mahtuu lämmöllä mukaan! :)

meriutu... Mulla on nyt 10 kk ikäinen vauva ja isommat on kaksospojat 9 v ja tyttö 7 v. Isompien kans ainakin mun ammatti toimi hyvin. Uskoisin, että aikanaan saan rytmit hoidettua myös kuopuksen kanssa. Työ on vaativaa (menee aikaa ja sunnuntaitkin yleensä töitä), mutta toisaalta myös vapaamuotoista. Omia asioita saa hoidettua päiväsaikaankin hyvin ja jos lapsilla on hammaslääkäri tms se onnistuu myös kesken päivin keneltäkään lupaa kysymättä. Pitkälti mennään oman kalenterin mukaan. :) Paljon on välittäjinä myös pienten lasten äitejä ja isiä. Rohkeasti mukaan!

Joku uusista mietti tuota, että jos ei palaiskaan töihin äippäloman/hoitovapaan välissä...että mitä työnantaja ajattelis asiasta... samaa mietin minä kun vitosta kuumeilen.. Mutta meidän elämäähän tämä on! ja töitä kyllä ehditään tekemään!!

Arvatkaapas mitä leidit! Meillä isukki on tainnut vähän pehmetä vitoselle!! Tänäänkin kysyin, että tuleeko sille enää vauvakuumetta ja se vaan naureskeli, että no katsotaan sitten syksyllä!!! Siis :) :) :) :) :) Mulla kuume on tullut nyt jäädäkseen.................................

Mitä kuuluu Niiloakseli? Halauksia ja mukavaa äitienpäivän odottelua!

Toivoo, Omppis

Vierailija
38/48 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole koneelle ehtinyt kun omia 30v päiviä järkkäillyt; siivousta ja leipomista. Tänään oli tupa täynnä porukkaa kakkukaffeilla. Olipa yksi ystävä jolla 1kk laskettuun, kateellisena hänen massuaan katselin vaikka liikkuminen (ja kaikki muukin) näytti hankalalta sellaisen " tynnyrin" kanssa :-) Toinenkin ystävä käväisi (hällä la lokakuussa) ja luovutin laatikollisen vauvakampetta mukaan. Lupasi pitää hyvää huolta ja palauttaa takaisin, tietää mun vitoskuumeen.

Juu-u... oma tilanne ennallaan, tätiä ei ole näkynyt, tänään kp39/28-30. Testiä en ole vapun negan jälkeen tehnyt. Jotenkin sitä vaan asennoituu ettei siellä mitään ole. Taitaa olla kroppa vaan hormooneista sekaisin, nyyh :' -( Vauvapalstan puolella mammat kertoi, että saattaa mennä monta kiertoa sekaisin siitä pilleristä. Voi h... kun harmittaa (lievästi sanottuna) että menin sen syömään.

Niiloakselin piinassa elän mukana ja joka päivä odotan sun plussauutisia. Voi kun nyt olis teillä tärpännyt <3 minä sain viime vuonna äitienpäiväplussan, ehkäpä se tulee tänä vuonna teille.

Tervetuloa joukkoon Hanan ja hupsis-rouva! Meillä myös 01/07 syntynyt poika =) Kätilöopistolla 8.1. syntyi tämä meidän nelonen ja mä kuumeilen vitosta, miehellä mittari näyttää ennemminkin pakkasta.

Ihanaa Omppis, on tainnut teidän ukko saada vauvakuumetartunnan =) jahka se pöpö valtaa kokonaan niin sit se on menoa. Ja jos viittisitte lähettää sitä pöpöä tännekin päin, bliis...

Nyt meen napsimaan kakunjämiä, ihan kun ei olis jo muutenki huono olo mässyttämisestä.

Sunmom

Vierailija
39/48 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

omppis: hyvää kuuluu vielä :o) tissit antaa toivoa plussasta ja se että nälättää koko ajan. Mutta hiljaa hyvä tulee. Nytkin etoo mutta taitaa vika olla päivällä syödyssä hirveän suuressa annoksessa kiinalaista valkosipulichili kanaa ja nyt vedin paistettuja perunoita.... ei ihan paras ilta ruoka :o/

Pistän omppis postia huomenna kun junttaan jannut sänkyyn ja otan aikaa itselleni :o)

Minä olen saanut äitienpäivä plussan 5vuotta sitten :o) neiti syntyi 27.1 2003. Silloin oli kyllä vaikeaa olla mummuloissa kahvipöydässä hiljaa... :o) hih!!

Niiloakseli kp25/30 yk10

Vierailija
40/48 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voih, ovulaatio-tunne mahassa. Vasemmalta puolelta vihloo ja tiedän, että huomenna tai ylihuomenna irtoaa... enkä saa enkä voi raskautua vielä!! Miehelle päivällä sanoin, että voitais illalla harrastella jotain kivaa kun lapset nukkuu. Sehän tietty innostui, mutta kohta nauroi, että ei hemmetti, sullahan taitaa olla ovulaatio.. ;) Luuli, että aion juksauttaa... minäkö? ;) Täytynee tyytyä harjoitteluun, vaikka mielelläni tämän oviksen nappaisinkin...

Sunmon, toivotaan että teillä isukki lämpenee. Ehkä hitaasti, mutta varmasti! Kuopus on teilläkin vielä aikas pieni, joten ehkä mies lämpenee kun pikkuinen vähän kasvaa?

Niiloakseli, odottelen postia. Kiva kun tietää, että sitä on tulossa! :))

Nuista äitienpäiväplussista tuli mieleen, että itse kerroimme omalle ja mieheni isälle isänpäivänä 1997 tulevista kaksosistamme. :) Pojat syntyivät sitten toukokuussa. Nyt jo äitienpäivänä täyttävät 9 vee...

Leppoisaa ja lempeää lauantaita. :)

Jokohan soffala on päässyt eroon kierukasta..? :)

Omppis (ovuloimassa pian, mutta ei nappaamassa sitä, huokaus...)