Lue keskustelun säännöt.
Olen 55- vuotias nainen, vakavasti masentunut
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Olen 56v, ja toipumassa masennuksesta. Olen huomannut, että murheet lähtee, kun antaa itselleen luvan ja aikaa murehtia ne murheet pois.
t. melkein työkunnossa jo
Miten sinulla näkyi ettet ollut työkunnossa? T. Itsekin masentunut
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Ammattivalittajoko se siellä, taas? No, ollaan yritetty antaa täällä neuvoja sinulle vuodesta toiseen. Oletko ottanut koppia yhtään niistä? Ja....olisiko aiheellista hakea apua vaikka gynekologilta, estrogeenin loppuminen saa naisen mielen muuttumaan ihan totaalisesti.
Miten estrogeenin loppuminen näkyy naisessa, mielenterveydessä?
Oletko hakenut ja saanut keskusteluapua?