Mette-Marit pyytää anteeksi. Auttaako se tilannetta?
Mitä mieltä?
Anteeksipyyntö ainakin IL,IS.
Kommentit (270)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän ei siis ymmärtänyt, että ystävyys ja yhteydenpito hyväksikäyttäjä-hämärämiehen kanssa on kruununprinsessalta jotenkin sopimatonta.
Pojallaan sama vika. White trashia.
Poika muuten näyttää ihan idiootilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä yhtä paha kuin tämän kaksikon läheinen ystävyys on se, millaiseen valoon tämä kaikki saattaa hänen aviomiehensä kruununprinssi Haakonin. Haakon on tässä nolattu ja nöyryytetty julkisesti.
Onko varma, ettei Haakon ole ihan samanlainen?
Ei voi tietää. Hulluja kannattaa pitää jännityksessä.
Vierailija kirjoitti:
Huonoa harkintaa, kenties jännityksen hakua sovinnaiseen elämäänsä. Mettehän on villi biletyttö.
MUTTA: Epstainin pedofiili- ja raiskausrinki on se oikea asia tässä. Ja ne MIEHET pitää saada hyväksikäytöstään vastuuseen. Ihan sama, onko joku prinsessa vähän flirttaillu. Oikeat konnat on tuolla vapaana, ihan Valkoisen talon johtajana asti.
Miten se Mette itse oli päätynyt kamapäisen näköisenä jonkun nuoren, bikineihin pukeutuneen tytön viereen sohvalle keskellä yötä? On ihan ihmeellinen tabu, että naisetkin saattavat olla hyväksikäyttäjiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän ei siis ymmärtänyt, että ystävyys ja yhteydenpito hyväksikäyttäjä-hämärämiehen kanssa on kruununprinsessalta jotenkin sopimatonta.
Pojallaan sama vika. White trashia.
Poika muuten näyttää ihan idiootilta.
Sitähän se onkin. Itki oikeudessa, kun poliisit olivat kehdanneet tutkia hänen Google-hakuhistoriaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huonoa harkintaa, kenties jännityksen hakua sovinnaiseen elämäänsä. Mettehän on villi biletyttö.
MUTTA: Epstainin pedofiili- ja raiskausrinki on se oikea asia tässä. Ja ne MIEHET pitää saada hyväksikäytöstään vastuuseen. Ihan sama, onko joku prinsessa vähän flirttaillu. Oikeat konnat on tuolla vapaana, ihan Valkoisen talon johtajana asti.Miten se Mette itse oli päätynyt kamapäisen näköisenä jonkun nuoren, bikineihin pukeutuneen tytön viereen sohvalle keskellä yötä? On ihan ihmeellinen tabu, että naisetkin saattavat olla hyväksikäyttäjiä.
Oliko huumenitkuissa hirveä hinku Espteinin luo? Tiesi, että saa siellä kamaa ja sekoilla herran omalla saarella ilman paparazzoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MUTTA: Epstainin pedofiili- ja raiskausrinki on se oikea asia tässä. Ja ne MIEHET pitää saada hyväksikäytöstään vastuuseen. Ihan sama, onko joku prinsessa vähän flirttaillu. Oikeat konnat on tuolla vapaana, ihan Valkoisen talon johtajana asti.Miten se Mette itse oli päätynyt kamapäisen näköisenä jonkun nuoren, bikineihin pukeutuneen tytön viereen sohvalle keskellä yötä? On ihan ihmeellinen tabu, että naisetkin saattavat olla hyväksikäyttäjiä.
Oliko huumenitkuissa hirveä hinku Espteinin luo? Tiesi, että saa siellä kamaa ja sekoilla herran omalla saarella ilman paparazzoa.
Paitsi, että ihan varta vasten noita vieraita kuvattiin ainakin FSB:lle ja ehkä Mossadillekin. Suurin osa oli vieläpä niin ääliöitä, että oikein varta vasten poseerasivat niissä. Esimerkiksi Billit Clinton ja Gates sekä eräs entinen prinssi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Palm Beach ole millään saarella. Niissä viesteissä nimenomaan puhutaan siitä Epstein haluaisi Metten saarelle. Mutta hän oli siis Palm Beachissa ja Epstein ei ollut talolla samaan aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä yhtä paha kuin tämän kaksikon läheinen ystävyys on se, millaiseen valoon tämä kaikki saattaa hänen aviomiehensä kruununprinssi Haakonin. Haakon on tässä nolattu ja nöyryytetty julkisesti.
Tämä. Vaihtoehdot ovat suht pikainen avioero tai kruunusta luopuminen.
Voihan olla, että hän jättäytyy sivuun tehtävistään vedoten sairauteensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paitsi, että ihan vart
Hyvin moni nykyisen maailmanpolitiikan kummallisuus, varsinkin ihmeellinen jahkailu Venäjän suhteen, selittyy ihan yksinkertaisesti tällä. Tämän koko pedariköörin pitäisi ottaa vastuu tekemisistään ja vaikka istua koko loppuelämänsä vankilassa, mutta mieluummin ilmeisesti tuhoavat länsimaisen demokratian.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksipyyntö ei ole kovin vakuuttava, koska tiesi minkälaisen ihmisen kanssa hengasi. Guukkeloi tämän E ja vaan naureskeli ettei hyvältä näytä. Toisekseen häiritsee miten tätä prinsessaa kuvailtiin kieroksi. Tuskin tuollaista ihan kepeästi heitetään kuvailemaan häntä.
Luultavasti aika moni meistä olisi joutunut Epsteinin huiputtamaksi. Niin vain sinäkin otat Epsteinin ja kaverinsa kirjoittamat luonnehdinnat M-M:stä täytenä totena.
En usko. Muhun ei ainakaan tuollainen imartelu ja pervoilu tehoa. Lisäksi se sen kikkeli oli niin kauhean näköinen, että viimeistään siinä vaiheessa, kun herra olisi vetänyt sen esille, olisin kiljunut suoraa huutoa ja tarvittaessa kolkannut äijän. Ja onneksi en olisi tuollaiseen tilanteeseen edes joutunut, kun mulla on ikää ja suominaisen fättiä suojana tuollaisilta. Eikä muhun nuorenakaan tehonnut sellaiset miehet, jotka yritti rahalla iskeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuisi todella siltä, että Haakonin ja MM:n olisi nyt väistyttävä ja luovuttava kruunusta. En kyllä usko, että nuori Ingrid on valmis tehtävään, onhan tämä hirvittävä taakka ja isku myös hänelle.
Tämä Nicolic kirjoitti Metestä Epsteinille: "Hän on MAHTAVA! Kieroutunut, ei mikään tyypillinen kuninkaallinen."
Eli on tainnut aterioida Epsteinin noutopöydästä, jos on vaikka bi, eikä ole ollut itse uhri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuisi todella siltä, että Haakonin ja MM:n olisi nyt väistyttävä ja luovuttava kruunusta. En kyllä usko, että nuori Ingrid on valmis tehtävään, onhan tämä hirvittävä taakka ja isku myös hänelle.
Ingridin olisi ehkä vielä mahdollisuus ottaa etäisyyttä ja luopua konaan tulevistakin tehtävistä.
Vierailija kirjoitti:
Ei auta anelut. Meni pahan matkaan ja nyt maksaa siitä.
Miksi hovit päästävät jäsenikseen näitä mettemaaritteja ja meghaneita joiden ainoa funktio on tuhota hovi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi ihan kauhea kohtalo nuorelle joutua äidin töppäilyn takia tällaiseen tilanteeseen. Monarkian lakkauttaminen Haraldin kuoleman jälkeen olisi varmasti inhimillisempi ratkaisu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei auta anelut. Meni pahan matkaan ja nyt maksaa siitä.
Miksi hovit päästävät jäsenikseen näitä mettemaaritteja ja meghaneita joiden ainoa funktio on tuhota hovi?
Jos se on tarkoituskin että hovi tuhoutuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne mihinkään väisty, lopettakaa jo ja rauhoittukaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minulle ei ainakaan tabu. Kyllä naisissakin on hyväksikäyttäjiä, voin myöntää naisena helposti. Yhtä lailla tuomiolle kuuluvat kuin miehetkin. En sääli tuollaisia yhtään.
ecce homo, iloa ja valoa vaan sinne Epsteinin uhreillekin 😱