Olen 55- vuotias nainen, vakavasti masentunut
Kommentit (28)
taas se 60+ hopealättymies jaksaa alentaa naisia. ONko yksinäistä eläkkeellä?
Vierailija kirjoitti:
Hae apua, parane ja mene töihin.
Siinä on kans yksi kokoomuslainen. Et ymmärrä masennuksesta mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä on kans yksi kokoomuslainen. Et ymmärrä masennuksesta mitään.
Taitaa ymmärtää sen, että masennus on parannettavissa ja tekosyynä se on hyvin huono.
Mene tinderiin ja nauti elämämästä.
Koita saada itsesi päivittäin edes hetkeksi ulos. tänäänkin on kaunis aurinkoinen päivä.
Japanissahan lääkärit määräävät reseptillä masennusoireisille kävelyä luonnossa.
Olet tärkeä, kaikki järjestyy. Päivä kerrallaan eteenpäin.
Neuvo:Kyl se siitä ja ota itseäsi niskasta kiinni ja työ auttaa 😊
Ota itseäsi niskasta kiinni ja lopeta murehtiminen. Nyt tsemppiä.
Rakas päiväkirja tunnen itseni tänäänkin masentuneeksi. Kirjoitan taas huomenna.
Vierailija kirjoitti:
Jos hakee apua, mutta ei sitä saa, se vain pahentaa masennusta. Apu voi auttaa vain, jos sitä saa.
Ja vaikka saisi aluakin, pitää itse löytää se oma tie ulos masennuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Koita saada itsesi päivittäin edes hetkeksi ulos. tänäänkin on kaunis aurinkoinen päivä.
Japanissahan lääkärit määräävät reseptillä masennusoireisille kävelyä luonnossa.
Missä on kaunis aurinkoinen päivä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet tärkeä, kaikki järjestyy. Päivä kerrallaan eteenpäin.Missä on kaunis aurinkoinen päivä?
Turun ympäristössä.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos ihanasta viestistäsi, t. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet tärkeä, kaikki järjestyy. Päivä kerrallaan eteenpäin.Missä on kaunis aurinkoinen päivä?
Turun ympäristössä.
Pirkanmaalla myös.
Olen 56v, ja toipumassa masennuksesta. Olen huomannut, että murheet lähtee, kun antaa itselleen luvan ja aikaa murehtia ne murheet pois.
t. melkein työkunnossa jo
ok