Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sekasauna - olenko vain tylsä ja takakireä?

Vierailija
06.02.2026 |

Puolison kaveripiirissä tykätään käydä sekasaunassa (alasti tottakai) ja minulla menee siitä pata ihan jumiin. Yleensä jakauma on niin, että saunassa on 2-5 miestä ja yksi tai kaksi naista. 

En menisi itse alasti saunomaan miesporukan kanssa. En ymmärrä, mitä iloa siitä saa. 

Olenko vain kireänutturainen tiukkis vai häiritseekö asia muitakin?

Kommentit (188)

Vierailija
181/188 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen saa itse päättää omista tekemisistään, muttei toisten. On enemmän kuin ok pitää omat rajansa ja esim. kieltäytyä sekasaunasta. Sen sijaan ei ole ok kieltää toisia sekasaunomasta tai mustamaalata toisia heidän valintojensa perusteella.

EI täällä kukaan ole kieltänyt, mutta kai sananvapauden maassa on ok sanoa vapaasti mielipiteensä erilaisista asioista?

Vierailija
182/188 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tule tänne niin kokeilen oletko takakireä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/188 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liukuvoide auttaa takakireyteen ja kurkulla voit löystyttää lisää. 

Vierailija
184/188 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järki, logiikka ja hygienia riittävät alasti saunomisen perusteeksi. 

Vierailija
185/188 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulle sekasauna käy, jossa on paljon nuoria tylleröitä!

Vierailija
186/188 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kummastuttaa nämä sekasaunaorgioissa viihtyvät (lähinnä miespuoliset) mammat. Itse olen kolmenkymmenen vuoden ajan käynyt silloin tällöin sekasaunoissa, yhteensä jossain 200-300 kerran välissä. Koskaan ei ole seksiä tapahtunut, kerran 90-luvulla piti heittää umpikännissä ollut kähmivä teekkari ulos.

Eikä haittaa, jos joku tulee uikkareissa tai pyyhe päällä sekasaunaan. On näitäkin vuosien varrella vastaan tullut, vaikka valtaosa saunookin alastomina.

Vierailija
187/188 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli yliopiston saunailloissa aina naisten vuoro ja sekavuoro. Sekavuorolla oli aina joitakin naisia mukana.

Vierailija
188/188 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli yliopiston saunailloissa aina naisten vuoro ja sekavuoro. Sekavuorolla oli aina joitakin naisia mukana.

Naiset ovat tuolloin parikymppisiä. Silmäruokaa siis löytyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan