Mette-Marit pyytää anteeksi. Auttaako se tilannetta?
Mitä mieltä?
Anteeksipyyntö ainakin IL,IS.
Kommentit (270)
Kyllä se auttaa. Kaikki on poispyyhitty, vaikka olisi tuhkaluukkua tarjonnut Epstiinille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä yhtä paha kuin tämän kaksikon läheinen ystävyys on se, millaiseen valoon tämä kaikki saattaa hänen aviomiehensä kruununprinssi Haakonin. Haakon on tässä nolattu ja nöyryytetty julkisesti.
Tämä. Vaihtoehdot ovat suht pikainen avioero tai kruunusta luopuminen.
Tuntuisi todella siltä, että Haakonin ja MM:n olisi nyt väistyttävä ja luovuttava kruunusta. En kyllä usko, että nuori Ingrid on valmis tehtävään, onhan tämä hirvittävä taakka ja isku myös hänelle.
Ingridin olisi ehkä vielä mahdollisuus ottaa etäisyyttä ja luopua konaan tulevistakin tehtävistä.
Mä luulen, että shamaanille kävisi oikein hyvin ryhtyä prinssipuolisoksi. Saa varmaan taivuteltua vaimonsa kuningattareksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä yhtä paha kuin tämän kaksikon läheinen ystävyys on se, millaiseen valoon tämä kaikki saattaa hänen aviomiehensä kruununprinssi Haakonin. Haakon on tässä nolattu ja nöyryytetty julkisesti.
Tuntuisi todella siltä, että Haakonin ja MM:n olisi nyt väistyttävä ja luovuttava kruunusta. En kyllä usko, että nuori Ingrid on valmis tehtävään, onhan tämä hirvittävä taakka ja isku myös hänelle.
Ingridin olisi ehkä vielä mahdollisuus ottaa etäisyyttä ja luopua konaan tulevistakin tehtävistä.
Mä luulen, että shamaanille kävisi oikein hyvin ryhtyä prinssipuolis
Tuskin se olisi mahdollista vaikka haluaisikin.
Vierailija kirjoitti:
Millainen moraali Norjan hovilla, kun hyväksyy tuon miniäkseen... edelleenkin??? Hyh
Olisiko se jotenkin ollut mahdollista estää?
Toivottavasti Haakon ei ainakaan ota eroa. Vauvapalstan rääkyjät pettyisivät. :D
Vierailija kirjoitti:
no noi jumanlauta sentään täällä taas AV noitakäräjät käynnissä kyllä tekevälle ootte SÄÄLITTÄVIÄ!
Mette- maarit oli hommissa p edo fiili epsteinin kanssa tietäen kenen kanssa napsutteli. Lisäksi tulihan aviorikottua. Sellanen poika näköjään millanen on äitee. Hyi.
Olisi kannattanut vaan kieltää kaikki, vaikka olisi mitä todisteita, niin norjalaiset olisivat uskoneet. Ai niin, eihän Mette olekaan huippuhiihtäjä.
Mutta oikeasti, ihan turhaa jauhantaa taas. Kyllähän kuninkaalliset ovat tasan tienneet, missä Mette on kulkenut ja kenen kanssa jutellut. Vai luuletteko, että kuninkaallisella pystyy olemaan salainen elämä ja kulkemaan ilman turvamiehiä?
Että ei se Haakon mitään eroa ole ottamassa niinkuin toiset kuvittelee. Eikä tarvitsekaan. On Meten aikoinaan valinnut ja tämän vikoineen hyväksynyt. Katsokaas, kun kaikki eivät ole toisilleen julmia ja anteeksiantamattomia.
Vierailija kirjoitti:
Mutta koska Trump pyytää anteeksi?
Ei sen tarvi se on oranssi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen moraali Norjan hovilla, kun hyväksyy tuon miniäkseen... edelleenkin??? Hyh
Käsittääkseni kuninkaan yhdessä maan hallituksen kanssa on pitänyt hyväksyä avioliitto.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Haakon ei ainakaan ota eroa. Vauvapalstan rääkyjät pettyisivät. :D
Itse petyn, jos juttu painetaan villaisella. Sitä tuo hovi nyt tuntuisi yrittävän
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ota etäisyyttä. On voimakkaasti hyökännyt mediaa vastaan yksityisellä instatilillään. He ovat pahan median uhreja vaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei varmasti eroa. Veikkaan, että mieluummin luopuu kruunusta, jos on pakko.
Ei minun arkeen vaikuta. Heidän perheen kriisi.
Näyttää olevan monilla rikkailla nyt ku****t paikat.
Ei koska ei ole aidosti pahoillaan tilanteesta. Nyt yrittää vaan mielistellä muita. Ei hän todellisuudessa kadu tekojaan.
Kyllähän he käyttää mediaa hyväkseen. Ja miksi eivät käyttäisi jos ja kun media siihen tilaisuuden antaa.
Silti tulevaisuudessa Ingrid voi hyvinkin ottaa etäisyyttä monarkiaan vaikka ei mediaan ottaisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Mutta koska Tumppi pyytää anteeksi?
Ei sen tarvi, se on oranssi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käsittääkseni kuninkaan yhdessä maan hallituksen kanssa on pitänyt hyväksyä avioliitto.
Eli susiparina eläminen olisi ollut parempi vaihtoehto kuin hyväksytty avioliitto?