Finnkinon epätoivo: leffasängyt
Aivan kuin lipunmyyntiä piristäisi tekonahvasohvasängystä leffan katsomisen mahdollisuus. Ihmisillä ei ole rahaa ja ne joilla on, katsovat leffat kotiteatterista tai laittavat rahansa johonkin ihan muuhun ajanvietteeseen.
Kommentit (106)
Mä en ainakaan kehtaisi elokuvateatterissa kaiken kansan tuijotettavana maata leffasängyssä.
Unelmoin siitä että Finnkino menee nurin ja pikkuteatterit tulee takaisin. Ne miljööt on tosin kaikki tuhottu.
Meidän perheessä väheni radikaalisti (käytännössä loppui) finnkinolla käyminen, kun tekivät sen päätöksen että eivät enää hyväksy käteistä. Nyt lapset eivät voi enää käydä kaverin kanssa leffassa kuten ennen, kun pystyi antamaan setelin kouraan. Nyt pitäisi olla kortti tai etukäteen ostetut sarjaliput ja herkkuliput. Ja meillä ei lapsille vielä maksukortteja hankita.
Ihan periaatteesta boikotoin tuollaisia lafkoja, joissa ei käteinen kelpaa.
Kesähelteillä kun kaikilla on kiima niin niissä sängyissä nussitaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isoin ongelma on huonot elokuvat. Parikymmentä vuotta sitten kävin monta kertaa vuodessa leffassa, nykyisin ei kiinnosta. Elokuvien taso on suorastaan romahtanut.
Elokuvat ovat nykyään woke-oppitunti ja poliittisesti korrekteja.
Totta, jatkuvaa aivopesua ja pervouksien normalisointia. Boring!
Ihanaa kun siellä finkinossa kesken elokuvan alkoi kuulumaan yllättäen voimakasta naisen voihkintaa ja kassien läiskettä. No minä hieman nousin ja katsoin eturiviin, niin siellä oli naisella jalat kohti kattoa ja bodattu mies pumppasi sitä menemään. Kummallakaan ei ollut vaatteita päällä. Sitten kun hieman katsoin enemmän niin sama meno oli siellä jokaisella patjalla eturivissä. Oli joku elokuvaorgia missä ei säästelty pakaroiden läiskettä. Tähän on tultu.
Käyn erittäin mielelläni elokuvissa, mutta mieluiten yksityisessä paikallisessa teatterissa. Siellä on parempi ja ystävällisempi palvelu, mukavampi tunnelma ja miljöö eikä omat eväätkään ole kiellettyjä. Silti myyvät runsaasti syötäviä ja juotaviakin. Salot ja penkit on ihan yhtä hyvät kuin ketjuteatterissa.
Jos haluat mukavan asennon niin se on sama kuin istuisit sähkönojatuolissa joita löytyy pienistäkin teattereista. Täysin makuuasento ihan naurettavan huono niskalle kun kuvia katsoi. Eli ei mielestäni tuo mitään uutta muuta kuin että voivat kiskoa enemmän euroja.
Vierailija kirjoitti:
Paskapuhetta. Jokaisella on varaa käydä elokuvissa muutaman kerran vuodessa. Aika paljon pitää olla rahaa että saat vastaavan elokuvaelämyksen kotona.
No ei tarvii. Just ostin 75 tuumaisen tv:n ja äänivehkeet on olleet jo monta vuotta. Telkku makso 800 ja kunnollinen soundbar vahvistimen kanssa saman verran. Istuimet mulla on noin 100 kertaa mukavammat kuin teatterissa.
Toki varmaan aika paljon menis palkkaa, jos ottais olkkarin ovelle jonkun seisomaan ja tarkastamaan liput ja jotain jengiä hengailemaan ympärille, repimään sipsipusseja ja puhumaan puhelimessa, mutta sellaisia asioita en leffateatterielämyksestä kaipaa.
Muut ihmiset häiritsevät eli puhelimien näytöt hohtaa joka puolella, metelöivät, potkivat tuoleja, ravaavat vessassa, eikä ikinä tiedä ovatko menossa vessaan vai joitain hulluja jotka ovat aloittamassa jotain joukkosurmaa kun nousevat. Saa jännittää koko ajan. Mulla on PTSD niin katson mieluummin rauhassa kotona.
Vierailija kirjoitti:
Paskapuhetta. Jokaisella on varaa käydä elokuvissa muutaman kerran vuodessa. Aika paljon pitää olla rahaa että saat vastaavan elokuvaelämyksen kotona.
En halua vastaavaa elämystä kotona. Siis niitä höpöttäviä, häliseviä, mässyttäviä, rapistelevia ja roskia heitteleviä kanssakatsojia. Tai vieressä istuvaa nulikkaa, joka kiskoo käteen Forrest Gumpin aikana.
Vierailija kirjoitti:
Voiko pannakin??
Ja varmana kuin porkkana tulee tapahtumaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ainakaan kehtaisi elokuvateatterissa kaiken kansan tuijotettavana maata leffasängyssä.
No älä, maailman napa. Suahan ihan kaikki katsoo koko ajan :D
Mä kehtaisin, mutta kotona voin tehdä sen halvemmalla ja ilman häiritseviä muita ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isoin ongelma on huonot elokuvat. Parikymmentä vuotta sitten kävin monta kertaa vuodessa leffassa, nykyisin ei kiinnosta. Elokuvien taso on suorastaan romahtanut.
Onko woke samassa huoneessa kanssasi? Näetkö sen parhaillaan? Oletko muistanut ottaa lääkkeesi ja syödä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esimerkkejä wokesta.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon maannut parisängyssä IKEAssa kirkkaassa päivänvalossa. Eikä hävettänyt yhtään. Mikä sun ongelma on?
Vierailija kirjoitti:
Kesähelteillä kun kaikilla on kiima niin niissä sängyissä nussitaan
T. Setämies, joka ei ole saanut tiettävästi koskaan eikä saakaan
Vierailija kirjoitti:
Hyi, siellä sitten kuuntelet ja katselet kun jotkut nuolee ja lääppii
Tulevaisuudessa voi olla vapaamielisiä k18 seksinäytöksiä.. ai että.. sitä odotellessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne elokuvat näkyy ilmatteeks suoratoisto yms palveluista. Sitä paitsi kun teinit riehuu ja sotkee niin eipä tee mieli käydä noissa leffoista, miettikää millaisessa sotkussa ne leffasohvat/sängyt on kun kaadetaan juomaa, on suklaatahroja yms
Jaa että katsoo elokuvaa jostakin tietokoneen näytöltä?
😂😂😂
Tietokoneen näyttö, huutista boomeri. Kännyn näytöltä. Tässä on niinku 8K ja lukee Dolby Atmos.
Finnkino kaatuu omaan ahneuteensa, samoin kuin monet baarit ja ravintolat. Jos tuotteen hinta on moninkertainen siihen nähden, että ostat vastaavan kotiin ja nautit siellä, niin ei tarvitse ihmetellä kun asiakkaat katoaa.