Nyt on huuli pyöreenä
En päässyt tänään gynelle sillä nuoremmat lapset vetivät aamusta jo niin ranttaliksi etten olisi heidän kanssaan voinut lähteä, siispä siirsin ajan.
Nää mun minimenkat alkaa jo loppumaan ennenkö alkoikaan.
Nyt on kai sitten kp 3 jos toi tuhru lasketaan.
Tilasin sinnikkäästi ovistestejä(Aconin) ja ihan piruuttani kokeilin yhtä ja, eh....sen mukaan mulle on ovis tulossa ihan piakkoin!!! Siis viiva oli niin selkeä, vaikken ollu kun reilun tunnin käymättä veskissä.
Onkohan tää nyt ihan normaalia??? =DDD
Nyt mulle iski tarve tehä se raskaustestikin, mutta kun se on makurin kaapissa ja muksut nukkuu siellä juuri päikkyjä niin en pääse hakemaan sitä, joten pakko odotella.
Sillä toi R-testi, että mitä se näyttää, että onkonyt tosissaan ovis vai voisko toi ovistesti reagoida Hcg:hen??? Tuskin, mutta en tahdo sitä loppukiertoa miettiä, joten varmistan.
Homeopaattiset lääkkeet aloitan tueksi tänään tasapainoittamaan kiertoa, olen niistä saanut avun ennenkin moneen vaivaan ja soittelin siis homeopaatilleni aamupäivällä.
Noh, eiköhän tää tästä selkiinny...kai sit tarttee ukkoakin alkaa kohta makuriin johdatteleen. ;)))
Kommentit (3)
Tein Pregentin testin ja.... se antoi haalean plussan. Viivassa on väriä, mutta se on haalea.
Ja en ole ihan varma kerkisinkö testiajan puitteissa katsomaan eli antaako kys. testi helpolla roskishaamuja?
Itselle ei ainakaan ole antanut....
Only1 *sekaisin*
Pregnentin testeistä en tiedä mitään, mutta voisin jo varovasti onnitella! Toivotaan että viiva vielä vahvistuu!
Jostain olen lukenut että ovistestit hyvinkin voivat reagoida hcg:en...
Teepä nyt vielä se r.testi, tule sitten kertomaan!